Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby własne Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Sączu i Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Nowym Sączu

Data publikacji 2020-12-01
Data zakończenia 2020-12-09 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 760218-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby własne Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Sączu i Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Nowym Sączu na którą składa się:
1)Komputer stacjonarny (typu All in One) - 2 szt.,
2)Komputer przenośny - 1 szt.,
3)Drukarka sieciowa - 3 szt.,
4)Drukarka wielofunkcyjna - 1 szt.,
5)Przełącznik zarządzalny - 2 szt.,
6)Serwer – 2 szt.,
7)Pamięć sieciowa NAS – 2 szt.,
8)Router – 1 szt.,
9)UPS – 2 szt.,
10)Bateria do UPS – 10 szt.,
11)Listwa zasilająca – 20 szt.,
12)Dysk twardy (SSD) – 20 szt.,
13) Oprogramowanie biurowe – 3 szt.
2.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia, do siedziby Zamawiającego w Nowym Sączu przy ulicy Grunwaldzkiej 59A.
3.Przez dostarczenie Towaru rozumie się dowóz do wskazanego miejsca przez Zamawiającego wraz z wniesieniem do pomieszczenia, wypakowanie przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę. Jednocześnie osoba upoważniona przez Zamawiającego oraz osoba upoważniona przez Wykonawcę dokonają, sprawdzenia pod względem ilościowym i jakościowym Towaru tzn. zostanie przeprowadzona również weryfikacja parametrów Towaru wskazanego w ofercie wykonawcy w tym oprogramowania, mająca na celu upewnienie się, że dostarczony Towar spełnia minimalne wymagania określone w zamówieniu
4.Wykonawca oświadcza, że dostarczony Towar:
a. jest fabrycznie nowy
b. nieużywany, w pełni sprawny, bez wad, gotowy do użycia,
c. jest oryginalnie pakowany przez producenta,
d. spełnia parametry opisane przez zamawiającego i jest zgodny ze złożoną ofertą,
e. nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 155) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 21.12.2016r. w sprawie zasadniczych wymagań dotyczących ograniczenia stosowania niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t. jedn. Dz.U. z 2019 r. poz.1922 z późn. zm.),
f. pochodzi z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta, a w przypadku oprogramowania zaoferowanego w złożonej ofercie ma prawo do jego odsprzedaży.
5. Dodatkowo Wykonawca zapewnia że:
a. przypadku zaistnienia jakichkolwiek wątpliwości Zamawiający może zwrócić się do producenta sprzętu lub oprogramowania w celu potwierdzenia jego autentyczności, oryginalności i wszelkich innych kwestii z tym związanych,
b. rozporządzanie lub korzystanie przez Zamawiającego z przedmiotu umowy w tym z dokumentacji oraz dóbr niematerialnych wskazanych w niniejszej umowie, nie będzie przedmiotem praw osób trzecich w zakresie:
a) praw autorskich,
b) praw własności intelektualnej lub przemysłowej,
c) warunków gwarancji lub serwisu oprogramowania komputerowego, wchodzącego w zakres infrastruktury Zamawiającego.
6.Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji przedmiotu zamówienia i mających z nim związek certyfikatów lub etykiety producenta.
7.W przypadku zgłoszonych Zamawiającemu roszczeń osób trzecich mających związek z przedmiotem zamówienia, Wykonawca podejmie działania mające na celu zażegnanie sporu oraz poniesie wszelkie koszty poczynając od zastępstwa procesowego na kosztach wszelkich odszkodowań skończywszy.
8.Dodatkowo w sytuacji wystąpienia, jakiejkolwiek z wyżej wskazanych sytuacji mających związek z naruszeniem ogólnie pojętych praw Wykonawca będzie również zobowiązany do zmodyfikowania lub wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia lub jego części na nowy/inny, o co najmniej równoważnych parametrach i wymaganiach wskazanych w SIWZ, umowie oraz złożonej ofercie.
a)W sytuacji braku możliwości zaoferowania nowego/innego, co najmniej równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca zwróci Zamawiającemu całą należną jego wartość oraz pokryje wszelkie szkody z tym związane.
