| GuidZP400 |
24af0046-0235-4ec9-b82d-685c4592ff85
|
| Biuletyn |
613882-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych
|
| Regon |
27783694000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dworcowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Bytom
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
41-902
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
322 814 123,
|
| Zamawiajacy fax |
322 814 123
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@dpsdladoroslych.bytom.pl,
|
| Adres strony url |
www.bip.dpsdladoroslych/bytom.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
1
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Organizacyjna Gminy
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.dpsdladoroslych.bytom.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiscie, za posrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych , ul. Dworcowa 7, 41-902 Bytom, pok. 3 ( sekretariat)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH - PAKIET i
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (zakup, transport, rozładunek)
na potrzeby Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu z podziałem na następujące części:
1) CZĘŚĆ I – artykuły spożywcze w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4a do SIWZ;
2) CZĘŚĆ II – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4b do SIWZ;
3) CZĘŚĆ III – produkty mleczarskie w asortymencie i ilościach określonych w załączniku
nr 4c do SIWZ;
4) CZĘŚĆ IV – ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4d do SIWZ;
5) CZĘŚĆ V – warzywa i owoce w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4e
do SIWZ.
2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Zapotrzebowania na poszczególne dostawy będą składane przez pracownika Zamawiającego.
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
4. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
1) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie;
2) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP;
3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą lub Normą Europejską;
4) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub Normami Europejskimi itp.
5. Wykonawca może zaproponować złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny). W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru rozumie się przez to produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie/marce pod warunkiem, że posiadać
on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna i podać nazwę
lub markę oferowanego produktu równoważnego. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej
te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego.
6. Ogólne zasady i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określają Istotne postanowienia umowne (wzór umowy) stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
7. Pozycja główna wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych:
15800000-6 – różne produkty spożywcze
15100000-9 – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15500000-3 – produkty mleczarskie
15220000-6 – ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
9. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia może złożyć ofertę na jedną lub więcej części.
Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia winien odpowiednio wypełnić formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ i przedłożyć wraz z ofertą Formularz cenowy - szczegółową wycenę zamówienia, tj. odpowiednio do części postępowania załącznik nr 4a; 4b; 4c; 4d; 4e do SIWZ) w jednej kopercie wraz ze wszystkimi dokumentami
i oświadczeniami określonymi w cz. VI niniejszej specyfikacji (oświadczenia i dokumenty składane w jednym egzemplarzu będą traktowane jako odnoszące się do każdej części na którą została złożona oferta).
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty Wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu
(do tego celu należy wykorzystać załącznik nr 2 do SIWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. konsorcja, spółki cywilne) oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
3. Jeżeli wobec Wykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia spośród wymienionych w art. 24
ust. 1 pkt 13 – 14, 16 – 20 lub art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, Wykonawca winien odpowiednio zmodyfikować treść oświadczenia, tj. oświadczyć, które z podstaw wykluczenia wobec niego zachodzą wraz z jednoczesnym oświadczeniem o podjętych środkach naprawczych zgodnie
z art. 24 ust. 8 cyt. ustawy (instytucja samooczyszczenia).
4. Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania Zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa
w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony wraz z ww. informacjami na stronie internetowej.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć
wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
5. W przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy ze wspólników spółki cywilnej).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta winna składać się z:
1) formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z formularzem cenowym – szczegółową wyceną zamówienia (odpowiednio do części postępowania: załącznik nr 4a i/lub 4b i/lub 4c i/lub 4d i/lub 4e do SIWZ);
UWAGA:
Wykonawca składający ofertę na daną część zobowiązany jest zaoferować wszystkie produkty objęte niniejszą częścią w ilościach prognozowanych przez Zamawiającego, pominięcie, usunięcie lub przekreślenie produktu może stanowić o niezgodności oferty z treścią specyfikacji (SIWZ) i być podstawą do odrzucenia oferty.
2) oświadczenia o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ;
oraz, jeżeli dotyczy (do oferty należy dołączyć):
3) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona
za zgodność z oryginałem przez notariusza;
4) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza;
5) informację o tym, czy wybór oferty prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, ze wskazaniem nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa
lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania wraz ze wskazaniem ich wartości
bez kwoty podatku, zgodnie z cz. 12 pkt 12.8 SIWZ.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Strony przewidują możliwość: 1.zmiany strony umowy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów,2. zmiany Wykonawcy: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji
lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za soba istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych, 4. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian, o których mowa w art.144 ust.1 z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1e ustawy Pzp, 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie ceny. Zmiana ceny może nastąpić tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany powszechnie obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.W takim przypadku cena netto pozostaje bez zmian, a należny podatek VAT zostanie doliczony według zasad i stawek obowiązujących w dniu wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:15
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (zakup, transport, rozładunek)
na potrzeby Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu Pakiet I obowiązuje nie wcześniej jak 01.01.2021 r . do 31.03.2021 r. lub do wyczerpania kwoty na którą zostanie podpisana umowa. Zamówienie składa się z pięciu części:
1) CZĘŚĆ I – artykuły spożywcze w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4a do SIWZ;
2) CZĘŚĆ II – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4b do SIWZ;
3) CZĘŚĆ III – produkty mleczarskie w asortymencie i ilościach określonych w załączniku
nr 4c do SIWZ;
4) CZĘŚĆ IV – ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4d do SIWZ;
5) CZĘŚĆ V – warzywa i owoce w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4e
do SIWZ.
2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Zapotrzebowania na poszczególne dostawy będą składane przez pracownika Zamawiającego.
