GuidZP400 |
955e5332-2c69-4e22-aab9-36c97fe67547
|
Biuletyn |
613215-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
|
Regon |
30097351000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Matejki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
59
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-770
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8346184
|
Zamawiajacy fax |
61 8346147
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ztm.poznan.pl
|
Adres strony url |
www.ztm.poznan.pl;bip.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ztm.poznan.pl;bip.poznan.pl;
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jednolity z dnia 25 października 2018 r. Dz.U. z 2018 r. poz. 2188 r. ze zmianami) osobiście, za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu, ul. Matejki 59, 60-770 Poznań, kancelaria pokój nr 021.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usługi Wsparcia Technicznego Systemu ITS w zakresie Systemu Zarządzania Transportem Publicznym oraz Systemu Informacji dla Podróżnych zgodnie z Umową oraz OPZ
|
Numer referencyjny |
ZTM.EZ.3310.8.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi Wsparcia Technicznego Systemu ITS w zakresie Systemu Zarządzania Transportem Publicznym oraz Systemu Informacji dla Podróżnych zgodnie z Umową oraz OPZ. Usługa będzie polegała na usuwaniu awarii, realizacji napraw, dostawie i wymianie uszkodzonych komponentów wchodzących w skład Systemu ITS oraz na zasadach określonych w SLA. Szczegółowe informacje na temat opisu przedmiotu zamówienia zostały opisane w załączniku do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
72591000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez przedłożenie oswiadczenia z art. 25 a ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez przedłożenie oswiadczenia z art. 25 a ust.1 pkt. 1 ustawy Pzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : co najmniej dwóch usług polegających na realizacji usług wsparcia technicznego dla inteligentnych systemów transportowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł brutto (słownie : sześćset tysięcy złotych).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
a)Formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ;c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ; d) Dokument(np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP; e) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia oryginału pełnomocnictwa w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwa lub w przypadku złożenia oferty w formie papierowej winno zostać załączone do oferty w formie oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie.) Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) - zalecane(nie jest wymagane).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej Umowy: a) zmian wynikających z okoliczności formalno-prawnych zależnych od instytucji nadrzędnych nad Zamawiającym, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia Umowy, niezbędnych do prawidłowej realizacji Umowy - w zakresie dostosowywania Umowy do tych zmian, b) wystąpienia Siły Wyższej - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, innych niż termin realizacji, c) jeżeli nastąpi zmiana w zakresie przepisów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu Umowy – w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, d) inne, dotyczące sposobu technicznego wykonania Zamówienia, o ile jego zmiany są korzystne dla Zamawiającego, e) zmiany numeru katalogowego dostarczanego oprogramowania i sprzętu, f) zmiany terminu wykonania Umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, g) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, zmiany wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia Umowy, niezbędnej do prawidłowej realizacji Umowy, h) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT),
|
IV 4 4 data |
2020-12-07T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|