9.Wykonawca obowiązany jest do odbierania zgłoszeń o awarii od poniedziałku do piątku pisemnie lub w godzinach ustalonych i pod wskazany w umowie numer telefonu, faksu lub adresem e-mail, z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca potwierdza Zamawiającemu w ten sam sposób odbiór zgłoszonej awarii.
10.W przypadku braku możliwości usunięcia usterki lub naprawy trwającej dłużej niż 30 dni, Wykonawca w terminie 7 dni od dnia upłynięcia 30 dni od zgłoszenia dokonuje wymiany na sprzęt taki sam, jaki dostarczony był na podstawie prowadzonego postępowania i zawartej umowy, ale pozbawiony wad/nowy.
11.Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów z tytułu odbiór/dostawy uszkodzonego sprzętu.
12.Wykonawca wystawi faktury/rachunki w dniu dostawy. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za prawidłowo zrealizowany przedmiot zamówienia przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze/rachunku w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury/rachunku. Zapłata kwoty wskazanej w fakturze/rachunku wyczerpuje wszelkie roszczenia Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia. Zamawiający w dniu podpisania umowy wskaże Wykonawcy ostateczną ilość faktur.
13.Wykonawcę obciążają wszystkie wymienione i niewymienione koszty związane z wykonaniem dostawy.
14.Pozostałe szczegółowe obowiązki Wykonawcy i opis przedmiotu zamówienia określone są w SIWZ, formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e4dd1270-f98d-4e9c-a9da-2de55a3548b0
Biuletyn 760218-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Regon 44006180000000
Zamawiajacy adres ulica Grunwaldzka
Zamawiajacy adres numer domu 59A
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Sącz
Zamawiajacy kod pocztowy 33-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 184 443 623,
Zamawiajacy fax 184 435 239
Zamawiajacy email zp@mops.nowysacz.pl,
Adres strony url https://bip.malopolska.pl/mopsnowysacz
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/mopsnowysacz
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta w formie papierowej wraz z załącznikami powinna zostać przesłana kurierem lub pocztą lub dostarczona osobiście na adres korespondencyjny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Sączu – SEKRETARIAT GŁÓWNY znajdujący się na II piętrze budynku, 33-300 Nowy Sącz, ul. Grunwaldzka 59A
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby własne Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Sączu i Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Nowym Sączu
Numer referencyjny MOPS.VII.2710.ZP.20.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby własne Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Sączu i Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Nowym Sączu na którą składa się: 1)Komputer stacjonarny (typu All in One) - 2 szt., 2)Komputer przenośny - 1 szt., 3)Drukarka sieciowa - 3 szt., 4)Drukarka wielofunkcyjna - 1 szt., 5)Przełącznik zarządzalny - 2 szt., 6)Serwer – 2 szt., 7)Pamięć sieciowa NAS – 2 szt., 8)Router – 1 szt., 9)UPS – 2 szt., 10)Bateria do UPS – 10 szt., 11)Listwa zasilająca – 20 szt., 12)Dysk twardy (SSD) – 20 szt., 13) Oprogramowanie biurowe – 3 szt. 2.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia, do siedziby Zamawiającego w Nowym Sączu przy ulicy Grunwaldzkiej 59A. 3.Przez dostarczenie Towaru rozumie się dowóz do wskazanego miejsca przez Zamawiającego wraz z wniesieniem do pomieszczenia, wypakowanie przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę. Jednocześnie osoba upoważniona przez Zamawiającego oraz osoba upoważniona przez Wykonawcę dokonają, sprawdzenia pod względem ilościowym i jakościowym Towaru tzn. zostanie przeprowadzona również weryfikacja parametrów Towaru wskazanego w ofercie wykonawcy w tym oprogramowania, mająca na celu upewnienie się, że dostarczony Towar spełnia minimalne wymagania określone w zamówieniu 4.Wykonawca oświadcza, że dostarczony Towar: a. jest fabrycznie nowy b. nieużywany, w pełni sprawny, bez wad, gotowy do użycia, c. jest oryginalnie pakowany przez producenta, d. spełnia parametry opisane przez zamawiającego i jest zgodny ze złożoną ofertą, e. nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 155) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 21.12.2016r. w sprawie zasadniczych wymagań dotyczących ograniczenia stosowania niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t. jedn. Dz.U. z 2019 r. poz.1922 z późn. zm.), f. pochodzi z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta, a w przypadku oprogramowania zaoferowanego w złożonej ofercie ma prawo do jego odsprzedaży. 