Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. „Wzrost jakości nauczania zdalnego w szkołach Powiatu Krotoszyńskiego prowadzących kształcenie zawodowe, poprzez doposażenie w sprzęt komputerowy".

Data publikacji 2020-11-25
Data zakończenia 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego
Miejscowość Krotoszyn
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615565-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. „Wzrost jakości nauczania zdalnego w szkołach Powiatu Krotoszyńskiego prowadzących kształcenie zawodowe, poprzez doposażenie w sprzęt komputerowy" dla:
1) Laptop (komputer przenośny) z oprogramowaniem + torba – 24 komplety, na potrzeby:
-Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Krotoszynie - Technikum nr 1 im. J. J. Śniadeckich w Krotoszynie – 6 kompletów
-Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 im. K. F. Libelta w Krotoszynie - Technikum nr 2 w Krotoszynie - 6 kompletów
-Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie -Technikum nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie, Branżowa Szkoła I stopnia nr 1 im. Jana Pawła II w Krotoszynie – 6 kompletów
-Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. J. Marcińca w Koźminie Wlkp. –Technikum w Koźminie Wielkopolskim, Branżowa Szkoła I stopnia nr 1 w Koźminie Wlkp. - 6 kompletów
2) Głośniki bezprzewodowe zewnętrzne do laptopa (komputera przenośnego) – 8 szt. zestawów, na potrzeby:
- Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Krotoszynie -Technikum nr 1 im. J. J. Śniadeckich w Krotoszynie – 2 szt. zestawów głośników
-Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 im. K. F. Libelta w Krotoszynie - Technikum nr 2 w Krotoszynie - 2 szt. zestawów głośników
-Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie -Technikum nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie, Branżowa Szkoła I stopnia nr 1 im. Jana Pawła II w Krotoszynie - 2 szt. zestawów głośników
-Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. J. Marcińca w Koźminie Wlkp. –Technikum w Koźminie Wielkopolskim, Branżowa Szkoła I stopnia nr 1 w Koźminie Wlkp. - 2 szt. zestawów głośników

3) Słuchawki z budowanym mikrofonem – 16 szt., na potrzeby:
-Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Krotoszynie - Technikum nr 1 im. J. J. Śniadeckich w Krotoszynie – 4 szt. słuchawek z wbudowanym mikrofonem
-Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 im. K. F. Libelta w Krotoszynie - Technikum nr 2 w Krotoszynie - 4 szt. słuchawek z wbudowanym mikrofonem
-Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie - Technikum nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie, Branżowa Szkoła I stopnia nr 1 im. Jana Pawła II w Krotoszynie - 4 szt. słuchawek z wbudowanym mikrofonem
-Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. J. Marcińca w Koźminie Wlkp. – Technikum w Koźminie Wielkopolskim, Branżowa Szkoła I stopnia nr 1 w Koźminie Wlkp. - 4 szt. słuchawek z wbudowanym mikrofonem
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załącznikach Nr 1a – 1c. Przedmiotowe załączniki stanowią również opis danych technicznych oferowanego przez Wykonawcę sprzętu. Wymagane jest złożenie opisu danych technicznych (Załączniki Nr 1a – 1c do SIWZ) wraz z ofertą.
2. Oferowany sprzęt nie może być starszy niż z rocznika 2020. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia w pełni zmontowanego, fabrycznie nowego (bez śladu wcześniejszego użytkowania), pełnowartościowego w pierwszym gatunku, wolnego od wad materiałowych i produkcyjnych oraz wolnych od wad technicznych i prawnych. Nie dopuszcza się sprzętu używanego, recertyfikowanego, repakowanego.
3 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion użytkowania spełniający wszystkie wymagania określone w SIWZ oraz odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.
4.Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać sprzęt oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego.
5.Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie.
6. Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje.
7. W razie uszkodzenia dysku twardego objętego gwarancją Wykonawca wymieni (bezpłatnie) dysk na nowy, pozostawiając dotychczasowy u Zamawiającego ze względu na ochronę danych.
8. Dotyczy oprogramowania. W ramach procedury odbioru związanej z wykonaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji czy oprogramowanie i powiązane z nim elementy, takie jak certyfikaty/etykiety producenta oprogramowania dołączone do oprogramowania są oryginalne i licencjonowane zgodnie z prawem. W powyższym celu Zamawiający może zwrócić się do przedstawicieli producenta danego oprogramowania z prośbą o weryfikację czy oferowane oprogramowanie i materiały do niego dołączone są oryginalne. W przypadku identyfikacji nielicencjonowanego lub podrobionego oprogramowania lub jego elementów, w tym podrobionych lub przerobionych certyfikatów/etykiet producenta, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania dokonania odbioru do czasu dostarczenia oprogramowania i certyfikatów/etykiet należycie licencjonowanych i oryginalnych. Za datę dostawy przyjęta zostanie data dostarczenia oprogramowania i certyfikatów/etykiet należycie licencjonowanych i oryginalnych.
Ponadto, powyższe informacje zostaną przekazane właściwym organom w celu wszczęcia stosownego postępowania.
9. Zamówienie obejmuje również transport przedmiotu zamówienia, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego; w siedzibie Zamawiającego. Powyższe odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
10. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
11. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć opis danych technicznych oferowanego sprzętu, w tym podanie nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu (np. nr katalogowe, marka, typ, model - dane identyfikujące dany produkt) oraz dokonanie opisu oferowanego produktu potwierdzającego spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego. Dane należy określić w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania Zamawiającego oraz aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty.
12. Każda pozycja Załącznika Nr 1a - 1c musi być wypełniona. Przez wypełnienie Zamawiający rozumie opisanie proponowanego produktu w sposób potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp.
13. Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta i nazw własnych zamawianego asortymentu służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianych produktów, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i użytkowych) innych niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowych pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty.
14. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone oprogramowanie. Wykonawca dostarczy licencje oprogramowania, wystawioną na rzecz następujących placówek oświatowych:
1) Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Krotoszynie - Technikum nr 1 im. J. J. Śniadeckich w Krotoszynie – 6 szt.
2) Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 im. K. F. Libelta w Krotoszynie - Technikum nr 2 w Krotoszynie – 6 szt.
3) Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie - Technikum nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie, Branżowa Szkoła I stopnia nr 1 im. Jana Pawła II w Krotoszynie – 6 szt.
4) Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. J. Marcińca w Koźminie Wlkp. –Technikum w Koźminie Wielkopolskim, Branżowa Szkoła I stopnia nr 1 w Koźminie Wlkp. - 6 szt.
15. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00.

16. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.

17. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia.

18. Dostarczony sprzęt zostanie przyjęty przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo - ilościowego, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego sprzętu. Faktura może być wystawiona dopiero po podpisaniu pozytywnego protokołu odbioru ilościowo-jakościowego.

19. Zakupiony w projekcie sprzęt do realizacji programów nauczania w formie zdalnej pozostanie w szkołach objętych wsparciem w celu wykorzystywania go do kształcenia w trybie stacjonarnym po ustąpieniu ograniczeń w funkcjonowaniu szkół.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8dfe1107-af48-4e84-901b-f9b4f0c79c40
Biuletyn 615565-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Krotoszyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Krotoszyńskiego
Regon 25085475400000
Zamawiajacy adres ulica ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp.
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Krotoszyn
Zamawiajacy kod pocztowy 63-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 627 254 256
Zamawiajacy fax 627 253 423
Zamawiajacy email przetargi@starostwo.krotoszyn.pl
Adres strony url www.powiat-krotoszyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie współfinansowane w ramach w projektu pn. „Wzrost jakości nauczania zdalnego w szkołach Powiatu Krotoszyńskiego prowadzących kształcenie zawodowe, poprzez doposażenie w sprzęt komputerowy". Działanie 8.3 Wzmocnienie oraz dostosowanie kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy. Poddziałanie 8.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie epidemii COVID-19 w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.spkrotoszyn.nv.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.spkrotoszyn.nv.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Krotoszynie, ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. „Wzrost jakości nauczania zdalnego w szkołach Powiatu Krotoszyńskiego prowadzących kształcenie zawodowe, poprzez doposażenie w sprzęt komputerowy".
Numer referencyjny Or. 272.13.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. „Wzrost jakości nauczania zdalnego w szkołach Powiatu Krotoszyńskiego prowadzących kształcenie zawodowe, poprzez doposażenie w sprzęt komputerowy" dla: 1) Laptop (komputer przenośny) z oprogramowaniem + torba – 24 komplety, na potrzeby: -Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Krotoszynie - Technikum nr 1 im. J. J. Śniadeckich w Krotoszynie – 6 kompletów -Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 im. K. F. Libelta w Krotoszynie - Technikum nr 2 w Krotoszynie - 6 kompletów -Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie -Technikum nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie, Branżowa Szkoła I stopnia nr 1 im. Jana Pawła II w Krotoszynie – 6 kompletów -Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. J. Marcińca w Koźminie Wlkp. –Technikum w Koźminie Wielkopolskim, Branżowa Szkoła I stopnia nr 1 w Koźminie Wlkp. - 6 kompletów 2) Głośniki bezprzewodowe zewnętrzne do laptopa (komputera przenośnego) – 8 szt. zestawów, na potrzeby: - Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Krotoszynie -Technikum nr 1 im. J. J. Śniadeckich w Krotoszynie – 2 szt. zestawów głośników -Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 im. K. F. Libelta w Krotoszynie - Technikum nr 2 w Krotoszynie - 2 szt. zestawów głośników -Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie -Technikum nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie, Branżowa Szkoła I stopnia nr 1 im. Jana Pawła II w Krotoszynie - 2 szt. zestawów głośników -Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. J. Marcińca w Koźminie Wlkp. –Technikum w Koźminie Wielkopolskim, Branżowa Szkoła I stopnia nr 1 w Koźminie Wlkp. - 2 szt. zestawów głośników 3) Słuchawki z budowanym mikrofonem – 16 szt., na potrzeby: -Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Krotoszynie - Technikum nr 1 im. J. J. Śniadeckich w Krotoszynie – 4 szt. słuchawek z wbudowanym mikrofonem -Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 im. K. F. Libelta w Krotoszynie - Technikum nr 2 w Krotoszynie - 4 szt. słuchawek z wbudowanym mikrofonem -Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie - Technikum nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie, Branżowa Szkoła I stopnia nr 1 im. Jana Pawła II w Krotoszynie - 4 szt. słuchawek z wbudowanym mikrofonem -Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. J. Marcińca w Koźminie Wlkp. – Technikum w Koźminie Wielkopolskim, Branżowa Szkoła I stopnia nr 1 w Koźminie Wlkp. - 4 szt. słuchawek z wbudowanym mikrofonem 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załącznikach Nr 1a – 1c. Przedmiotowe załączniki stanowią również opis danych technicznych oferowanego przez Wykonawcę sprzętu. Wymagane jest złożenie opisu danych technicznych (Załączniki Nr 1a – 1c do SIWZ) wraz z ofertą. 