Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów do bieżącej działalności dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie, ul. Poniatowskiego 4

Data publikacji 2020-12-17
Data zakończenia 2020-12-29 00:00:00
Instytucja Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 767780-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów do bieżącej działalności dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie, ul. Poniatowskiego 4, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty wskazanej w umowie, a wyszczególnionych w załącznikach do SIWZ nr 3.1 – 3.4 będących formularzem asortymentowo – cenowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotów zamówienia niż podana w formularzach asortymentowo-cenowych, w przypadku sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą umową. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Zamawiający działa w jak najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w całości.

Cały asortyment powinien posiadać atesty stwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Polski.

Zamówienie podzielono na cztery części (pakiety). Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. W ramach pakietu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w ramach pakietu będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany limitów ilościowych zamawianych produktów w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach zestawów.

Przedmiot zamówienia ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa,
w szczególności ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych - jeśli dotyczy, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3435de17-8fb2-41fe-94af-60bda49ac8fa
Biuletyn 767780-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
Regon 69027123300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Poniatowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35-026
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 526 253,
Zamawiajacy fax 178 525 190
Zamawiajacy email wspr@wspr.pl,
Adres strony url www.wspr.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ
Dostep dokumentow zamowienia www.wspr.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wspr.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów do bieżącej działalności dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie, ul. Poniatowskiego 4
Numer referencyjny WSPR-DT/3113/9/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów do bieżącej działalności dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie, ul. Poniatowskiego 4, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty wskazanej w umowie, a wyszczególnionych w załącznikach do SIWZ nr 3.1 – 3.4 będących formularzem asortymentowo – cenowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotów zamówienia niż podana w formularzach asortymentowo-cenowych, w przypadku sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą umową. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Zamawiający działa w jak najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w całości. Cały asortyment powinien posiadać atesty stwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Polski. Zamówienie podzielono na cztery części (pakiety). Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. W ramach pakietu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji w ramach pakietu będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany limitów ilościowych zamawianych produktów w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach zestawów. Przedmiot zamówienia ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych - jeśli dotyczy, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 6 m-cy.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: Oświadczenia przedmiotowego wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, a który nie złożył stosownego pełnomocnictwa albo złożył pełnomocnictwo wadliwe, albo też który złożył wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do usunięcia wskazanych nieprawidłowości w terminie przez siebie wyznaczonym.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Do umów o zamówienie publiczne stosuje się przepisy DZIAŁU IV Pzp- UMOWY W SPRAWACH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Zamawiający przedstawia wzór umowy (załącznik nr 6) dołączony do SIWZ w oparciu, o który zostanie zawarta umowa.
IV 4 4 data 2020-12-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów do bieżącej działalności dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie, ul. Poniatowskiego 4, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty wskazanej w umowie, a wyszczególnionych w załączniku do SIWZ nr 3.1 będącym formularzem asortymentowo – cenowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotów zamówienia niż podana w formularzach asortymentowo-cenowych, w przypadku sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą umową. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Zamawiający działa w jak najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w całości.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów do bieżącej działalności dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie, ul. Poniatowskiego 4, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty wskazanej w umowie, a wyszczególnionych w załączniku do SIWZ nr 3.2 będącym formularzem asortymentowo – cenowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotów zamówienia niż podana w formularzach asortymentowo-cenowych, w przypadku sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą umową. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Zamawiający działa w jak najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w całości.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów do bieżącej działalności dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie, ul. Poniatowskiego 4, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty wskazanej w umowie, a wyszczególnionych w załączniku do SIWZ nr 3.3 będącym formularzem asortymentowo – cenowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotów zamówienia niż podana w formularzach asortymentowo-cenowych, w przypadku sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą umową. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Zamawiający działa w jak najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w całości.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów do bieżącej działalności dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie, ul. Poniatowskiego 4, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty wskazanej w umowie, a wyszczególnionych w załączniku do SIWZ nr 3.4 będącym formularzem asortymentowo – cenowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości przedmiotów zamówienia niż podana w formularzach asortymentowo-cenowych, w przypadku sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku braku zapotrzebowania na przedmioty zamówienia objęte niniejszą umową. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Zamawiający działa w jak najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w całości.
  

Criterion

Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas dostawy zamówionych przedmiotów w dniach roboczych
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)