GuidZP400 |
2a9ce241-0e7a-4e5c-94ab-0eec95c1af17
|
Biuletyn |
610125-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Najwyższa Izba Kontroli
|
Regon |
52000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Filtrowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
57
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-056
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
224 445 000,
|
Zamawiajacy fax |
22 4445415
|
Zamawiajacy email |
nik_zp@nik.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://bip.nik.gov.pl
|
Adres strony internetowej |
nie dotyczy
|
Adres strony internetowej narzedzia |
nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Naczelny organ kontroli państwowej
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
Ofertę należy przesłać na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Zamawiającego: /NIK/SkrytkaESP, znajdującą się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę można złożyć również w formie pisemnej na adres: Najwyższa Izba Kontroli, 02-056 Warszawa, ul. Filtrowa 57.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zapewnienie 12-miesięcznej subskrypcji oprogramowania Microsoft Office
|
Numer referencyjny |
BGO-BGZ.261.030.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie 12-miesięcznej subskrypcji oprogramowania Microsoft Office, w tym:
1.1 zapewnienie 12-miesięcznej subskrypcji oprogramowania Microsoft Office 365 – E1 dla 1390 użytkowników, bądź równoważnego, w terminie od dnia 26.12.2020 r. do dnia 25.12.2021 r.,
1.2 zapewnienie 12-miesięcznej subskrypcji oprogramowania Microsoft Office 365 – E5 dla 10 użytkowników, bądź równoważnego, w terminie od dnia 26.12.2020 r. do dnia 25.12.2021 r.,
1.3 zapewnienie wsparcia technicznego producenta dla oprogramowania, o którym mowa w pkt 1.1 i 1.2, w okresie obowiązywania subskrypcji, na warunkach określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ (Wzór umowy).
W sytuacji, gdy umowa zostanie podpisana po 25.12.2020 r. Wykonawca zapewni 12-miesięczne subskrypcje, o których mowa w pkt 1.1 i 1.2, wraz ze wparciem technicznym producenta, o którym mowa w pkt 1.3, w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w:
2.1 Załącznik nr 1 do SIWZ – Równoważność oprogramowania.
2.2 Załącznik nr 2 do SIWZ – Wzór Formularza oferty.
2.3 Załącznik nr 3 do SIWZ – Wzór umowy wraz z załącznikami. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy wraz z załącznikami.
3. Równoważność
Zamawiający informuje, że zgodnie z postanowieniami art. 30 ust. 5 ustawy PZP „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi (…) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego”.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia Zamawiającemu równoważności oferowanych dostaw i usług w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego. Opis równoważności oprogramowania znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia.
Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego w Warszawie, ul. Filtrowa 57, 02-056 Warszawa.
5. Umowy o pracę osób wykonujących zamówienie
Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących zamówienie w zakresie usług, związanych z realizacją zamówienia.
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
6.1 Zapewnienie subskrypcji na oprogramowanie, o którym mowa w pkt 1.1 i 1.2 wraz ze wparciem technicznym producenta, o którym mowa w pkt 1.3, w terminie od dnia 26.12.2020 r. do dnia 25.12.2021 r.
6.2 W sytuacji, gdy umowa zostanie podpisana po 25.12.2020 r. zapewnienie 12-miesięcznych subskrypcji, o których mowa w pkt 1.1 i 1.2, wraz ze wparciem technicznym producenta, o którym mowa w pkt 1.3 SIWZ, w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy.
6.3 Dostarczenie dokumentu potwierdzającego udzielenie subskrypcji na oprogramowanie, o którym mowa w pkt 1.1 i 1.2 SIWZ wraz ze wparciem technicznym producenta, o którym mowa w pkt 1.3 SIWZ, w terminie do dnia 25.12.2020 r. lub w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy, jeżeli umowa zostanie podpisana po 25.12.2020 r.
|
Cpv glowny przedmiot |
48700000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2020-12-26T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA
PRZESŁANKI FAKULTATYWNE – art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, z uwzględnieniem pkt VI.3 i 4 SIWZ.
PODMIOTY ZAGRANICZNE Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokumenty właściwe w zakresie uregulowanym w § 7 oraz § 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o
udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282).
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. GRUPA KAPITAŁOWA Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg Załącznika nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o których mowa w sekcji III.3 ogłoszenia składa każdy z tych Wykonawców.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13 200 zł, przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, w szczególności w przypadku:
1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujące konieczność dokonania zmian w Umowie,
2) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz,
3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie,
4) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia
obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, stany wyjątkowe, stany wojenne, katastrofy, stany zagrożenia, pandemie, epidemie, stany klęski żywiołowej, itp
5) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości,
6) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy,
7) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy / usługi,
8) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177, ze zm.),
9) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
10) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342).
11) ograniczenia lub braku możliwości realizacji przedmiotu Umowy wynikającego z ograniczeń, które nakłada ustawa z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842), a także kolejne obowiązujące akty prawne dotyczące przeciwdziałania i zwalczania COVID-19.
2. W opisanych, w pkt 1 przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu Umowy, wynagrodzenie Wykonawcy brutto, termin wykonania przedmiotu Umowy, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu Umowy, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania Umowy.
3. Strony postanawiają, iż dokonają zmiany wynagrodzenia w formie pisemnego aneksu w wypadku wystąpienia zmiany przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy, tj. zmiany, o której mowa w pkt 1 ppkt 3) oraz 8) – 10), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2020-12-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać, przed zawarciem umowy, przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.
|