2. Oferowany sprzęt nie może być starszy niż z rocznika 2020. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia w pełni zmontowanego, fabrycznie nowego (bez śladu wcześniejszego użytkowania), pełnowartościowego w pierwszym gatunku, wolnego od wad materiałowych i produkcyjnych oraz wolnych od wad technicznych i prawnych. Nie dopuszcza się sprzętu używanego, recertyfikowanego, repakowanego. 3 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, wolny od wad i wykonany w ramach bezpiecznych technologii, nie noszący znamion użytkowania spełniający wszystkie wymagania określone w SIWZ oraz odpowiadający normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych i dopuszczony do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych. 4.Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać sprzęt oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego. 5.Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie. 6. Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje. 7. W razie uszkodzenia dysku twardego objętego gwarancją Wykonawca wymieni (bezpłatnie) dysk na nowy, pozostawiając dotychczasowy u Zamawiającego ze względu na ochronę danych. 8. Dotyczy oprogramowania. W ramach procedury odbioru związanej z wykonaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji czy oprogramowanie i powiązane z nim elementy, takie jak certyfikaty/etykiety producenta oprogramowania dołączone do oprogramowania są oryginalne i licencjonowane zgodnie z prawem. W powyższym celu Zamawiający może zwrócić się do przedstawicieli producenta danego oprogramowania z prośbą o weryfikację czy oferowane oprogramowanie i materiały do niego dołączone są oryginalne. W przypadku identyfikacji nielicencjonowanego lub podrobionego oprogramowania lub jego elementów, w tym podrobionych lub przerobionych certyfikatów/etykiet producenta, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania dokonania odbioru do czasu dostarczenia oprogramowania i certyfikatów/etykiet należycie licencjonowanych i oryginalnych. Za datę dostawy przyjęta zostanie data dostarczenia oprogramowania i certyfikatów/etykiet należycie licencjonowanych i oryginalnych. Ponadto, powyższe informacje zostaną przekazane właściwym organom w celu wszczęcia stosownego postępowania. 9. Zamówienie obejmuje również transport przedmiotu zamówienia, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego; w siedzibie Zamawiającego. Powyższe odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy. 10. Składana oferta winna obejmować cały zakres rzeczowy i ilościowy zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć opis danych technicznych oferowanego sprzętu, w tym podanie nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu (np. nr katalogowe, marka, typ, model - dane identyfikujące dany produkt) oraz dokonanie opisu oferowanego produktu potwierdzającego spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego. Dane należy określić w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania Zamawiającego oraz aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty. 12. Każda pozycja Załącznika Nr 1a - 1c musi być wypełniona. Przez wypełnienie Zamawiający rozumie opisanie proponowanego produktu w sposób potwierdzający spełnianie warunków postawionych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpisywania stwierdzeń np. „zgodnie ze specyfikacją”, „TAK” itp. 13. Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta i nazw własnych zamawianego asortymentu służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianych produktów, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i użytkowych) innych niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowych pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. 14. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone oprogramowanie. Wykonawca dostarczy licencje oprogramowania, wystawioną na rzecz następujących placówek oświatowych: 1) Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Krotoszynie - Technikum nr 1 im. J. J. Śniadeckich w Krotoszynie – 6 szt. 2) Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 2 im. K. F. Libelta w Krotoszynie - Technikum nr 2 w Krotoszynie – 6 szt. 3) Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie - Technikum nr 3 im. Jana Pawła II w Krotoszynie, Branżowa Szkoła I stopnia nr 1 im. Jana Pawła II w Krotoszynie – 6 szt. 4) Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. J. Marcińca w Koźminie Wlkp. –Technikum w Koźminie Wielkopolskim, Branżowa Szkoła I stopnia nr 1 w Koźminie Wlkp. - 6 szt. 15. