Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Centrum Usług Wspólnych w Mławie oraz jednostek obsługiwanych na 2021 rok

Data publikacji 2020-12-17
Data zakończenia 2020-12-29 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych w Mławie
Miejscowość Mława
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 768091-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: ,,Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Centrum Usług Wspólnych w Mławie oraz jednostek obsługiwanych na 2021 r”. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa środków czystości wymienionych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
Przybliżone roczne zapotrzebowanie na środki czystości, określone zostało w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). Uzgodniona wielkość umowy jest wielkością szacunkową i uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przedmiotu umowy w poszczególnych asortymentach w ramach ustalonej ogólnej wartości umowy. Ewentualne zmniejszenie lub zwiększenie ilości poszczególnych artykułów stanowiących przedmiot umowy nie spowoduje zmiany ich cen jednostkowych, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy do siedzib Zamawiającego, zgodnie ze zgłaszanymi zapotrzebowaniami, które mogą obejmować dostawę do Centrum Usług Wspólnych w Mławie oraz do jednostek obsługiwanych. Wszystkie oferowane środki czystości muszą być fabrycznie nowe, zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nie mogą nosić znamion użytkowania oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, w tym bez odkształceń, nie uszkodzone mechanicznie, kompletne. Środki czystości muszą być opakowane oryginalnie. Opakowania muszą być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt. W przypadku produktów, dla których określa się termin ważności, oferowane środki czystości muszą być przydatne do użycia przez okres min. 12 m-cy, liczonych od dnia odbioru produktów przez Zamawiającego. W okresie realizacji umowy dostarczany asortyment winien posiadać aktualne wymagane prawem atesty, certyfikaty, karty charakterystyki. Podane w SOPZ (załącznik nr 4 do SIWZ) parametry produktu należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny uważa produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada nie gorsze do produktu referencyjnego cechy i parametry. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kartę charakterystyki produktu dla tych środków czystości, które posiadają w swoim składzie substancje niebezpieczne. Zamawiający będący stroną zamówienia wspólnego, odpowiadają za wskazaną część zamówienia (dysponują odpowiednimi środkami w swoich budżetach na zawarcie umowy) i w momencie dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty sami zawierają umowę w sprawie wskazanej części zamówienia publicznego, odbierają zamówiony asortyment i opłacają złożone faktury. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy na własny koszt do siedziby Zamawiającego i jednostek obsługiwanych, o których mowa w ust. 1 pkt 2, w godzinach od 9.00 do 15.00 i po uprzednim zawiadomieniu (telefonicznie lub drogą elektroniczną).
Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 Umowy transport i rozładunek zamówionych środków czystości do siedziby (kilka lokalizacji) Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia dostarczonych środków czystości do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego. Fakt dostarczenia przedmiotu umowy przez Wykonawcę zostanie potwierdzony przez Zamawiającego podpisaniem odpowiedniego dokumentu potwierdzenia przyjęcia odbioru bez uwag. Wykonawca zapewnia, iż przedmiot umowy jest nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie jest przedmiotem praw osób trzecich. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub ilościowych w dostarczonym przedmiocie umowy, Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej wymiany lub uzupełnienia przedmiotu umowy w ciągu 3 dni roboczych od dnia zawiadomienia Wykonawcy o zaistniałych wadach. Na dostarczone środki czystości Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi za wady na okres minimum 12 miesięcy licząc od dnia każdorazowej dostawy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady zmniejszające wartość techniczną i użytkową środków czystości ujawnione w okresie gwarancyjnym, a także za ich usunięcie. Usunięcie wady polega każdorazowo na wymianie środka wadliwego na środek wolny od wad o parametrach zgodnych z ofertą lub dostarczeniu brakujących ilości środków czystości. Gwarancja obejmuje zarówno wady niewykryte w momencie odbioru danej dostawy przez Zamawiającego, jak i wszelkie inne wady fizyczne, powstałe z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze braków ilościowych lub jakościowych Zamawiający ma prawo nie przyjąć dostawy niezgodnej z zamówieniem i zgłosić reklamację. Zamawiający ma możliwość podjęcia decyzji o konieczności wymiany całości lub tylko części środków na nowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b5acedb6-9971-4eef-ae3a-2f69c4752878
Biuletyn 768091-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Wspólnych w Mławie
Regon 36602526100000
Zamawiajacy adres ulica Plac 1 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Mława
Zamawiajacy kod pocztowy 06-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 23 655 28 76,
Zamawiajacy fax 23 655 28 76
Zamawiajacy email cuw.sekretariat@cuw.mlawa.pl,
Adres strony url cuw.bip.mlawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Centrum Usług Wspólnych w Mławie reprezentowane przez Panią Agnieszkę Goryszewską Dyrektora CUW w Mławie, pl. 1 Maja 6, 06-500 Mława
Rodzaj zamawiajacego 9
Wspolne udzielanie zamowienia Powyższe zamówienie realizowane jest jako zamówienie wspólne na podstawie art.16 ust.1, ust.4, ust. 6 ustawy PZP. Centrum Usług Wspólnych w Mławie ogłasza i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na potrzeby CUW w Mławie oraz jednostek obsługiwanych. CUW w Mławie oraz jednostki obsługiwane zobowiązani są do zabezpieczenia środków w swoich budżetach na zawarcie umowy i jej realizację, zgodne z dostarczonymi do CUW w Mławie wykazami rzeczowo-ilościowymi. W ramach zamówienia każda z jednostek podpisuje z wykonawcą (którego oferta okaże się najkorzystniejsza) umowę na dostawę przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do siedzib zamawiającego, zgodnie ze zgłaszanymi zapotrzebowaniami, które mogą obejmować dostawę do CUW w Mławie oraz jednostek obsługiwanych.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia cuw.bip.mlawa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja cuw.bip.mlawa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Centrum Usług Wspólnych w Mławie, pl.1 Maja 6, 06-500 Mława
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Centrum Usług Wspólnych w Mławie oraz jednostek obsługiwanych na 2021 rok
Numer referencyjny DFK.26.6.2020
