Dostawa masek chirurgicznych trójwarstwowych dla CSK MSWiA

Data publikacji 2020-12-09
Data zakończenia 2020-12-18 00:00:00
Instytucja Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 764611-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa masek chirurgicznych trójwarstwowych dla CSK MSWiA

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ff01d23e-276f-4d01-a21f-d70ac6a07d5c
Biuletyn 764611-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centralny Szpital Kliniczny MSWiA w Warszawie
Regon 64726510000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wołoska
Zamawiajacy adres numer domu 137
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-507
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 508 18 09,
Zamawiajacy fax 22 845 64 57
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@cskmswia.pl,
Adres strony url http://www.cskmswia.pl
Adres strony internetowej narzedzia cskmswia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.e-propublico.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.cskmswia.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://e-propublico.pl
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga cskmswia.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa masek chirurgicznych trójwarstwowych dla CSK MSWiA
Numer referencyjny CSKDZP-2375/27/10/01/2020
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa masek chirurgicznych trójwarstwowych dla CSK MSWiA
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 270000,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - zgodnie z SIWZ Zamawiający wykluczy z postępowania o udzieleniu zamówienia wykonawcę na podstawię przepisów art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. Wykluczenie Wykonawcy nastąpi w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust 7 ustawy Pzp - zgodnie z SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Deklaracja Zgodności powinna zawierać potwierdzenie spełnienia zgodności z normami: PN-EN 14683:2006- Maski chirurgiczne -- Wymagania i metody badania (lub odpowiednio EN 14683:2019) Deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745 W przypadku braku potwierdzenia, iż asortyment spełnia normę wskazaną powyżej do deklaracji należy załączyć właściwy certyfikat. Foldery i/lub inne materiały dotyczące oferowanych produktów potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie Opisu przedmiotu zamówienia (warunki graniczne - minimalne) Wszystkie dokumenty, zarówno te, które będą dołączone do oferty jak i dokumenty dostarczane na wezwanie zamawiającego , potwierdzające posiadanie przez oferowane towary wymaganych parametrów, muszą być wyraźnie oznakowane numerem zadania i pozycji, oraz zawierać odpowiednie numery katalogowe. Foldery i/lub inne materiały dotyczace oferowanych produktów muszą potwierdzać treść opisu przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ. Próbki, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego. Zamawiający wymaga 2 sztuk. Wyrób musi być zarejestrowany w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobow Medycznych i Produktów Biobójczych. Zamawiający wymaga dokumentu potwierdzającego ową okoliczność.
Inne dokumenty niewymienione Wzór oferty elektronicznej Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze wzorem umowy załączonym do SIWZ
IV 4 4 data 2020-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Terminu realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)