GuidZP400 |
6efe27bd-712b-48a7-b19c-7b0df858fe53
|
Biuletyn |
612507-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr. hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
|
Regon |
29112100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czerwonego Krzyża
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42499
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-345
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 715 810
|
Zamawiajacy fax |
713 281 713
|
Zamawiajacy email |
centrum@rckik.wroclaw.pl
|
Adres strony url |
https://rckikwroclaw.ezamawiajacy.pl
|
Adres strony internetowej |
https://rckikwroclaw.ezamawiajacy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rckik.wroclaw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rckik.wroclaw.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://rckikwroclaw.ezamawiajacy.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa jednorazowego zamkniętego próżniowegoy systemu do pobierania krwi żylnej wraz z korkami dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
|
Numer referencyjny |
18.P.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia: sukcesywna dostawa probówek do pobierania krwi żylnej w systemie zamkniętym przez okres 24 miesięcy dla RCKIK we Wrocławiu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: SIWZ - rozdz. I , w pkt 2.-2.6.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy P.Z.P.
W przypadku wskazania przez wykonawcę w/w dokumentu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazany przez Wykonawcę w/w dokument.
2.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy P.z.p., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy P.z.p.. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 5. do SIWZ - powyższy dokument należy przesłać za pośrednictwem platformy, poprzez zakładkę „Korespondencja”.
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
F) Dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie określonym zgodnie z art. 26 ust.2.ustawy P.z.p. (nie krótszym niż 5 dni) aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych dokumentów oraz partię próbną:
1. Dla wyrobów medycznych / wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro podlegających obowiązkowi zgłoszenia/powiadomienia/przeniesienia danych o wyrobie medycznym do diagnostyki in vitro do bazy danych Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 186) wymagana jest kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem:
a) aktualne zgłoszenia/powiadomienia do bazy danych Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych posiadające niepowtarzalny, dwunastocyfrowy identyfikator dokumentu, widoczny z lewej strony stopki na każdej stronie formularza
albo
b) aktualne potwierdzenia przeniesienie danych o wyrobie medycznym / wyrobie medycznym do diagnostyki in vitro wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
2. Certyfikat Zgodności wydany przez Jednostkę Notyfikowaną poświadczający, że dany wyrób medyczny / wyrób medyczny do diagnostyki in vitro jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami:
2.1. – w stosunku do poz. X, XII i XIII.
2.2. - jeżeli nie dotyczy w/w danego wyrobu medycznego / wyrobu medycznego do diagnostyki in vitro, to należy załączyć oświadczenie z uzasadnieniem dlaczego obowiązkowi nie podlega (- dotyczy wyrobów wymienionych w pkt 2.1. powyżej);
3. Deklaracja Wytwórcy (Producenta) lub jego autoryzowanego przedstawiciela o spełnianiu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych / wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro – jeżeli nie dotyczy danego wyrobu należy załączyć oświadczenie z uzasadnieniem dlaczego obowiązkowi nie
4. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany system zamknięty do pobierania krwi gwarantuje pełną ochronę przed kontaktem z krwią zarówno osobę pobierająca krew jak i pacjenta .
5. Oryginalny prospekt producenta dotyczący przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca załączy oficjalny dokument potwierdzający w sposób jednoznaczny przeznaczenie probówek do badań DNA i RNA technikami biologii molekularnej (poz. II i III) oraz dokument potwierdzający stabilność materiału genetycznego wirusów HIV, HBV, HCV przez okres 5 dni od momentu pobrania krwi (bez zamrażania).
7. Partia próbna do:
• – poz. I., poz. II., poz. VII., poz. X., poz. XIII;
• – Wykonawca dostarczy partię próbną zgodnie z opisem zawartym w rozdz. V, pkt 11.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku, gdy oferta lub oświadczenie z pkt A)1podpisane są przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentów dołączonych do oferty. Wykonawca musi dołączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę.
2. Do oferty Wykonawca załączy oświadczenie na podstawie art. 36 b ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2. do SIWZ).
3. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 3. do SIWZ).
4. Zaakceptowany projekt umowy (załącznik nr 4. do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy 00 /100 PLN)
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
c) gwarancjach bankowych
d) gwarancjach ubezpieczeniowych
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Gospodarstwa Krajowego – Oddział we Wrocławiu, konto nr: 45 1130 1033 0018 8001 5520 0002
Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Zamawiającego w pok. nr S.3.07. Nie należy załączać oryginału przelewu wadium w pieniądzu do oferty.
3.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta.
3.1 W przypadku składnia Oferty w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".
Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację .
Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.Wadium może być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 04.12.2020r. do godz. 10:00
5.Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego
6.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w pieniądzu lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium (wzór załącznik nr 6) lub który wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona na podst. art. 89 ust. 1 pkt7b ustawy P.z.p.
7.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pz.p.
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
12.Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli dotyczy);
c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zamawiający informuje, iż nie posiada umowy z bankiem prowadzącym rachunek w zakresie potwierdzania podpisów i przekazywania wniosków z tytułu wadium.
Dokumenty wadialne zawierające warunek: przekazania żądania wypłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, jako Beneficjenta gwarancji, który miałby potwierdzić, że podpisy złożone na żądaniu wypłaty należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego, jako Beneficjenta gwarancji - nie będą akceptowane przez Zamawiającego.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Pełna treść projektu umów znajduje się w załączniku nr 4. do SIWZ.
2. Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy oraz w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy:
a) zmiany stawki podatku VAT – w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia brutto Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT;
b) zmiany terminu obowiązywania umowy – w przypadku niewykorzystania wartości brutto umowy do pierwotnego terminu obowiązywania umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany terminu obowiązywania umowy, tj. przedłużenie terminu trwania umowy za zgodą Wykonawcy;
c) zmiana nazwy własnej lub numeru katalogowego danego wyrobu będącego przedmiotem zamówienia - zmiana ta może być związana z ulepszeniem danego wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, z unowocześnieniem technologii, pod warunkiem, że ta zmiana nie będzie powodowała pogorszenia jakościowego danego wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, a wyrób będzie spełniał wszystkie wymagania określone w SIWZ;
d) zmiana terminów przydatności do użycia danego wyrobu będącego przedmiotem zamówienia – zmiana ta może być związana z koniecznością przyspieszenia dostawy, przedłużającym się czasem akceptacji wyników postępowania, opóźnieniami związanymi ze zwalnianiem serii;
e) zmiana warunków i terminu dostawy przedmiotu zamówienia – zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizacje dostaw, trudności transportowych, celnych, jak również trudności w dystrybucji i magazynowaniu;
3. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku:
1) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkującej brakiem możliwości realizacji przedmiotu umowy;
2) powstania nadzwyczajnych okoliczności będących „siłą wyższą” skutkujących brakiem możliwości realizacji przedmiotu umowy lub grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy; jako „siłę wyższą” rozumie się wydarzenia
i okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezależne od woli i intencji którejkolwiek ze Stron umowy;
3) powstania nadzwyczajnych okoliczności nie będących „siłą wyższą”, grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy.
4. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy
i za zgodą obu Stron, w formie aneksu, wprowadzone do umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski - pl
|
IV 4 5 okres |
30
|