Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń budynku sportowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Malborku przy Placu Gabriela Narutowicza 14” – MONITORING

Data publikacji 2020-12-15
Data zakończenia 2020-12-23 00:00:00
Instytucja Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego
Miejscowość Malbork
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 766990-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351253002, 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń budynku sportowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Malborku przy Placu Gabriela Narutowicza 14” Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 osobne Części. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych dla poszczególnych Części. Wykonawca nie może złożyć oferty na wybrane pozycje z danej Części, tylko na wszystkie pozycje z Części. W przypadku złożenia oferty obejmującej niepełny przedmiot zamówienia tzn. nie będzie zawierała wszystkich pozycji – skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodne z SIWZ zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2c11f81e-e15e-440c-9d95-fee032c7cede
Biuletyn 766990-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Malborski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Malborskiego
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Słowiański
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Malbork
Zamawiajacy kod pocztowy 82-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 556 460 400
Zamawiajacy email starostwo@powiat.malbork.pl
Adres strony url https://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej tradycyjnej złożonej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera bądź osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Malborski Plac Słowiański 17 Sekretariat pokój 24 82-200 Malbork
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń budynku sportowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Malborku przy Placu Gabriela Narutowicza 14” – MONITORING
Numer referencyjny ZZP.272.76.2020.PSH
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń budynku sportowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Malborku przy Placu Gabriela Narutowicza 14” Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 osobne Części. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych dla poszczególnych Części. Wykonawca nie może złożyć oferty na wybrane pozycje z danej Części, tylko na wszystkie pozycje z Części. W przypadku złożenia oferty obejmującej niepełny przedmiot zamówienia tzn. nie będzie zawierała wszystkich pozycji – skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodne z SIWZ zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 35125300-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 70
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia wynosi: * – dla Części każdej z Części osobno: – od 1 do 28 dni kalendarzowych – termin minimalny, – od 29 do 56 dni kalendarzowych – termin pośredni, – od 57 do 70 dni kalendarzowych – termin maksymalny,
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24ust. 5 pkt 1) ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej przedkłada dokument lub dokumenty wystawione wkraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający nie wymaga dokumentów potwierdzających spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu dalszego potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: a) kartę produktu, kartę katalogową, specyfikację techniczną, opis techniczny lub inny dokument potwierdzający spełnienie wymagań Zamawiającego – dotyczy każdej z pozycji Formularzy cenowych.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 1). 2) Wypełnione Formularze Cenowe (załączniki nr 6 - 7 do SIWZ). 3) Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ. 4) Dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że mimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13) i 14) oraz 16) – 20) oraz art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp, podjęte przez Wykonawcę środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności – jeśli dotyczy. 5) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP (wzór - załącznik nr 4). UWAGA: powyższe oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia przekazania tj. dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (https://bip.powiat.malbork.pl/zamowienia pod nr ZZP.272.76.2020.PSH) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga aby wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w Projekcie umowy (stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Strony przed zawarciem umowy mogą uzupełnić lub zmodyfikować Projekt umowy w zakresie, który nie został określony w ofercie, np. kwestie organizacyjno-porządkowe. 3. Zamawiający nie dopuszcza istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyłączeniem okoliczności opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i w Projekcie umowy. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 5. Wszystkie zmiany i uzupełnienia treści umowy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie mogą być podstawą roszczenia Wykonawcy o dokonanie zmian.
IV 4 4 data 2020-12-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Urządzenia monitorujące wraz z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35125300-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia wynosi: * – dla Części każdej z Części osobno: – od 1 do 28 dni kalendarzowych – termin minimalny, – od 29 do 56 dni kalendarzowych – termin pośredni, – od 57 do 70 dni kalendarzowych – termin maksymalny,
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń budynku sportowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Malborku przy Placu Gabriela Narutowicza 14” - MONITORING (Formularz cenowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie stanowiska dozoru
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 70
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia wynosi: * – dla Części każdej z Części osobno: – od 1 do 28 dni kalendarzowych – termin minimalny, – od 29 do 56 dni kalendarzowych – termin pośredni, – od 57 do 70 dni kalendarzowych – termin maksymalny
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa wraz z montażem wyposażenia pomieszczeń budynku sportowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 w Malborku przy Placu Gabriela Narutowicza 14” - MONITORING - Wyposażenie stanowiska dozoru - szczegółowy opis w załączniku nr 7 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)