GuidZP400 |
082e2637-f8b6-47be-979d-c5362c5c964f
|
Biuletyn |
760598-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Gorzów Wlkp.
|
Regon |
21096668000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3-4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gorzów Wielkopolski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
66-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48957355576
|
Zamawiajacy fax |
+48957355612
|
Zamawiajacy email |
zampubl@um.gorzow.pl
|
Adres strony url |
https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zadanie realizowane w ramach projektu pn. „Wspólna promocja gospodarcza Gorzowa Wielkopolskiego, Bogdańca, Deszczna, Kłodawy i Santoka – etap II” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie – 2020 Oś Priorytetowa 1 – Gospodarka i Innowacja, Działanie 1.4 Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP, Poddziałanie 1.4.2 Promocja regionu – ZIT Gorzów Wlkp. (numer konkursu RPLB.01.04.02-08-0001/17).
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wykonawców obowiązuje forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp., Kancelaria Ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu pn. „Wspólna promocja gospodarcza Gorzowa Wielkopolskiego, Bogdańca, Deszczna, Kłodawy i Santoka – etap II”
|
Numer referencyjny |
BZP.271.76.2020.AJD
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych według specyfikacji zawartej w SOPZ w ramach projektu pn. „Wspólna promocja gospodarcza Gorzowa Wielkopolskiego, Bogdańca, Deszczna, Kłodawy i Santoka – etap II” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie – 2020 Oś Priorytetowa 1 – Gospodarka i Innowacja, Działanie 1.4 Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP, Poddziałanie 1.4.2 Promocja regionu – ZIT Gorzów Wlkp. (numer konkursu RPLB.01.04.02-08-0001/17).
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wraz z nadrukiem wykonanym zgodnie z Księgą Znaków MOFGW i podręcznikiem beneficjenta programów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej, a także załączonym logiem „Gorzów w stronę biznesu”.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Nie dotyczy
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia:
1) Zamówienie częściowe nr I - do 6 tygodni od dnia podpisania umowy
2) Zamówienie częściowe nr II- do 30 września 2021r. przy czym dane do wydruku zostaną przekazane Wykonawcy 17 września 2021r.
3) Zamówienie częściowe nr III- do 30 września 2021r. przy czym dane do wydruku zostaną przekazane Wykonawcy 17 września 2021r.
Uwaga: Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dla zamówienia częściowego nr 1 - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał/wykonuje należycie zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. Wykonawca dostarczał/a materiały promocyjne wraz z logowaniem w ramach co najmniej 2 umów o wartości co najmniej 60 000,00 PLN brutto każda (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych brutto każda). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku Wykonawcy, który polega na potencjale podmiotu trzeciego, co najmniej jeden podmiot musi wykazać się wymaganym doświadczeniem.
b) dla części II - Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
c) dla części III - Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wskazanego w niniejszym podpunkcie.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 4a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu/ów, o których mowa powyżej – zastosowanie ma § 7 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2020r., poz. 1282).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, w zakresie wymaganym do spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
(Dotyczy zamówienia częściowego nr 1)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych);
2. Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia);
3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy);
4. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacja z otwarcia ofert) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik Nr 4 do SIWZ, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Wadium |
Nie dotyczy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
1.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim Umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projekcie Umowy, stanowiącym integralna część niniejszej SIWZ.
2.Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały zawarte w Projekcie Umowy §11.
|
IV 4 4 data |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zamówienie częściowe nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie częściowe nr 1 - Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu pn. „Wspólna promocja gospodarcza Gorzowa Wielkopolskiego, Bogdańca, Deszczna, Kłodawy i Santoka
– etap II” tj. okulary przeciwsłoneczne bambusowe w etui 300 sztuk, kalendarz klockowy 300 sztuk, zestaw do wina 500 sztuk, puzzle ze zdjęciem 1200 sztuk, scyzoryk 300 sztuk, maska ochronna 300 sztuk.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zamówienie częściowe nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie częściowe nr 2 - Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu pn. „Wspólna promocja gospodarcza Gorzowa Wielkopolskiego, Bogdańca, Deszczna, Kłodawy i Santoka
– etap II” tj. ramka drewniana 40 sztuk
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zamówienie częściowe nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie częściowe nr 3 - Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu pn. „Wspólna promocja gospodarcza Gorzowa Wielkopolskiego, Bogdańca, Deszczna, Kłodawy i Santoka
– etap II” tj. statuetka szklana 27 sztuk
|
| |