GuidZP400 |
20bdced7-e11f-4117-9460-abd1202182dc
|
Biuletyn |
615559-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
|
Regon |
34051714500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ujejskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
75
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-168
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
052 3655352, 3655521, 3655296
|
Zamawiajacy fax |
523 655 752
|
Zamawiajacy email |
przetargi@biziel.pl
|
Adres strony url |
www.biziel.umk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie - osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr J. Biziela, ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz w Kancelarii Szpitalalok. nr 46A
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa monitorów, skanerów i czytników
|
Numer referencyjny |
NZZ/79/D/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów skanerów i czytników w zakresie poniższych grup:
Grupa 1. Monitor
Grupa 2. Skaner
Grupa 3. Czytnik
|
Cpv glowny przedmiot |
30231310-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
25
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do używania. Oświadczenie zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ. – dotyczy wszystkich grup
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną w sytuacji gdy reprezentacja nie wynika z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
2. wypełniony i podpisany załącznik nr 1 oraz załącznik nr 2 i 2A do SIWZ.
3. wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ( informacja z publicznego otwarcia ofert – protokół z otwarcia ofert ), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
a) w przypadkach określonych w ustawie prawo zamówień publicznych na zasadach w niej określonych
b) obniżenia ceny w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) obniżenie ceny,
c) wydłużenia okresu gwarancji w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na (uzasadniających) wydłużenie okresu gwarancji,
d) wydłużenia terminu wykonania (czasu trwania) umowy w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Odbiorcy mających wpływ na wydłużenie czasu koniecznego do dokonania czynności będących przedmiotem niniejszej umowy,
e) wymiany sprzętu, w ramach rękojmi lub gwarancji na inny, niż określony w niniejszej umowie, o parametrach i walorach użytkowych, co najmniej równorzędnych z parametrami sprzętu określonymi w niniejszej umowie, co może nastąpić w przypadku niedostępności sprzętu takiego samego, jak określony w umowie lub jeżeli niemożliwe lub znacznie utrudnione jest z innych przyczyn zapewnienie nowego sprzętu wolnego od wad takiego samego, jak przedmiot umowy lub w przypadku pojawienia w ofercie Dostawcy się nowego sprzętu stanowiącego odpowiednik sprzętu stanowiącego przedmiot niniejszej umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Numer sprawy - NZZ/79/D/20. 2.Pracownicy uprawnieni do kontaktów z Wykonawcami: Krzysztof Nowakowski. Dział Informatyki 52/36-55-200. Kajetan Kliszewski. Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia. 52/36-55-295
3.Publiczne, jawne otwarcie ofert nastąpi – w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, lok 018E niski parter, w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy, dnia 04.12.2020 r. o godz. 11:30.
W przypadku ofert złożonych w postaci elektronicznej otwarcie ofert na platformie zakupowej dokonane zostanie poprzez kliknięcie przycisku “Odszyfruj oferty” i otwarcie ofert.
4. Wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 4.2.W przypadku, o którym mowa w ppkt. 4.1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.3.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać wskazanie: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, wykonawców ubiegających się o wspólne zamówienie. 4.4. Jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie i dokumenty, o którym mowa w Sekcji III.3 i III.4 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wskazuje brak podstaw wykluczenia. 4.6. Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy współpracy, która musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia. 4.7. W formularzu oferty należy wpisać dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie oceniał łączne spełnianie przez nich warunków udziału w postępowaniu o ile zostały określone przez Zamawiającego. 5. Informacja dotycząca wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 5.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Sekcji III.4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5.2.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w ppkt. 5.1. stosuje się odpowiednio. 6.Udostępnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6.1. SIWZ jest dostępna w formie elektronicznej od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, do dnia składania ofert włącznie. 6.2. SIWZ można pobrać w wersji elektronicznej zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk.
7.Opis kryteriów ,którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
7.1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert nieodrzuconych wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert.
7.2. Ocena ofert nastąpi na podstawie kryteriów podanych poniżej, przy czym za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta, która otrzyma największą liczbę procent.
7.3. Przy wyborze i ocenie złożonych ofert, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
7.3.1: Dotyczy grupy: 1
Nazwa kryterium Waga kryterium
Cena. 60%.
Dodatkowa gwarancja. 40%.
Sposób oceniania ofert:
A. Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najniższą ceną brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B. Kryterium dodatkowa gwarancja – 40%.
Kryterium: dodatkowa gwarancja (wskaźnik G) obliczony będzie według wzoru:
G = (Gp/Gmax) x 40
Gdzie:
Gmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium okres gwarancji
Gp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę.
Gp = Gc1 + Gc2
Gdzie: Gc – gwarancja wymagana dla każdej z pozycji od 1 do 2 określonych w załączniku nr 1 do SIWZ
Ponad wymagany okres gwarancji przy każdej pozycji, Zamawiający przyzna 1 pkt., tzn.:
- za dodatkowy 1 miesiąc – 1 pkt.
- za dodatkowe 2 miesiące – 2 pkt.
- za dodatkowe 3 miesiące – 3 pkt.
- za dodatkowe 4 miesiące – 4 pkt.
- za dodatkowe 5 miesięcy – 5 pkt.
- za dodatkowe 6 miesięcy – 6 pkt.
