GuidZP400 |
88f11fda-ebc3-4f1e-a33b-4c02a2208134
|
Biuletyn |
768261-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach
|
Regon |
01563355800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Staszica
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomianki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-092
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227510474
|
Zamawiajacy fax |
227515915
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@icds.pl
|
Adres strony url |
http://bip.icds.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://bip.icds.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach działa w imieniu jednostek; Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Kownackiej w Łomiankach ul. Warszawska 73 05-92 Łomianki NIP 1181768394 Przedszkole Samorządowe w Łomiankach ul. Szpitalna 1 05-092 Łomianki NIP 1181768394 Przedszkole Samorządowe w Dziekanowie Leśnym ul. M. Konopnickiej 65 05-092 Łomianki NIP 1181768394 Przedszkole Samorządowe w Dąbrowie ul. Kolejowa 51 05-092 Łomianki NIP 1181768394 Szkoła Podstawowa w Nr 2 w Łomiankach ul. Partyzantów 31 ,05-092 Łomianki NIP: 118-17-68-396
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.icds.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.icds.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
nie
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę należy złożyć w formie pisemnej pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach , ul.Staszica 2, Sekretariat, 05-092 Łomianki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa produktów garmażeryjnych do: 1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach 2) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach 3) kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Łomiankach 4) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Konopnicka 5) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6) kuchni przedszkolnej w Dąbrowie
|
Numer referencyjny |
DA.26.14.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa produktów garmażeryjnych do:
1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach
2) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach
3) kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Łomiankach
4) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Konopnicka
5) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa
6) kuchni przedszkolnej w Dąbrowie
2. Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 6 do SIWZ .
3. Zamawiający informuje, że ilości towarów określone w załącznikach nr 1 do SIWZ mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w zakresie i w okolicznościach opisanych we wzorze umowy przedstawionym w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca nie ma prawa do roszczeń odszkodowawczych z tytułu nie zrealizowania całości przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
15894300-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
warunek posiadania wiedzy i doświadczenia: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca składający ofertę wykaże, że:
- wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia dla danej części o wartości;
-co najmniej 2 500,00 zł brutto Wykaz dostaw- załączniki nr 7 do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; — lub nie wezwie, jeżeli Zamawiający uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
2) w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy ( który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art.22a ustawy)-dokumenty wymienione w części 1)
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4ust. 1):
1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca składający ofertę wykaże, że:
- wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia dla danej części o wartości;
-co najmniej 2 500,00 zł brutto Wykaz dostaw- załączniki nr 7 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
j) Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub umocowania prawnego w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie, udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
k) Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
h) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności łub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
-2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
4. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w niniejszej umowie w szczególności:
a) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w umowie (tj. z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie było można przewidzieć,
w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
b) w przypadku wystąpienia okoliczności zmian obowiązujących przepisów prawa powiązanych z ustawą Prawo zamówień publicznych lub przepisami związanymi
z przedmiotem zamówienia,
c) w przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, w tym zmniejszenia wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia,
d) w przypadku wystąpienia konieczności dostawy zamiennego przedmiotu umowy, niepowodującego wykroczenia poza przedmiot zamówienia – zmianie może ulec wartość przedmiotu umowy, z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron.
5. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji dodatkowych dostaw, pod warunkiem spełnienia przesłanek określonych w powołanym powyżej artykule;
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień niniejszej umowy zgodnie
z zapisami art. 144 ust.1 pkt 3-6 ustawy Pzp, w szczególności gdy konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej;
7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zawrze umowę
z Zamawiającym na warunkach określonych we wzorze umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-12-28T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|