Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Zborowie

Data publikacji 2020-12-01
Data zakończenia 2020-12-11 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Solec-Zdrój
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 760106-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 158100009, 151000009, 155000003, 156000004, 153000001, 32200009, 32121001, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Zborowie, gm. Solec-Zdrój, powiat buski, woj. świętokrzyskie.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z załączonymi formularzami asortymentowo -cenowymi.
1. Dostawa oznaczona jako Część I - pieczywo i świeże wyroby piekarskie obejmować będzie artykuły zgodnie z załącznikiem Nr 3A do SIWZ
2. Dostawa oznaczona jako Część II - mięsa i wędliny będzie obejmować artykuły zgodnie z załącznikiem Nr 3B do SIWZ
3. Dostawa oznaczona jako Część III - produktów mleczarskie będzie obejmować artykuły zgodnie z załącznikiem Nr 3C do SIWZ
4. Dostawa oznaczona jako Część IV - artykuły żywnościowe będzie obejmować artykuły zgodnie z załącznikiem Nr 3D do SIWZ
5. Dostawa oznaczona jako Część V - warzywa i jabłka będzie obejmować artykuły zgodnie z załącznikiem Nr 3E do SIWZ
6. Dostawa oznaczona jako Część VI - owoce i jarzyny będzie obejmować artykuły zgodnie z załącznikiem Nr 3F do SIWZ
7. Dostawa oznaczona jako Część VII - mrożonki będzie obejmować artykuły zgodnie z załącznikiem Nr 3G do SIWZ
8. Dostawa oznaczona jako Część VIII - ziemniaki będzie obejmować artykuły zgodnie z załącznikiem Nr 3H do SIWZ
9. Dostawa oznaczona jako Część IX - jaja kurze będzie obejmować artykuły zgodnie z załącznikiem Nr 3I do SIWZ
Wielkości zamówienia podane w Załącznikach od 3A do 3I do SIWZ – tzw. formularzach asortymentowo-cenowych są wielkościami orientacyjnymi,
które będą korygowane w zależności od zapotrzebowania z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto zamówienia. Podana ilość towaru może być w trakcie
wykonywania umowy zmniejszona lub zmieniona. W takiej sytuacji Wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez Zamawiającego towaru, którego ilość Zamawiający ograniczył lub zmienił. Zakup towaru
przez Zamawiającego w ilości mniejszej od ustalonej w SIWZ (dla każdego pakietu) nie stanowi nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z
tytułu faktycznie dostarczonego towaru. Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego
wraz z wniesieniem do magazynów znajdujących się w miejscowości Zborów, ul. Pałacowa 4. . Każdy z produktów ma być (pod groźbą kar zapisanych w umowie) dostarczony w wymaganych oryginalnych opakowaniach producenta (Zamawiający nie dopuszcza stosowania opakowań zastępczych), a waga jednostkowa artykułu/ów musi być zgodna z wagą podaną w formularzu asortymentowo - cenowym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0954adff-4806-4b0a-84c1-69cbab66ed3e
Biuletyn 760106-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 29411900000000
Zamawiajacy adres ulica Zborów, Pałacowa
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Solec-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 28-131
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 0-41 377 70 45,
Zamawiajacy fax 0-41 377 70 45 wew. 26
Zamawiajacy email dps@dpszborow.pl,
Adres strony url https://dpszborow2.bip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://dpszborow2.bip.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://dpszborow2.bip.gov.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego, firmy kurierskiej lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Zborowie, ul. Pałacowa 4, 28-131 Solec-Zdrój
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Zborowie
Numer referencyjny DPS PN 1 2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Zborowie, gm. Solec-Zdrój, powiat buski, woj. świętokrzyskie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z załączonymi formularzami asortymentowo -cenowymi. 1. Dostawa oznaczona jako Część I - pieczywo i świeże wyroby piekarskie obejmować będzie artykuły zgodnie z załącznikiem Nr 3A do SIWZ 2. Dostawa oznaczona jako Część II - mięsa i wędliny będzie obejmować artykuły zgodnie z załącznikiem Nr 3B do SIWZ 3. Dostawa oznaczona jako Część III - produktów mleczarskie będzie obejmować artykuły zgodnie z załącznikiem Nr 3C do SIWZ 4. Dostawa oznaczona jako Część IV - artykuły żywnościowe będzie obejmować artykuły zgodnie z załącznikiem Nr 3D do SIWZ 5. Dostawa oznaczona jako Część V - warzywa i jabłka będzie obejmować artykuły zgodnie z załącznikiem Nr 3E do SIWZ 6. Dostawa oznaczona jako Część VI - owoce i jarzyny będzie obejmować artykuły zgodnie z załącznikiem Nr 3F do SIWZ 7. Dostawa oznaczona jako Część VII - mrożonki będzie obejmować artykuły zgodnie z załącznikiem Nr 3G do SIWZ 8. Dostawa oznaczona jako Część VIII - ziemniaki będzie obejmować artykuły zgodnie z załącznikiem Nr 3H do SIWZ 9. Dostawa oznaczona jako Część IX - jaja kurze będzie obejmować artykuły zgodnie z załącznikiem Nr 3I do SIWZ Wielkości zamówienia podane w Załącznikach od 3A do 3I do SIWZ – tzw. formularzach asortymentowo-cenowych są wielkościami orientacyjnymi, które będą korygowane w zależności od zapotrzebowania z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości brutto zamówienia. Podana ilość towaru może być w trakcie wykonywania umowy zmniejszona lub zmieniona. W takiej sytuacji Wykonawca nie ma roszczenia o zakup przez Zamawiającego towaru, którego ilość Zamawiający ograniczył lub zmienił. Zakup towaru przez Zamawiającego w ilości mniejszej od ustalonej w SIWZ (dla każdego pakietu) nie stanowi nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu faktycznie dostarczonego towaru. Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem do magazynów znajdujących się w miejscowości Zborów, ul. Pałacowa 4. . Każdy z produktów ma być (pod groźbą kar zapisanych w umowie) dostarczony w wymaganych oryginalnych opakowaniach producenta (Zamawiający nie dopuszcza stosowania opakowań zastępczych), a waga jednostkowa artykułu/ów musi być zgodna z wagą podaną w formularzu asortymentowo - cenowym.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Na podstawie oświadczenia Załącznik Nr 5 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Na podstawie oświadczenia Załącznik Nr 5 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na podstawie oświadczenia Załącznik Nr 5 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt 1 uPzp, b) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2a niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) jeżeli w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym miejsce zamieszkania tej osoby – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) rolnicy indywidualni winni przedstawić aktualny nakaz płatniczy podatku rolnego. W przypadku wyboru oferty, Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu: 1) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami datowane nie wcześniej niż 90 dni przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne datowane nie wcześniej , niż 90 dni przed upływem terminu składania ofert, 3) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej jeżeli dostarczany produkt tego wymaga, 4) decyzję właściwej stacji Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu pojazdu (ów) do transportu żywności ( dot. samochodów, którymi żywność będzie dostarczana do DPS ) dot. dostaw artykułów ujętych załącznikach 3A, 3B, 3C, 3D, 3G, 3I
Zakresie warunkow udzialu Na podstawie oświadczenia Załącznik Nr 5 do SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość korekty cen dostarczanych produktów żywnościowych w okresie realizacji zamówienia, w przypadkach: a) zmiany stawki podatku VAT - o różnicę wynikającą z jej dotychczasowej wielkości a wprowadzoną zmianą; jednak nie wcześniej niż po dacie rozpoczęcia jej obowiązywania. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy prawnej do podwyższenia lub obniżenia stawki podatku VAT np. rozporządzenie, obwieszczenie, ustawa lub innej podstawy do zmiany. b) w przypadku obniżenia cen producenta lub zastosowania promocyjnej obniżki cen, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu objętego umową po cenach odpowiednio obniżonych. niezależnie od wszelkich czynników. Zmiana umowy w tym zakresie nie jest wymagana.
IV 4 4 data 2020-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:45
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa i świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment Zgodnie z Załącznikiem 3A
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa i wędlin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment zgodnie z Załącznikiem 3B
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa produktów mleczarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment zgodnie z Załącznikiem 3C
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów żywnościowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment zgodnie z Załącznikiem 3D
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw i jabłek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment zgodnie z Załącznikiem 3E
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa owoców i jarzyn
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03220000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment zgodnie z Załącznikiem F
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa mrożonek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03220000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment zgodnie z Załącznikiem 3G
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa ziemniaków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03212100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment zgodnie z Załącznikiem 3H
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa jaj kurzych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Asortyment zgodnie z Załącznikiem 3I
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 85,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)