Dostawa banerów, tablic reklamowych, folii samoprzylepnych z nadrukiem oraz wymiana grafiki banerowej na tablicach reklamowych w terenie

Data publikacji 2020-12-17
Data zakończenia 2021-01-11 00:00:00
Instytucja Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 768198-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa banerów, tablic reklamowych, folii samoprzylepnych z nadrukiem oraz wymiana grafiki banerowej na tablicach reklamowych w terenie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje
się w załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Kod CPV: CPV 39294100-0, 79823000-9, 44425000-5, 44322400-7.
3. Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
1) Część 1 - Wykonanie i wymiana w terenie grafiki banerowej na tablicach reklamowych.
2) Część 2 - Wykonanie i dostawę folii samoprzylepnych z nadrukiem.
3) Część 3 - Wykonanie i dostawę tablic reklamowych.
4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje się ograniczeń
w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy oraz nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz oferty.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy.
8. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko
dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i wymiany wykonanego przedmiotu umowy na własne ryzyko i koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
10. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowej analizy wszystkich dokumentów załączonych do SIWZ, celem uwzględnienia w złożonej ofercie kosztów wszystkich prac i czynności, które są przewidziane do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia;
2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
3) wskazanie przedstawiciela Wykonawcy, z którym będą uzgadniane wszelkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fd1c0e5e-3808-47f1-9191-f59bd9a91b8d
Biuletyn 768198-N-2020
Zamawiajacy nazwa Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie
Regon 01126394600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Potulicka
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 4472000,
Zamawiajacy fax 91 447 20 01
Zamawiajacy email dzp.sz@amw.com.pl,
Adres strony url www.amw.com.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.amw.eb2b.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Agencja Mienia Wojskowego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amw.eb2b.com.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami: oświadczeniami i dokumentami wskazanymi w SIWZ, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Potulicka 2, 70-230 Szczecin, parter, pok. 18 (kancelaria jawna).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa banerów, tablic reklamowych, folii samoprzylepnych z nadrukiem oraz wymiana grafiki banerowej na tablicach reklamowych w terenie
Numer referencyjny DZP-OS.2610.544.2020
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa banerów, tablic reklamowych, folii samoprzylepnych z nadrukiem oraz wymiana grafiki banerowej na tablicach reklamowych w terenie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Kod CPV: CPV 39294100-0, 79823000-9, 44425000-5, 44322400-7. 3. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: 1) Część 1 - Wykonanie i wymiana w terenie grafiki banerowej na tablicach reklamowych. 2) Część 2 - Wykonanie i dostawę folii samoprzylepnych z nadrukiem. 3) Część 3 - Wykonanie i dostawę tablic reklamowych. 4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje się ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy oraz nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz oferty. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 8. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i wymiany wykonanego przedmiotu umowy na własne ryzyko i koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowej analizy wszystkich dokumentów załączonych do SIWZ, celem uwzględnienia w złożonej ofercie kosztów wszystkich prac i czynności, które są przewidziane do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia; 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 3) wskazanie przedstawiciela Wykonawcy, z którym będą uzgadniane wszelkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy wykonać w terminie: - część 1- 50 dni od podpisania umowy (Termin wykonania i wymiana z kryteriów oceny ofert) - część 2: -25 dni od podpisania umowy (Termin wykonania i dostawy z kryteriów oceny ofert) - część 3 - 50 dni od podpisania umowy (Termin wykonania i dostawy z kryteriów oceny ofert)
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku przynależności do grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem Wykonawca złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej oraz może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki i zmiany umowy, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego stanowią załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2021-01-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wykonanie i wymiana w terenie grafiki banerowej na tablicach reklamowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe 50 dni od podpisania umowy (Termin wykonania i wymiana z kryteriów oceny ofert)
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa banerów, tablic reklamowych, folii samoprzylepnych z nadrukiem oraz wymiana grafiki banerowej na tablicach reklamowych w terenie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Kod CPV: CPV 39294100-0, 79823000-9, 44425000-5, 44322400-7. 3. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: 1) Część 1 - Wykonanie i wymiana w terenie grafiki banerowej na tablicach reklamowych. 2) Część 2 - Wykonanie i dostawę folii samoprzylepnych z nadrukiem. 3) Część 3 - Wykonanie i dostawę tablic reklamowych. 4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje się ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy oraz nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz oferty. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 8. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i wymiany wykonanego przedmiotu umowy na własne ryzyko i koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowej analizy wszystkich dokumentów załączonych do SIWZ, celem uwzględnienia w złożonej ofercie kosztów wszystkich prac i czynności, które są przewidziane do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia; 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 3) wskazanie przedstawiciela Wykonawcy, z którym będą uzgadniane wszelkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wykonanie i dostawę folii samoprzylepnych z nadrukiem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe 25 dni od podpisania umowy (Termin wykonania i dostawy z kryteriów oceny ofert)
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa banerów, tablic reklamowych, folii samoprzylepnych z nadrukiem oraz wymiana grafiki banerowej na tablicach reklamowych w terenie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Kod CPV: CPV 39294100-0, 79823000-9, 44425000-5, 44322400-7. 3. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: 1) Część 1 - Wykonanie i wymiana w terenie grafiki banerowej na tablicach reklamowych. 2) Część 2 - Wykonanie i dostawę folii samoprzylepnych z nadrukiem. 3) Część 3 - Wykonanie i dostawę tablic reklamowych. 4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje się ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy oraz nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz oferty. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 8. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i wymiany wykonanego przedmiotu umowy na własne ryzyko i koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowej analizy wszystkich dokumentów załączonych do SIWZ, celem uwzględnienia w złożonej ofercie kosztów wszystkich prac i czynności, które są przewidziane do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia; 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 3) wskazanie przedstawiciela Wykonawcy, z którym będą uzgadniane wszelkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wykonanie i dostawę tablic reklamowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe 50 dni od podpisania umowy (Termin wykonania i dostawy z kryteriów oceny ofert)
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa banerów, tablic reklamowych, folii samoprzylepnych z nadrukiem oraz wymiana grafiki banerowej na tablicach reklamowych w terenie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Kod CPV: CPV 39294100-0, 79823000-9, 44425000-5, 44322400-7. 3. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: 1) Część 1 - Wykonanie i wymiana w terenie grafiki banerowej na tablicach reklamowych. 2) Część 2 - Wykonanie i dostawę folii samoprzylepnych z nadrukiem. 3) Część 3 - Wykonanie i dostawę tablic reklamowych. 4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje się ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy oraz nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 2 do SIWZ Formularz oferty. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 8. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i wymiany wykonanego przedmiotu umowy na własne ryzyko i koszt do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany do szczegółowej analizy wszystkich dokumentów załączonych do SIWZ, celem uwzględnienia w złożonej ofercie kosztów wszystkich prac i czynności, które są przewidziane do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia; 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 3) wskazanie przedstawiciela Wykonawcy, z którym będą uzgadniane wszelkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia.
  

Criterion

Kryteria b) termin realizacji i dostawy/wymiany zamówienia
Znaczenie 0,40
  
Kryteria a) cena brutto oferty
Znaczenie 0,60
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)