GuidZP400 |
0f6aa9e7-411e-4350-9d7d-8d7c5f5a3e77
|
Biuletyn |
759880-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Przedszkole Publiczne Nr 9 w Czeladzi
|
Regon |
27150762500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 35-lecia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czeladź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-250
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-32 265 30 04, 265 30 05
|
Zamawiajacy fax |
0-32 265 30 04
|
Zamawiajacy email |
pp9@pp9czeladz.pl
|
Adres strony url |
http://www.pp9.czeladz.pl/bip/zamowienia-powyzej-30-tys-euro,
|
Adres strony internetowej |
https://pp9-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://pp9-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://pp9-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://pp9-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
pp9@pp9.czeladz.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
https://pp9-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, w formie pisemnej lub osobiście
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Przedszkola Publicznego nr 9 w Czeladzi w okresie od 04.01.2021 r. do 31.12.2021r
|
Numer referencyjny |
ZP/1/D/PP9/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby zamawiającego w zakresie : art. spożywczych, produktów zwierzęcych , mięso i przetwory mięsne, nabiał i jego przetwory, jaja, świeże warzywa i owoce, pieczywo, mrożonki i ryby dla Przedszkola Publicznego nr 9 w Czeladzi w okresie od 04.01.2021 r. do 31.12.2021r.
Wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty powinny spełniać wymagania przepisów prawnych obowiązujących w Polsce i Unii Europejskiej, w szczególności:
-Ustawy o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r., (Dz. U z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.);
- Ustawy o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych z dnia 21 grudnia 2000 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2178)
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z art.26 ust. 2 ustawy pzp zamawiający nie korzysta z możliwości wezwania Wykonawcy do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3)
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wystarczającym jest oświadczenie wstępne o braku podstaw do wykluczenia, które Wykonawca złoży wraz z ofertą na Załączniku nr 3
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści umowy oraz zmian będących następstwem działania organów administracji.
2. Wszelkie zmiany w umowie będą mogły być dokonywane wyłącznie w zakresie dopuszczonym ustawą Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli Stron oraz zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
3. Strony przewidują możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy:
1) nastąpi zmiana nazwy handlowej lub innego oznaczenia produktu wskazanego w ofercie, która nie powoduje zmiany przedmiotu umowy i cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-ilościowo- cenowym,
2) nastąpi zmiana wielkości opakowania poprzez zwiększenie lub zmniejszenie pojemności lub gramatury,
3) zmiany terminu realizacji dostaw z uwagi na:
a) konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy
b) okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy,
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian.
5. Jeżeli wnioskującym o zmianę będzie Wykonawca, wprowadzenie zmiany będzie możliwe dopiero po akceptacji Zamawiającego.
6. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy nastąpi zmiana nazwy, adresu lub statusu firmy.
7. Przewiduje się również możliwość wprowadzenia zmian w zakresie terminu realizacji umowy lub czasowego zawieszania wykonania umowy lub jej części z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, w tym w szczególności w związku z koniecznością zawieszenia działalności zamawiającego, nieobecności dzieci lub znacznej jej ilości. W razie nieosiągnięcia przez strony porozumienia w terminie 7 dni Zamawiający uprawniony będzie do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
|
IV 4 4 data |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia w przypadkach określonych w art. 93 ust. 1 ust PZP
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie A – „ARTYKUŁY SPOŻYWCZE”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
. Zamawiający wymaga, aby artykuły spożywcze:
1) nie zawierały konserwantów np. benzoesanu sodu, glutaminianu sodu itp. oraz środków polepszających smak i zapach.
2) Zawartość soli, cukru w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
3) Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą
w 100 g produktów.
4) Soczki owocowe - bez dodatku cukrów i substancji słodzących
o niskiej zawartości sodu
5) Dżemy o obniżonej zawartości cukru100% owoców
6) Makarony Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych o podobnej lecz nie gorszej jakości – z mąki DURUM
7) Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych. Ilość opisana jest w załączniku nr 1a-Formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego. Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie do 5 razy w tygodniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie B – „PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15110000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE :
1. W przypadku kiełbas i wędlin min 90% mięsa, wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktu.
2. Mięso świeże, nie mrożone o barwie i zapachu charakterystycznym dla danego rodzaju, jędrne, elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej.
3. Przetwory mięsne zawierające co najmniej 90% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g produktu gotowego do spożycia
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa produktów zwierzęcych, mięs, wędlin. Ilość opisana jest w załączniku nr 1B-Formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego. Dostawa produktów zwierzęcych, mięs, wędlin odbywać się będzie do 5 razy w tygodniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie C – „NABIAŁ I JEGO PRZETWORY, JAJA”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby NABIAŁ I JEGO PRZETWORY, JAJA:
1) Masło o zawartości nie mniej niż 82% tłuszczu mlecznego
2) Mleko pasteryzowane
3) Produkty mleczne zawierające nie więcej niż 10 g cukrów w 100 ml produktu gotowego do spożycia, zawierające nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100g /ml produktu gotowego do spożycia
4) Jaja konsumpcyjne nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nabiału i jaj. Ilość opisana jest w załączniku nr 1C-Formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego . Dostawa nabiału, jaj odbywać się będzie do 5 razy w tygodniu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie D – „ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE ”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03200000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
2. Zamawiający wymaga, aby ŚWIEŻE WARZYWA I OWOCE:
1. Świeże owoce o najwyższej jakości o jędrnej skórce, bez przebarwień świadczących o braku świeżości.
2. Warzywa i owoce świeże cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany, będą wolne od szkodników, zanieczyszczeń ziemią , uszkodzeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, brakiem oznak więdnięcia, wyschnięcia czy gnicia.
3. Pomidory malinowe klasie ekstra, regularnym kształtem właściwym dla danej odmiany.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa warzyw, owoców świeżych. Ilość opisana jest w załączniku nr 1D-Formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego . Dostawa warzyw i owoców świeżych, odbywać się będzie do 5 razy w tygodniu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie E – „PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pieczywo ma być świeżo wypieczone, zawartość soli, cukru w w/w produktach zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia do ustawy
o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Wymagane są etykiety ze składem surowcowym i wartością odżywczą w 100 g produktów.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa Ilość opisana jest w załączniku nr 1 E-Formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego. Dostawa pieczywa odbywać się będzie codziennie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie F – „ MROŻONKI I RYBY MROŻONE”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
2. Zamawiający wymaga, aby MROŻONKI I RYBY MROZONE
1. Zamawiający wymaga, aby towar zamówiony(mrożony) przywożony był w temp. minimum (-18°C) z terminami przydatności do spożycia i pakowany w oryginalnych opakowaniach lub zabezpieczone folią.
2. Mrożonki sypkie i nie zbrylone.
3. Ryby mrożone nie więcej niż 10% glazury, bez skóry, bez ości.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mrożonych warzyw , owoców oraz ryb. Ilość opisana jest w załączniku nr 1F-Formularza asortymentowo-ilościowo-cenowego . Dostawa warzyw i owoców mrożonych i przetworzonych oraz ryb odbywać się będzie do 2 razy w tygodniu
|
| |