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
4. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
1) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie;
2) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP;
3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą lub Normą Europejską;
4) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub Normami Europejskimi itp.
5. Wykonawca może zaproponować złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny). W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru rozumie się przez to produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie/marce pod warunkiem, że posiadać
on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna i podać nazwę
lub markę oferowanego produktu równoważnego. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWARTO W ZAŁĄCZNIKACH NR 4A - 4E DO SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (zakup, transport, rozładunek)
na potrzeby Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu Pakiet I obowiazuje nie wcześniejj niż 01.01.2021 r. do 31.03.2021 lub do wyczerpania kwoty na która zostanie zawarta umowa.Zamówienie składa się z pięciu części:
1) CZĘŚĆ I – artykuły spożywcze w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4a do SIWZ;
2) CZĘŚĆ II – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4b do SIWZ;
3) CZĘŚĆ III – produkty mleczarskie w asortymencie i ilościach określonych w załączniku
nr 4c do SIWZ;
4) CZĘŚĆ IV – ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4d do SIWZ;
5) CZĘŚĆ V – warzywa i owoce w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4e
do SIWZ.
2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Zapotrzebowania na poszczególne dostawy będą składane przez pracownika Zamawiającego.
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
4. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
1) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie;
2) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP;
3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą lub Normą Europejską;
4) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub Normami Europejskimi itp.
5. Wykonawca może zaproponować złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny). W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru rozumie się przez to produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie/marce pod warunkiem, że posiadać
on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna i podać nazwę
lub markę oferowanego produktu równoważnego. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWARTO W ZAŁĄCZNIKACH 4A - 4E DO SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
PRODUKTY MLECZARSKIE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (zakup, transport, rozładunek)
na potrzeby Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu PAKIET I obowiązuje nie wcześniej niż 01.01.2021 r. do 31.03.2021 r. lub do wyczerpania kwoty na która zostanie zawarta umowa. Zamówienie składa się z pięciu części:
1) CZĘŚĆ I – artykuły spożywcze w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4a do SIWZ;
2) CZĘŚĆ II – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4b do SIWZ;
3) CZĘŚĆ III – produkty mleczarskie w asortymencie i ilościach określonych w załączniku
nr 4c do SIWZ;
4) CZĘŚĆ IV – ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4d do SIWZ;
5) CZĘŚĆ V – warzywa i owoce w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4e
do SIWZ.
2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Zapotrzebowania na poszczególne dostawy będą składane przez pracownika Zamawiającego.
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
4. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
1) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie;
2) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP;
3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą lub Normą Europejską;
4) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub Normami Europejskimi itp.
5. Wykonawca może zaproponować złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny). W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru rozumie się przez to produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie/marce pod warunkiem, że posiadać
on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna i podać nazwę
lub markę oferowanego produktu równoważnego. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach nr 4a - 4e do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
RYBY MROŻONE, FILETY RYBNE I POZOSTAŁE MIĘSO RYB
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (zakup, transport, rozładunek)
na potrzeby Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu Pakiet I obowiązuje nie wcześniej niż 01.01.2021 r. do 31.03.2021 r. lub do wyczerpania kwoty na która zostanie zawarta umowa. zamówienie składa się z pięciu części:
1) CZĘŚĆ I – artykuły spożywcze w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4a do SIWZ;
2) CZĘŚĆ II – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4b do SIWZ;
3) CZĘŚĆ III – produkty mleczarskie w asortymencie i ilościach określonych w załączniku
nr 4c do SIWZ;
4) CZĘŚĆ IV – ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4d do SIWZ;
5) CZĘŚĆ V – warzywa i owoce w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4e
do SIWZ.
2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Zapotrzebowania na poszczególne dostawy będą składane przez pracownika Zamawiającego.
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
4. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
1) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie;
2) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP;
3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą lub Normą Europejską;
4) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub Normami Europejskimi itp.
5. Wykonawca może zaproponować złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny). W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru rozumie się przez to produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie/marce pod warunkiem, że posiadać
on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna i podać nazwę
lub markę oferowanego produktu równoważnego. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach nr 4a-4e do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
WARZYWA I OWOCE
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych (zakup, transport, rozładunek)
na potrzeby Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Bytomiu Pakiet I obowiązuje nie wczesniej niż 01.01.2021 r. do 31.03.2021 r. lub do wyczerpania kwoty na która zostanie zawarta umowa. Zamówienie składa się z pięciu części:
1) CZĘŚĆ I – artykuły spożywcze w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4a do SIWZ;
2) CZĘŚĆ II – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4b do SIWZ;
3) CZĘŚĆ III – produkty mleczarskie w asortymencie i ilościach określonych w załączniku
nr 4c do SIWZ;
4) CZĘŚĆ IV – ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4d do SIWZ;
5) CZĘŚĆ V – warzywa i owoce w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4e
do SIWZ.
2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego. Zapotrzebowania na poszczególne dostawy będą składane przez pracownika Zamawiającego.
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3. Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
4. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
1) każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie;
2) każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP;
3) każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą lub Normą Europejską;
4) na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub Normami Europejskimi itp.
5. Wykonawca może zaproponować złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny). W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru rozumie się przez to produkt przykładowy, a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie/marce pod warunkiem, że posiadać
on będzie te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna i podać nazwę
lub markę oferowanego produktu równoważnego. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach nr 4a - 4e do SIWZ.
|
| | |