5. Dodatkowo Wykonawca zapewnia że: a. przypadku zaistnienia jakichkolwiek wątpliwości Zamawiający może zwrócić się do producenta sprzętu lub oprogramowania w celu potwierdzenia jego autentyczności, oryginalności i wszelkich innych kwestii z tym związanych, b. rozporządzanie lub korzystanie przez Zamawiającego z przedmiotu umowy w tym z dokumentacji oraz dóbr niematerialnych wskazanych w niniejszej umowie, nie będzie przedmiotem praw osób trzecich w zakresie: a) praw autorskich, b) praw własności intelektualnej lub przemysłowej, c) warunków gwarancji lub serwisu oprogramowania komputerowego, wchodzącego w zakres infrastruktury Zamawiającego. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji przedmiotu zamówienia i mających z nim związek certyfikatów lub etykiety producenta. 7.W przypadku zgłoszonych Zamawiającemu roszczeń osób trzecich mających związek z przedmiotem zamówienia, Wykonawca podejmie działania mające na celu zażegnanie sporu oraz poniesie wszelkie koszty poczynając od zastępstwa procesowego na kosztach wszelkich odszkodowań skończywszy. 8.Dodatkowo w sytuacji wystąpienia, jakiejkolwiek z wyżej wskazanych sytuacji mających związek z naruszeniem ogólnie pojętych praw Wykonawca będzie również zobowiązany do zmodyfikowania lub wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia lub jego części na nowy/inny, o co najmniej równoważnych parametrach i wymaganiach wskazanych w SIWZ, umowie oraz złożonej ofercie. a)W sytuacji braku możliwości zaoferowania nowego/innego, co najmniej równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca zwróci Zamawiającemu całą należną jego wartość oraz pokryje wszelkie szkody z tym związane. 9.Wykonawca obowiązany jest do odbierania zgłoszeń o awarii od poniedziałku do piątku pisemnie lub w godzinach ustalonych i pod wskazany w umowie numer telefonu, faksu lub adresem e-mail, z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca potwierdza Zamawiającemu w ten sam sposób odbiór zgłoszonej awarii. 10.W przypadku braku możliwości usunięcia usterki lub naprawy trwającej dłużej niż 30 dni, Wykonawca w terminie 7 dni od dnia upłynięcia 30 dni od zgłoszenia dokonuje wymiany na sprzęt taki sam, jaki dostarczony był na podstawie prowadzonego postępowania i zawartej umowy, ale pozbawiony wad/nowy. 11.Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów z tytułu odbiór/dostawy uszkodzonego sprzętu. 12.Wykonawca wystawi faktury/rachunki w dniu dostawy. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za prawidłowo zrealizowany przedmiot zamówienia przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na fakturze/rachunku w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury/rachunku. Zapłata kwoty wskazanej w fakturze/rachunku wyczerpuje wszelkie roszczenia Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia. Zamawiający w dniu podpisania umowy wskaże Wykonawcy ostateczną ilość faktur. 13.Wykonawcę obciążają wszystkie wymienione i niewymienione koszty związane z wykonaniem dostawy. 14.Pozostałe szczegółowe obowiązki Wykonawcy i opis przedmiotu zamówienia określone są w SIWZ, formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-29T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy, nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z póź. zm.) b) Zgodnie z § 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2020 poz. 1282 z późn. zm.), w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. Natomiast w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, (…) które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. c) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. e) W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, dokumenty wymienione w ust. 3 lit. a) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. f) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.).
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a)W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) b)Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy: a.zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron np. zmiana nr rachunku bankowego, danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami b.wynikłe z nieprzewidzianych okoliczności, w tym w razie zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową i SIWZ. c.oraz innych zmian wynikłych z nieprzewidzianych okoliczności, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową i SIWZ. d.Wynikłe z omyłek pisarskich, edytorskich itp. e.Zmiany umowy wymagają formy pisemnej - aneksu pod rygorem nieważności
IV 4 4 data 2020-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Wydłużenie gwarancji i rękojmi pamięci sieciowych NAS
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)