Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. ppłka pilota Mariana Pisarka w Radzyminie w 2021r.

Data publikacji 2020-12-04
Data zakończenia 2020-12-14 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 1 im. Ppłk Pil. Mariana Pisarka
Miejscowość Radzymin
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 762582-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151000009, 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( w miarę pojawiających się potrzeb) dostawa produktów spożywczych (z podziałem na cztery części) do siedziby zamawiającego. Podział zamówienia na części:
Część 1. Mięso i wędliny (załącznik nr 2a) Część 2. Artykuły spożywcze i mrożonki (załącznik nr 2b) Część 3. Garmażerka (załącznik nr 2c)Część 4. Warzywa i owoce (załącznik nr 2d). Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe. Ze względu na brak możliwości podania na etapie ogłoszenia niniejszego postępowania dokładnej ilości osób żywionych, zakres zamówienia może zostać zmniejszony lub zwiększony, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tytułu niezrealizowanych dostaw. Wykonawca nie może odmówić realizacji dostaw ze względu na zmniejszenie zamówienia. Wszystkie dostarczone produkty muszą być asortymentem pierwszego gatunku z terminem przydatności do spożycia, nie przekraczającym połowy czasu przydatności do spożycia określonego przez producenta. Produkty, w zależności od rodzaju asortymentu, muszą być dostarczone w zamkniętych, nieuszkodzonych opakowaniach z czytelnymi opisami w języku polskim. Pojemniki, w których będą dostarczane produkty z części 1, części 3 i części 4 muszą posiadać atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Wszystkie dostarczane produkty muszą być czyste, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe. Bezpośrednio po dostawie towaru nastąpi potwierdzenie, przez pracownika Zamawiającego, zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem. W przypadku zakwestionowania przez pracownika Zamawiającego dostarczonego towaru, pod względem jakości i ilości, Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia reklamacji. Produkty będą dostarczane przez Wykonawcę, jego własnym staraniem, na jego koszt oraz ryzyko, środkami transportu dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w sposób zapobiegający utracie świeżości, walorów smakowych i odżywczych. Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez pracowników Zamawiającego. Realizacja dostaw będzie dokonywana sukcesywnie (w dni robocze w godzinach od 7.00 do 8.00 lub od 14.00 do 16.00, lub innych ustalonych przez strony, w zależności od zamawianego asortymentu) na podstawie zamówień Zamawiającego, w których każdorazowo określony zostanie termin dostawy oraz asortyment według cen nie wyższych niż określonych w formularzu ofertowym. Zamawiający będzie składał każdorazowo zamówienia drogą telefoniczną lub mailową nie później niż 24 godziny przed oczekiwaną dostawą. W celu ułatwienia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia pomiędzy stronami harmonogramu dostaw, określającego szczegółowy termin dostaw poszczególnych produktów. W przypadku nieterminowej dostawy, bądź braku dostawy z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się pokryć ewentualną różnicę w cenie zakupionych artykułów (pomiędzy faktyczną ceną zakupu interwencyjnego a ceną z formularza ofertowego), związaną z koniecznością interwencyjnego dokonania zakupu. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych, tj. produktów o cechach i parametrach jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ. Produkt równoważny oznacza produkt odpowiadający wymaganiom Zamawiającego, określonym w niniejszej SIWZ, tzn. produkt posiadający cechy i parametry jakościowe nie gorsze od cech, parametrów jakościowych wskazanych przez Zamawiającego w pomocniczym formularzu cenowym dołączonym do wzoru oferty. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w pomocniczym formularzu cenowym. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w pomocniczym formularzu cenowym do oferty, należy uznać na minimalne. Przy każdej dostawie Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania prób dostarczonego towaru, w zależności od rodzaju asortymentu, w ramach kontroli prewencyjnej lub w ramach reklamacji w obecności Wykonawcy oraz pod rygorem dokonania tych czynności bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca w odniesieniu do producenta uczestniczącego w postępowaniu przetargowym, zobowiązuje się udostępnić dokumentację z wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 706f3ea5-4a30-4b5d-a748-2e1f5543f6b1
Biuletyn 762582-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 1 im. Ppłk Pil. Mariana Pisarka
Regon 79992500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. 11 Listopada
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Radzymin
Zamawiajacy kod pocztowy 05-250
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 786 50 31
Zamawiajacy fax 22 786 50 31
Zamawiajacy email sp1radz@poczta.onet.pl
Adres strony url https://bip.radzymin.pl/artykuly/50/przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Centrum Usług Wspólnych w Radzyminie
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.radzymin.pl/artykuly/50/przetargi
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej, w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Usług Wspólnych w Radzyminie ul. 11 Listopada 2, 05-250 Radzymin, II piętro Dział Administracyjno-Organizacyjny
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. ppłka pilota Mariana Pisarka w Radzyminie w 2021r.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( w miarę pojawiających się potrzeb) dostawa produktów spożywczych (z podziałem na cztery części) do siedziby zamawiającego. Podział zamówienia na części: Część 1. Mięso i wędliny (załącznik nr 2a) Część 2. Artykuły spożywcze i mrożonki (załącznik nr 2b) Część 3. Garmażerka (załącznik nr 2c)Część 4. Warzywa i owoce (załącznik nr 2d). Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe. Ze względu na brak możliwości podania na etapie ogłoszenia niniejszego postępowania dokładnej ilości osób żywionych, zakres zamówienia może zostać zmniejszony lub zwiększony, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tytułu niezrealizowanych dostaw. Wykonawca nie może odmówić realizacji dostaw ze względu na zmniejszenie zamówienia. Wszystkie dostarczone produkty muszą być asortymentem pierwszego gatunku z terminem przydatności do spożycia, nie przekraczającym połowy czasu przydatności do spożycia określonego przez producenta. Produkty, w zależności od rodzaju asortymentu, muszą być dostarczone w zamkniętych, nieuszkodzonych opakowaniach z czytelnymi opisami w języku polskim. Pojemniki, w których będą dostarczane produkty z części 1, części 3 i części 4 muszą posiadać atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Wszystkie dostarczane produkty muszą być czyste, nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe. Bezpośrednio po dostawie towaru nastąpi potwierdzenie, przez pracownika Zamawiającego, zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem. W przypadku zakwestionowania przez pracownika Zamawiającego dostarczonego towaru, pod względem jakości i ilości, Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 2 godziny od zgłoszenia reklamacji. Produkty będą dostarczane przez Wykonawcę, jego własnym staraniem, na jego koszt oraz ryzyko, środkami transportu dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych, w sposób zapobiegający utracie świeżości, walorów smakowych i odżywczych. Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez pracowników Zamawiającego. Realizacja dostaw będzie dokonywana sukcesywnie (w dni robocze w godzinach od 7.00 do 8.00 lub od 14.00 do 16.00, lub innych ustalonych przez strony, w zależności od zamawianego asortymentu) na podstawie zamówień Zamawiającego, w których każdorazowo określony zostanie termin dostawy oraz asortyment według cen nie wyższych niż określonych w formularzu ofertowym. Zamawiający będzie składał każdorazowo zamówienia drogą telefoniczną lub mailową nie później niż 24 godziny przed oczekiwaną dostawą. W celu ułatwienia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia pomiędzy stronami harmonogramu dostaw, określającego szczegółowy termin dostaw poszczególnych produktów. W przypadku nieterminowej dostawy, bądź braku dostawy z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się pokryć ewentualną różnicę w cenie zakupionych artykułów (pomiędzy faktyczną ceną zakupu interwencyjnego a ceną z formularza ofertowego), związaną z koniecznością interwencyjnego dokonania zakupu. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych, tj. produktów o cechach i parametrach jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ. Produkt równoważny oznacza produkt odpowiadający wymaganiom Zamawiającego, określonym w niniejszej SIWZ, tzn. produkt posiadający cechy i parametry jakościowe nie gorsze od cech, parametrów jakościowych wskazanych przez Zamawiającego w pomocniczym formularzu cenowym dołączonym do wzoru oferty. Gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa niż gramatura produktu wskazanego w pomocniczym formularzu cenowym. Zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w pomocniczym formularzu cenowym do oferty, należy uznać na minimalne. Przy każdej dostawie Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania prób dostarczonego towaru, w zależności od rodzaju asortymentu, w ramach kontroli prewencyjnej lub w ramach reklamacji w obecności Wykonawcy oraz pod rygorem dokonania tych czynności bez udziału Wykonawcy na jego ryzyko. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca w odniesieniu do producenta uczestniczącego w postępowaniu przetargowym, zobowiązuje się udostępnić dokumentację z wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( w miarę pojawiających się potrzeb) dostawa Mięsa i wędlin (załącznik nr 2a) Podane ilości produktów są szacunkowe. Ze względu na brak możliwości podania na etapie ogłoszenia niniejszego postępowania dokładnej ilości osób żywionych, zakres zamówienia może zostać zmniejszony lub zwiększony, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tytułu niezrealizowanych dostaw. Wykonawca nie może odmówić realizacji dostaw ze względu na zmniejszenie zamówienia. Wszystkie dostarczone produkty muszą być asortymentem pierwszego gatunku z terminem przydatności do spożycia, nie przekraczającym połowy czasu przydatności do spożycia określonego przez producenta.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze i mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( w miarę pojawiających się potrzeb) dostawa produktów spożywczych i mrożonek (załącznik nr 2b). Podane ilości produktów w poszczególnych są szacunkowe. Ze względu na brak możliwości podania na etapie ogłoszenia niniejszego postępowania dokładnej ilości osób żywionych, zakres zamówienia może zostać zmniejszony lub zwiększony, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tytułu niezrealizowanych dostaw. Wykonawca nie może odmówić realizacji dostaw ze względu na zmniejszenie zamówienia. Wszystkie dostarczone produkty muszą być asortymentem pierwszego gatunku z terminem przydatności do spożycia, nie przekraczającym połowy czasu przydatności do spożycia określonego przez producenta.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Garmażerka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( w miarę pojawiających się potrzeb) dostawa Garmażerki (załącznik nr 2c) Podane ilości produktów są szacunkowe. Ze względu na brak możliwości podania na etapie ogłoszenia niniejszego postępowania dokładnej ilości osób żywionych, zakres zamówienia może zostać zmniejszony lub zwiększony, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tytułu niezrealizowanych dostaw. Wykonawca nie może odmówić realizacji dostaw ze względu na zmniejszenie zamówienia. Wszystkie dostarczone produkty muszą być asortymentem pierwszego gatunku z terminem przydatności do spożycia, nie przekraczającym połowy czasu przydatności do spożycia określonego przez producenta.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( w miarę pojawiających się potrzeb) dostawa produktów warzyw i owoców (załącznik nr 2d) Podane ilości produktów są szacunkowe. Ze względu na brak możliwości podania na etapie ogłoszenia niniejszego postępowania dokładnej ilości osób żywionych, zakres zamówienia może zostać zmniejszony lub zwiększony, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tytułu niezrealizowanych dostaw. Wykonawca nie może odmówić realizacji dostaw ze względu na zmniejszenie zamówienia. Wszystkie dostarczone produkty muszą być asortymentem pierwszego gatunku z terminem przydatności do spożycia, nie przekraczającym połowy czasu przydatności do spożycia określonego przez producenta.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas realizacji dostawy dodatkowej w dniu złożenia zamówienia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)