Rodzaj zamowienia 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy JEDNA - CAŁOŚĆ
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: ,,Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Centrum Usług Wspólnych w Mławie oraz jednostek obsługiwanych na 2021 r”. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa środków czystości wymienionych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Przybliżone roczne zapotrzebowanie na środki czystości, określone zostało w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). Uzgodniona wielkość umowy jest wielkością szacunkową i uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przedmiotu umowy w poszczególnych asortymentach w ramach ustalonej ogólnej wartości umowy. Ewentualne zmniejszenie lub zwiększenie ilości poszczególnych artykułów stanowiących przedmiot umowy nie spowoduje zmiany ich cen jednostkowych, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy do siedzib Zamawiającego, zgodnie ze zgłaszanymi zapotrzebowaniami, które mogą obejmować dostawę do Centrum Usług Wspólnych w Mławie oraz do jednostek obsługiwanych. Wszystkie oferowane środki czystości muszą być fabrycznie nowe, zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nie mogą nosić znamion użytkowania oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, w tym bez odkształceń, nie uszkodzone mechanicznie, kompletne. Środki czystości muszą być opakowane oryginalnie. Opakowania muszą być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt. W przypadku produktów, dla których określa się termin ważności, oferowane środki czystości muszą być przydatne do użycia przez okres min. 12 m-cy, liczonych od dnia odbioru produktów przez Zamawiającego. W okresie realizacji umowy dostarczany asortyment winien posiadać aktualne wymagane prawem atesty, certyfikaty, karty charakterystyki. Podane w SOPZ (załącznik nr 4 do SIWZ) parametry produktu należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający za produkt równoważny uważa produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada nie gorsze do produktu referencyjnego cechy i parametry. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kartę charakterystyki produktu dla tych środków czystości, które posiadają w swoim składzie substancje niebezpieczne. Zamawiający będący stroną zamówienia wspólnego, odpowiadają za wskazaną część zamówienia (dysponują odpowiednimi środkami w swoich budżetach na zawarcie umowy) i w momencie dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty sami zawierają umowę w sprawie wskazanej części zamówienia publicznego, odbierają zamówiony asortyment i opłacają złożone faktury. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy na własny koszt do siedziby Zamawiającego i jednostek obsługiwanych, o których mowa w ust. 1 pkt 2, w godzinach od 9.00 do 15.00 i po uprzednim zawiadomieniu (telefonicznie lub drogą elektroniczną). Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 Umowy transport i rozładunek zamówionych środków czystości do siedziby (kilka lokalizacji) Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia dostarczonych środków czystości do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego. Fakt dostarczenia przedmiotu umowy przez Wykonawcę zostanie potwierdzony przez Zamawiającego podpisaniem odpowiedniego dokumentu potwierdzenia przyjęcia odbioru bez uwag. Wykonawca zapewnia, iż przedmiot umowy jest nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie jest przedmiotem praw osób trzecich. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych lub ilościowych w dostarczonym przedmiocie umowy, Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej wymiany lub uzupełnienia przedmiotu umowy w ciągu 3 dni roboczych od dnia zawiadomienia Wykonawcy o zaistniałych wadach. Na dostarczone środki czystości Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi za wady na okres minimum 12 miesięcy licząc od dnia każdorazowej dostawy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji jakości i rękojmi za wady zmniejszające wartość techniczną i użytkową środków czystości ujawnione w okresie gwarancyjnym, a także za ich usunięcie. Usunięcie wady polega każdorazowo na wymianie środka wadliwego na środek wolny od wad o parametrach zgodnych z ofertą lub dostarczeniu brakujących ilości środków czystości. Gwarancja obejmuje zarówno wady niewykryte w momencie odbioru danej dostawy przez Zamawiającego, jak i wszelkie inne wady fizyczne, powstałe z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. W przypadku stwierdzenia przy odbiorze braków ilościowych lub jakościowych Zamawiający ma prawo nie przyjąć dostawy niezgodnej z zamówieniem i zgłosić reklamację. Zamawiający ma możliwość podjęcia decyzji o konieczności wymiany całości lub tylko części środków na nowe.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedną dostawę w zakresie przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy, to w tym okresie za sumę nie mniejszą niż 10 000,00 zł wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane w sposób należyty.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu z postępowania, b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ, b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca składa oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2b do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz, że Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jedną dostawę w zakresie przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie za sumę nie mniejszą niż 10 000,00 zł, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane; b) dowody określające, czy dostawy środków czystości wymienionych w wykazie dostaw zostały wykonane należycie, w szczególności informację o tym, czy dostawy zostały wykonane zgodnie zawartymi umowami; 2. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 3. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres zmian zgodnie z art.144 ust. 1 pkt.6 PZP - Uzgodniona wielkość umowy jest wielkością szacunkową i uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przedmiotu umowy w poszczególnych asortymentach w ramach ustalonej ogólnej wartości umowy. Ewentualne zmniejszenie lub zwiększenie ilości poszczególnych artykułów stanowiących przedmiot umowy nie spowoduje zmiany ich cen jednostkowych, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
IV 6 1 sposob udostepniania Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje, objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane, informacje te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz opakowania oferty, oznaczonej napisem: Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. Informację o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w formularzu oferty.
IV 4 4 data 2020-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy od dnia złożenia zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)