Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach

Data publikacji 2020-11-26
Data zakończenia 2020-12-07 00:00:00
Instytucja Żłobek Miejski w Tychach
Miejscowość Tychy
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615941-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w I półroczu 2021 r. podzielone na 8 części (zadań) szczegółowo opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Załącznik ten zawiera wykaz przewidywanego asortymentu/artykułów oraz ich przewidywane ilości.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 66d54d9a-8a25-4840-a397-3b9c3cb7a409
Biuletyn 615941-N-2020
Zamawiajacy nazwa Żłobek Miejski w Tychach
Regon 24190464000000
Zamawiajacy adres ulica Fitelberga
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Tychy
Zamawiajacy kod pocztowy 43-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 227 49 93,
Zamawiajacy fax 32 227 49 93
Zamawiajacy email administracja@zlobek.tychy.pl, zlobek.miejski@zlobek.tychy.pl
Adres strony url http://www.zlobek.tychy.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zlobekmiejskiwtychach.ssdip.bip.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zlobekmiejskiwtychach.ssdip.bip.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na zlożenie oferty w formie elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Administracji (parter) Żłobka Miejskiego w Tychach, 43-100 Tychy, ul. Fitelberga 4
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach
Numer referencyjny ZM/2/ZP/D/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8 części
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w I półroczu 2021 r. podzielone na 8 części (zadań) szczegółowo opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). Załącznik ten zawiera wykaz przewidywanego asortymentu/artykułów oraz ich przewidywane ilości.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od podpisania umowy z zastrzeżeniem, że umowa będzie obowiązywać nie wcześniej niż od 01.01.2021 r. i trwać nie później niż do 30.06.2021 r.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie będzie żądał od wykonawcy przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawcy, oprócz oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1 SIWZ składanego przez wykonawcę wraz z ofertą.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art.86 ust. PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. pkt23) PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia będzie udostępniony przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 6 1 sposob udostepniania Obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: 1.1. Administratorem danych osobowych jest: Żłobek Miejski w Tychach, 43-100 Tychy, ul. Fitelberga 4. tel. 32/227-49-93; e-mail: administracja@żłobek.tychy.pl 1.2. Z Inspektorem Ochrony Danych w Żłobku Miejskim w Tychach można kontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: a.koniarczyk@cuw.tychy.pl. 1.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w I półroczu 2021 r.” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 1.4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8, art. 96 ust. 3, art. 96 ust 3 lit. a) oraz art. 96 ust 3 lit b) PZP. 1.5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 1.6. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 1.7. Wykonawca posiada: 1.7.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do przekazanych danych osobowych, z zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawo dostępu do przekazanych danych osobowych, jest wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. 1.7.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia przekazanych danych osobowych (Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników). W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawo do sprostowania lub uzupełnienia przekazanych danych osobowych, jest wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego. 1.7.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) oraz z zastrzeżeniem, że wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 1.7.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie przekazanych danych osobowych dotyczących wykonawcy narusza przepisy RODO. 1.8. Wykonawcy nie przysługuje: 1.8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 1.8.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 1.8.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania przekazanych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 1.8.4. Dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będą przetwarzane w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
IV 4 4 data 2020-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki >język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w I półroczu 2021 r., szczegółowo opisanych w zał. nr 2 do SIWZ dla części 1 (formularz cenowy). Załącznik ten zawiera wykaz przewidywanego asortymentu/artykułów oraz ich przewidywane ilości.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Nabiał i produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w I półroczu 2021 r., szczegółowo opisanych w zał. nr 2 do SIWZ dla części 2 (formularz cenowy). Załącznik ten zawiera wykaz przewidywanego asortymentu/artykułów oraz ich przewidywane ilości.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mięso, wędliny świeże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w I półroczu 2021 r., szczegółowo opisanych w zał. nr 2 do SIWZ dla części 3 (formularz cenowy). Załącznik ten zawiera wykaz przewidywanego asortymentu/artykułów oraz ich przewidywane ilości.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Drób świeży i króliki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w I półroczu 2021 r., szczegółowo opisanych w zał. nr 2 do SIWZ dla części 4 (formularz cenowy). Załącznik ten zawiera wykaz przewidywanego asortymentu/artykułów oraz ich przewidywane ilości.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Mrożonki ryb warzyw i owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w I półroczu 2021 r., szczegółowo opisanych w zał. nr 2 do SIWZ dla części 5 (formularz cenowy). Załącznik ten zawiera wykaz przewidywanego asortymentu/artykułów oraz ich przewidywane ilości.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce świeże oraz kiszonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w I półroczu 2021 r., szczegółowo opisanych w zał. nr 2 do SIWZ dla części 6 (formularz cenowy). Załącznik ten zawiera wykaz przewidywanego asortymentu/artykułów oraz ich przewidywane ilości.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pieczywo świeże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w I półroczu 2021 r., szczegółowo opisanych w zał. nr 2 do SIWZ dla części 7 (formularz cenowy). Załącznik ten zawiera wykaz przewidywanego asortymentu/artykułów oraz ich przewidywane ilości.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Produkty spożywcze dla niemowląt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w I półroczu 2021 r., szczegółowo opisanych w zał. nr 2 do SIWZ dla części 8 (formularz cenowy). Załącznik ten zawiera wykaz przewidywanego asortymentu/artykułów oraz ich przewidywane ilości.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)