GuidZP400 |
7262ded3-449c-4aa3-a24b-2377415e6020
|
Biuletyn |
759936-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
|
Regon |
65013987800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sanatoryjna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Horyniec-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-620
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
016 631 34 43
|
Zamawiajacy fax |
016 631 34 43
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@crr-horyniec.pl
|
Adres strony url |
www.crr-horyniec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.horyniec.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, w formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS ul. Sanatryjna 2, 37-620 Horyniec-Zdrój, I p. pok. 176-sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„DOSTAWA PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH“
|
Numer referencyjny |
ZP.262.7.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
4.1. Przedmiotem postępowania jest dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych zwanych dalej towarem do Zamawiającego (loco - magazyn żywnościowy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik nr 1 i nr 2 do Formularza oferty – Specyfikacja cenowa Wykonawcy.
4.3. Wymagania ogólne dla zamówienia:
4.3.1. Dostarczane produkty żywnościowe muszą spełniać wymogi określone przepisami ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
4.3.2. Zamawiający wymaga, aby dostarczone towary były świeże, pełnowartościowe, muszą spełniać wymagania dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz zgodnie z zasadami systemu HACCP. Wykonawca powinien posiadać decyzję Powiatowego Inspektora Sanitarnego, zatwierdzającą zakład w rozumieniu art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej.
4.3.3. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości i trwałości dostarczonego towaru do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach.
4.3.4. Towar powinien znajdować się w estetycznych opakowaniach, bez zanieczyszczeń oraz obcych zapachów i smaków, bez fizycznych uszkodzeń dyskwalifikujących produkty (tzn. pokruszenie, ubytki, uszkodzone opakowanie), posiadać nadrukowaną informację o nazwie (składzie), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. Oznakowanie musi być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
4.3.5. Zamawiający wymaga, aby transport dostarczonych towarów odbywał się w warunkach zapewniających zachowanie ciągu temperaturowego zgodnego z zaleceniem producenta, wymogami sanitarnymi i HACCP, własnym transportem i na swój koszt.
4.3.6. Towar musi spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadać właściwe atesty, certyfikaty jakości i pochodzenia– jeśli takie są wymagane. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie.
4.3.7. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu i ponosi odpowiedzialność za całość i nienaruszalność dostarczonego towaru.
4.4. Realizacja zamówienia następować będzie na podstawie sukcesywnie składanych zamówień według bieżącego zapotrzebowania przez upoważnionego pracownika pocztą elektroniczną lub faksem, w których określi on każdorazowo ilości asortymentu danej dostawy. W przypadku dostarczanego ciasta wymagane jest każdorazowe krojenie na porcje. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i wniesienia zamówionego przedmiotu umowy do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w jego siedzibie.
|
Cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
od obowiązywania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy z podaniem jej wartości (dla części 1- min. 70 000,00 zł brutto , dla części nr 2 – min. 20 500,00 zł brutto) przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. poświadczenia, referencje), wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem upływu składania ofert.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie (konsorcjum) ubiegają się o zamówienie powyższe warunki powinien spełnić każdy podmiot występujący wspólnie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw (załącznik nr 6 do SIWZ) z referencjami
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania ewentualnych zmian umowy, w przypadku:
a) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy.
b) wprowadzenia nowej technologii / lub zaprzestania produkcji asortymentu objętego niniejszą umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych.
c) zmiany stawki podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, stawka ta zostanie zmieniona (z konsekwencjami tej zmiany) od daty jej obowiązywania, bez konieczności zmiany umowy
|
IV 4 4 data |
2020-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|