- za dodatkowe 7 miesięcy – 7 pkt.
- za dodatkowe 8 miesięcy – 8 pkt.
- za dodatkowe 9 miesięcy – 9 pkt.
- za dodatkowe 10 miesięcy – 10 pkt.
- za dodatkowe 11 miesięcy – 11 pkt.
- za dodatkowe 12 miesięcy – 12 pkt.
- za dodatkowy 13 miesięcy – 13 pkt.
- za dodatkowe 14 miesięcy – 14 pkt.
- za dodatkowe 15 miesięcy – 15 pkt.
- za dodatkowe 16 miesięcy – 16 pkt.
- za dodatkowe 17 miesięcy – 17 pkt.
- za dodatkowe 18 miesięcy – 18 pkt.
- za dodatkowe 19 miesięcy – 19 pkt.
- za dodatkowe 20 miesięcy – 20 pkt.
- za dodatkowe 21 miesięcy – 21 pkt.
- za dodatkowe 22 miesiące – 22 pkt.
- za dodatkowe 23 miesiące – 23 pkt.
- za dodatkowe 24 miesiące – 24 pkt.
W przypadku zaoferowania minimalnego okresu gwarancji wymaganego w SIWZ dla danej pozycji, Zamawiający przyzna 0 pkt. W ramach kryterium „okres gwarancji” wykonawca może otrzymać maksymalnie 48 pkt. – łącznie dla wszystkich pozycji.
7.3.2: Dotyczy grupy: 2, 3
Nazwa kryterium Waga kryterium
Cena. 60%.
Dodatkowa gwarancja. 40%.
Sposób oceniania ofert:
A. Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wskaźnik C – obliczony będzie według wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najniższą ceną brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B. Kryterium dodatkowa gwarancja – 40%.
Kryterium: dodatkowa gwarancja (wskaźnik G) obliczony będzie według wzoru:
G = (Gp/Gmax) x 40
Gdzie:
Gp – ilość punktów otrzymanych przez badaną ofertę.
Gmax – maksymalna ilość punktów do otrzymania w ramach kryterium okres gwarancji = 24 pkt
Ponad wymagany okres gwarancji, Zamawiający przyzna 1 pkt., tzn.:
- za dodatkowy 1 miesiąc – 1 pkt.
- za dodatkowe 2 miesiące – 2 pkt.
- za dodatkowe 3 miesiące – 3 pkt.
- za dodatkowe 4 miesiące – 4 pkt.
- za dodatkowe 5 miesięcy – 5 pkt.
- za dodatkowe 6 miesięcy – 6 pkt.
- za dodatkowe 7 miesięcy – 7 pkt.
- za dodatkowe 8 miesięcy – 8 pkt.
- za dodatkowe 9 miesięcy – 9 pkt.
- za dodatkowe 10 miesięcy – 10 pkt.
- za dodatkowe 11 miesięcy – 11 pkt.
- za dodatkowe 12 miesięcy – 12 pkt.
- za dodatkowy 13 miesięcy – 13 pkt.
- za dodatkowe 14 miesięcy – 14 pkt.
- za dodatkowe 15 miesięcy – 15 pkt.
- za dodatkowe 16 miesięcy – 16 pkt.
- za dodatkowe 17 miesięcy – 17 pkt.
- za dodatkowe 18 miesięcy – 18 pkt.
- za dodatkowe 19 miesięcy – 19 pkt.
- za dodatkowe 20 miesięcy – 20 pkt.
- za dodatkowe 21 miesięcy – 21 pkt.
- za dodatkowe 22 miesiące – 22 pkt.
- za dodatkowe 23 miesiące – 23 pkt.
- za dodatkowe 24 miesiące – 24 pkt.
W przypadku zaoferowania minimalnego okresu gwarancji wymaganego w SIWZ dla danej pozycji, Zamawiający przyzna 0 pkt. W ramach kryterium „okres gwarancji” wykonawca może otrzymać maksymalnie 24 pkt.
O) - Ocena oferty – wskaźnik O obliczony będzie według wzoru:
O = C + G
Gdzie:
O – ocena oferty.
C – cena.
G – dodatkowa gwarancja.
Uwaga:
Wszystkie wyżej wymienione kryteria oceny ofert będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania liczb, tj.: jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie równa 5 lub więcej to zostanie zaokrąglona w górę, jeżeli trzecia cyfra po przecinku będzie mniejsza niż 5 to zostanie zaokrąglona w dół. Właściwe zaokrąglenie liczb, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym nastąpi po dokonaniu wszystkich czynności matematycznych określonych wzorem, czyli po obliczeniu wyniku końcowego danego kryterium.
8. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt.12-23 i art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Godziny urzędowania: od poniedziałku -piątku w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:00. 10. Termin i miejsce składania ofert: 10.1.W przypadku składania ofert w postaci elektronicznej: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć elektroniczne za pośrednictwem platformy zakupowej na stronie danego postępowania, znajdującej się pod adresem wskazanym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk w terminie wskazanym w Sekcji IV.6.2. 10.2.W przypadku składania ofert w formie pisemnej: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ujejskiego 75 w Bydgoszczy w Kancelarii Szpitala lok. nr 46A w terminie wskazanym w Sekcji IV.6.2
|