| GuidZP400 |
0b290c16-f274-41b9-991d-c55b23183ed7
|
| Biuletyn |
615306-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Urząd Transportu Kolejowego
|
| Regon |
01548143300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Aleje Jerozolimskie
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
134
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
02-305
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 749 14 00
|
| Zamawiajacy fax |
22 749 14 01
|
| Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@utk.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.utl.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://zp.utk.gov.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zp.utk.gov.pl/
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://zp.utk.gov.pl/
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres pocztowy wskazany w sekcji I.1 niniejszego ogłoszenia
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usługi utrzymania i usługi rozwoju systemu Enova 365
|
| Numer referencyjny |
BDG-WZPU.2500.3.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania i usługi rozwoju systemu Enova 365
|
| Cpv glowny przedmiot |
72250000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2022-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
5.1.1 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia, gdzie:
5.1.1.1 przedmiotem każdego z zamówień było świadczenie usługi utrzymania systemu Enova 365 przez okres co najmniej 12 miesięcy,
5.1.1.2 systemy Enova objęte usługą utrzymania łącznie obejmowały co najmniej następujące obszary/moduły:
1) Finanse i księgowość;
2) Kadry i płace;
3) Majątek trwały;
4) Planowanie i sprawozdawczość;
5) Zamówienia publiczne;
6) Portal Pracownika wraz z obiegiem (workflow) wniosków urlopowych;
5.1.2 dysponuje zespołem składającym się co najmniej z 5 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako personel kluczowy, posiadających kwalifikacje zawodowe i doświadczenie jak poniżej:
5.1.2.1 Główny Programista – minimum 1 osoba, posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich pięciu lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, związane z wykonywaniem prac programistycznych w systemie Enova 365 lub Soneta.
5.1.2.2 Konsultanci merytoryczni:
1) minimum 3 osoby, przy czym każda z tych osób może przypadać
na nie więcej niż dwa (2) niżej wymienione obszary funkcjonalne:
– Finanse i księgowość,
– Kadry i płace,
– Portal Pracownika,
– Majątek trwały,
– Planowanie i sprawozdawczość,
– Zamówienia publiczne,
a wszyscy konsultanci łącznie muszą obejmować wszystkie powyższe obszary;
2) konsultant przypadający na obszar finansów i księgowości musi posiadać znajomość zasad księgowości budżetowej obowiązujących w jednostkach sektora finansów publicznych;
3) przez okres co najmniej 12 miesięcy brali udział jako konsultanci w wybranym obszarze funkcjonalnym, w co najmniej jednym zamówieniu polegającym na utrzymaniu systemu Enova 365, realizowanym w okresie ostatnich pięciu lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
5.1.2.3 Specjalista o kompetencjach administratorsko – instalacyjnych - minimum 1 osoba spełniająca poniższe wymagania:
1) minimum 2 - letnie, licząc w ciągu ostatnich pięciu lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie w zakresie programowania systemu Enova 365,
2) uczestniczyła jako administrator w realizacji co najmniej 2 zamówień, których przedmiotem było utrzymanie systemu Enova 365.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
wykazu usług, spełniających warunek opisany w pkt 5.1.1 SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz dowodów potwierdzających, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p., Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiana Umowy
1. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – wynagrodzenie przewidziane Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT),
przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług. W przypadku takiej zmiany, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
2. Zamawiający dopuszcza odpowiednią waloryzację wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 2177,
z późn. zm.),
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę
i Wykonawcę je wykaże i udokumentuje.
3. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2 pkt 1 lub 2, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę, minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń osób wchodzących w skład Personelu Kluczowego, do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę lub do wysokości minimalnej stawki godzinowej z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia lub stawki godzinowej. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia Personelu Kluczowego, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonuje on prace bezpośrednio związane z realizacją Przedmiotu Umowy.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2 powyżej, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia Personelowi Kluczowemu. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia Personelu Kluczowego, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonuje on prace bezpośrednio związane z realizacją Przedmiotu Umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-03T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|