Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych do Projektu: „Pilotaż programu wdrażającego ideę sprawiedliwości naprawczej na terenie Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Lublinie”

Data publikacji 2020-11-25
Data zakończenia 2020-12-03 00:00:00
Instytucja Wyższa Szkoła Kryminologii i Penitencjarystki w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615437-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych do Projektu: „Pilotaż programu wdrażającego ideę sprawiedliwości naprawczej na terenie Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Lublinie”. Zamówienie będzie zrealizowane na rzecz Wyższej Szkoły Kryminologii i Penitencjarystyki w Warszawie na podstawie umowy nr umowę nr DFS-V.7211.5.2020 na powierzenie realizacji zadań z Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości z zakresu Przeciwdziałania przyczynom przestępczości, określonych w fiszce projektowej na wykonanie projektu badawczego pod nazwą: „Pilotaż programu wdrażającego ideę sprawiedliwości naprawczej na terenie Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Lublinie”.
Termin wykonania zamówienia: do dnia 28.12.2020 r., ze względu na sposób finansowania jest to termin nieprzekraczalny.
Wykonawca zaprojektuje, wykonana, a następnie dostarczy wykonane przedmioty do Kampusu Mundurowego Wyższej Szkoły Kryminologii i Penitencjarystyki, Kalisz, ul. Wrocławska 193-195.
Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji prac objętych zamówieniem od dnia podpisania umowy. W terminie do 3 dni od podpisania umowy przedstawi do akceptacji Zamawiającemu minimum 2 wizualizacje (projekty graficzne) w zakresie wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca dostarczy rzeczy własnym transportem oraz na własny koszt. Wykonawca poniesie również koszty związane z prawidłowym zabezpieczeniem rzeczy podczas dostawy, w tym koszty ich opakowania. Wszystkie materiały informacyjno-promocyjne realizowane w ramach zamówienia będą zawierały informacje w języku polskim o sfinansowaniu ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości, wraz z logotypami zgodnymi z wytycznymi Księgi Znaku dysponenta Funduszu Sprawiedliwości oraz Księgi Znaku Ministerstwa Sprawiedliwości. Ponadto zamieszczone zostanie logo realizatora projektu, tj. Wyższej Szkoły Kryminologii i Penitencjarystyki w Warszawie. Szczegółowe wymagania dotyczące znakowania graficznego i tekstowego zawierają opisy poszczególnych asortymentów. Wykonawca nie może zamieszczać na przedmiotach zamówienia własnego logotypu, znaku towarowego, znaku identyfikacyjnego ani innych treści jego identyfikujących.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 1b i 1c do SIWZ.
Część I. Materiały informacyjno-promocyjne
1. Plakat A1 70 sztuk
2. Plakat A3 70 sztuk
3. Ulotka A6 1.000 sztuk
4. Roll-up 14 sztuk
5. Stojak informacyjny 14 sztuk
6. Potykacz reklamowy 6 sztuk
7. Tablica informacyjna 13 sztuk
8. Regulamin 700 sztuk
Część II. Materiały promocyjne
1. Teczka tekturowa A4 na dokumenty 500 sztuk
2. Kalendarz książkowy 500 sztuk
3. Kalendarz ścienny wieloplanszowy A3 500 sztuk
4. Notes w formacie A4 500 sztuk
Część III. Materiały promocyjne
1. Pendrive 300 sztuk
2. Kubek reklamowy 500 sztuk
3. Długopis metalowy 1.000 sztuk
4. Podkładka z klipsem 500 sztuk
5. Brelok 500 sztuk
6. Magnes na lodówkę 500 sztuk
7. Naklejka samoprzylepna 5.000 sztuk

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7cfce8f7-81b9-43c1-bff8-a80ac712cb5c
Biuletyn 615437-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wyższa Szkoła Kryminologii i Penitencjarystki w Warszawie
Regon 381510697
Zamawiajacy adres ulica Wiśniowa
Zamawiajacy adres numer domu 50
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-520
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 602 44 14,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zp@wskip.edu.pl ,
Adres strony url www.wskip.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia służb państwowych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wskip.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kampus Mundurowy WSKiP, ul. Wrocławska 193-195, 62-800 Kalisz, sekretariat Rektora-Komendanta (budynek nr 29)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych do Projektu: „Pilotaż programu wdrażającego ideę sprawiedliwości naprawczej na terenie Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Lublinie”