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00. 16. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. 17. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 18. Dostarczony sprzęt zostanie przyjęty przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo - ilościowego, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego sprzętu. Faktura może być wystawiona dopiero po podpisaniu pozytywnego protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. 19. Zakupiony w projekcie sprzęt do realizacji programów nauczania w formie zdalnej pozostanie w szkołach objętych wsparciem w celu wykorzystywania go do kształcenia w trybie stacjonarnym po ustąpieniu ograniczeń w funkcjonowaniu szkół.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow Jednym z kryteriów oceny ofert jest „termin realizacji przedmiotu zamówienia”. Wykonawca za wskazanie terminu realizacji zamówienia będzie oceniany w kryterium oceny ofert – „termin realizacji przedmiotu zamówienia”, zgodnie z pkt. XIV specyfikacji. Za dzień terminowego wywiązania się z umowy, przyjmuje się dzień dostawy całości asortymentu obejmującego przedmiot zamówienia, w ilości zgodnej ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku określonego powyżej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku określonego powyżej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku określonego powyżej.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczania w oparciu o art.24 ust.5 pkt 1 pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. opis oferowanego sprzętu – odpowiednio zgodnie z Załącznikiem Nr 1a – 1c do SIWZ. 2. raport z testu wydajności potwierdzający osiągnięcie przez procesor oraz kartę graficzną laptopa wyniku na poziomie wskazanym przez Zamawiającego, (dopuszcza się wydruk lub „zrzut ekranu” ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net (procesor) oraz http://www.videocardbenchmark.net/ (karta graficzna) potwierdzający osiągnięcie wyniku w terminie - od terminu ogłoszenia do terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione a) formularz ofertowy b) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy pzp c) oświadczenie o podjęciu środków naprawczych – złożyć tylko jeżeli dotyczy d) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia Wykonawcy, na którego zasoby się powołuje – złożyć tylko jeżeli dotyczy e) oświadczenie osób, których dane są przetwarzane w związku z badaniem kwalifikowalności środków w projekcie, w tym w szczególności personelu projektu, a także oferentów, uczestników komisji przetargowych i Wykonawców/osoby uprawnionej do dostępu w ramach SL2014 f) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 8) pełnomocnictwo, jeżeli
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Poza innymi przypadkami wymienionymi w ustawie, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczące: 1) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez która strony rozumieją m.in. klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne, strajk, inne zdarzenia mające charakter siły wyższej; o czas trwania siły wyższej; 2) zmiany sposobu realizacji umowy polegającej na: a) zmianie podwykonawców oraz podwykonawców na zasoby których Wykonawca powoływał się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawców, pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. b) wystąpieniu okoliczności niezależnych od Wykonawcy, związanych ze zmianą parametrów technicznych, funkcjonalnych oferowanego produktu lub wycofania danego produktu z bieżącej produkcji, co uniemożliwia Wykonawcy zrealizowanie Umowy zgodnie ze złożoną przez niego Ofertą; w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zapewnić produkt równoważny o parametrach technicznych, funkcjonalnych nie gorszych niż zaoferowane, odpowiadających wymaganiom określonych w opisie przedmiotu zamówienia; przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie ulega zmianie.
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski, dokumenty techniczne oferowanego sprzętu mogą być sporządzone w języku angielskim.
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Na podstawie art. 93 ust. 1a pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może unieważnić przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu

Criterion

Kryteria Termin realizacji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena wykonania przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)