zakup, dostawa ciekłego helu i azotu na potrzeby Instytutu – 2 pakiety

Data publikacji 2020-12-03
Data zakończenia 2020-12-11 00:00:00
Instytucja Instytut Fizyki Molekularnej PAN
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 761675-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 240000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

zakup, dostawa ciekłego helu i azotu na potrzeby Instytutu - 2 pakiety. Dostawy sukcesywne do siedziby Zamawiającego tj.: Instytut Fizyki Molekularnej Polskiej Akademii Nauk, ul. Mariana Smoluchowskiego 17 w Poznaniu, oraz Zakład Niskich Temperatur Instytutu Fizyki Molekularnej Polskiej Akademii Nauk, ul. Krotoszyńska 148 w Odolanowie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6c206c43-e061-46c2-bf1e-ea8031059477
Biuletyn 761675-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Fizyki Molekularnej PAN
Regon 55799000000000
Zamawiajacy adres ulica Mariana Smoluchowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-179
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 695 100
Zamawiajacy fax 618 684 524
Zamawiajacy email office@ifmpan.poznan.pl
Adres strony url https://www.ifmpan.poznan.pl/BIP/zamowienia/zamowienia-publiczne.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Naukowy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.ifmpan.poznan.pl/BIP/zamowienia/zamowienia-publiczne.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.ifmpan.poznan.pl/BIP/zamowienia/zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Fizyki Molekularnej Polskiej Akademii Nauk, ul. Mariana Smoluchowskiego 17, 60-179 Poznań, pok. 101
Nazwa nadana zamowieniu zakup, dostawa ciekłego helu i azotu na potrzeby Instytutu – 2 pakiety
Numer referencyjny PN/03/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu zakup, dostawa ciekłego helu i azotu na potrzeby Instytutu - 2 pakiety. Dostawy sukcesywne do siedziby Zamawiającego tj.: Instytut Fizyki Molekularnej Polskiej Akademii Nauk, ul. Mariana Smoluchowskiego 17 w Poznaniu, oraz Zakład Niskich Temperatur Instytutu Fizyki Molekularnej Polskiej Akademii Nauk, ul. Krotoszyńska 148 w Odolanowie.
Cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy zrealizowali min. dwie dostawy, ciekłego helu lub/ i dwie dostawy ciekłego azotu – w zależności do jakiego pakietu Wykonawca składać będzie ofertę – zgodnie z cz. III ppkt 4.1) lit. a) SIWZ . Dla ciekłago helu o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 złotych brutto każda, natomiast dla ciekłego azotu 25.000,00 zł brutto każda. Przez wartość jednej dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostaw wykonanych w ramach jednej umowy. W przypadku złożenia oferty na oba pakiety wymagane jest zrealizowanie min. dwóch dostaw ciekłego helu oraz min. dwóch ciekłego azotu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia na wezwanie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia na wezwanie: wykazu dostaw zgodnych z cz. II ppkt. 2.3) SIWZ wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z Wykonawców odrębnie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymaganych treścią SIWZ, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa dokument lub dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 i 2 w zw. z ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282). 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców zobowiązany jest spełniać warunki udziału w postępowaniu oddzielnie oraz każdy z Wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: a) należy do oferty załączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, zgodnie z ustawą z dnia 14.02.1991 r. – Prawo o notariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1192). b) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. c) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich odpowiednie zastosowanie zasady określone w literach a) - b). d) Wykonawca, zgodnie z art. 22a ustawy Pzp, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W sytuacji, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, lub ich sytuacja finansowa, lub ekonomiczna pozwalają na wykazanie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 - 22 i ust. 5 pkt 1. 5. W celu oceny, czy Wykonawca, polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 6. Zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282), jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, tj. dokumenty wymienione w rozdziale III ust. 3 lit a) SIWZ. 7. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego części zamówienia do wykonania Podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania również względem tego Podwykonawcy (i złożenia względem niego dokumentów zgodnie z rozdz. III pkt 1 SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem zmian, których wystąpienie Zamawiający przewiduje, tj.: a. w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy lub Zamawiającego (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia, itp.), b. zmiany w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności gdy Wykonawca zaproponuje upusty, c. w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT nastąpi zmiana ceny proporcjonalnie do zmiany stawki VAT, tak w przypadku podwyżki jak i obniżki. Zmiana ceny wymaga udokumentowania przez Wykonawcę. Wartość umowy zmienia się odpowiednio, d. w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę, e. zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, f. zmiany spowodowane nie wykupieniem pełnej ilości towarów. W powyższym przypadku Umowa może zostać przedłużona do czasu wykupienia pełnej ilości towarów określonych w Umowie, na zasadach określonych w § 8 Umowy. g. zmianę postanowień zawartej umowy w przypadkach wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2) - 6) ustawy Pzp. 2. W przypadku zmiany: - stawki podatku od towarów i usług, - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, oraz wykazania przez Wykonawcę, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez niego zamówienia, Strony przystąpią do negocjacji mających na celu wprowadzenie zmiany w zasadach wynagrodzenia należnego Wykonawcy na mocy niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2020-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zakup, dostawa ciekłego helu i azotu na potrzeby Instytutu – 2 pakiety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Ciekły hel, pakiet składa się z dwóch pozycji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zakup, dostawa ciekłego helu i azotu na potrzeby Instytutu – 2 pakiety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Ciekły azot, pakiet składa się z dwóch pozycji
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)