Numer referencyjny 33/zp/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych do Projektu: „Pilotaż programu wdrażającego ideę sprawiedliwości naprawczej na terenie Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Lublinie”. Zamówienie będzie zrealizowane na rzecz Wyższej Szkoły Kryminologii i Penitencjarystyki w Warszawie na podstawie umowy nr umowę nr DFS-V.7211.5.2020 na powierzenie realizacji zadań z Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości z zakresu Przeciwdziałania przyczynom przestępczości, określonych w fiszce projektowej na wykonanie projektu badawczego pod nazwą: „Pilotaż programu wdrażającego ideę sprawiedliwości naprawczej na terenie Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Lublinie”. Termin wykonania zamówienia: do dnia 28.12.2020 r., ze względu na sposób finansowania jest to termin nieprzekraczalny. Wykonawca zaprojektuje, wykonana, a następnie dostarczy wykonane przedmioty do Kampusu Mundurowego Wyższej Szkoły Kryminologii i Penitencjarystyki, Kalisz, ul. Wrocławska 193-195. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji prac objętych zamówieniem od dnia podpisania umowy. W terminie do 3 dni od podpisania umowy przedstawi do akceptacji Zamawiającemu minimum 2 wizualizacje (projekty graficzne) w zakresie wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca dostarczy rzeczy własnym transportem oraz na własny koszt. Wykonawca poniesie również koszty związane z prawidłowym zabezpieczeniem rzeczy podczas dostawy, w tym koszty ich opakowania. Wszystkie materiały informacyjno-promocyjne realizowane w ramach zamówienia będą zawierały informacje w języku polskim o sfinansowaniu ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest Minister Sprawiedliwości, wraz z logotypami zgodnymi z wytycznymi Księgi Znaku dysponenta Funduszu Sprawiedliwości oraz Księgi Znaku Ministerstwa Sprawiedliwości. Ponadto zamieszczone zostanie logo realizatora projektu, tj. Wyższej Szkoły Kryminologii i Penitencjarystyki w Warszawie. Szczegółowe wymagania dotyczące znakowania graficznego i tekstowego zawierają opisy poszczególnych asortymentów. Wykonawca nie może zamieszczać na przedmiotach zamówienia własnego logotypu, znaku towarowego, znaku identyfikacyjnego ani innych treści jego identyfikujących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1a, 1b i 1c do SIWZ. Część I. Materiały informacyjno-promocyjne 1. Plakat A1 70 sztuk 2. Plakat A3 70 sztuk 3. Ulotka A6 1.000 sztuk 4. Roll-up 14 sztuk 5. Stojak informacyjny 14 sztuk 6. Potykacz reklamowy 6 sztuk 7. Tablica informacyjna 13 sztuk 8. Regulamin 700 sztuk Część II. Materiały promocyjne 1. Teczka tekturowa A4 na dokumenty 500 sztuk 2. Kalendarz książkowy 500 sztuk 3. Kalendarz ścienny wieloplanszowy A3 500 sztuk 4. Notes w formacie A4 500 sztuk Część III. Materiały promocyjne 1. Pendrive 300 sztuk 2. Kubek reklamowy 500 sztuk 3. Długopis metalowy 1.000 sztuk 4. Podkładka z klipsem 500 sztuk 5. Brelok 500 sztuk 6. Magnes na lodówkę 500 sztuk 7. Naklejka samoprzylepna 5.000 sztuk
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W zakresie nieuregulowanym SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.). 5. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 ÷ 3, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, będą zawierać błędy lub budzić wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Forma dokumentów 1) Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą „za zgodność z oryginałem” i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór umowy, jaka zostanie zawarta z wybranym wykonawcą, stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Umowa może być zmieniona w zakresie, o którym mowa w § 12 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2020-12-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I. Materiały informacyjno-promocyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Plakat A1 70 sztuk 2. Plakat A3 70 sztuk 3. Ulotka A6 1.000 sztuk 4. Roll-up 14 sztuk 5. Stojak informacyjny 14 sztuk 6. Potykacz reklamowy 6 sztuk 7. Tablica informacyjna 13 sztuk 8. Regulamin 700 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II. Materiały promocyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Teczka tekturowa A4 na dokumenty 500 sztuk 2. Kalendarz książkowy 500 sztuk 3. Kalendarz ścienny wieloplanszowy A3 500 sztuk 4. Notes w formacie A4 500 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III. Materiały promocyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Pendrive 300 sztuk 2. Kubek reklamowy 500 sztuk 3. Długopis metalowy 1.000 sztuk 4. Podkładka z klipsem 500 sztuk 5. Brelok 500 sztuk 6. Magnes na lodówkę 500 sztuk 7. Naklejka samoprzylepna 5.000 sztuk
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)