GuidZP400 |
6dd30153-04b4-4571-bafe-355040d7eba3
|
Biuletyn |
769102-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Piła-Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile
|
Regon |
79814000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Dąbrowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piła
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-920
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
673 514 777
|
Zamawiajacy fax |
673 514 804
|
Zamawiajacy email |
mzgm.pila@interia.pl
|
Adres strony url |
www.bip.mzgm.pila.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip. mzgm.pila.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.mzgm.pila.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile, ul. Dąbrowskiego 8, 64-920 Piła - sekretariat - pokój 501
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych: instalacji elektrycznej na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile
|
Numer referencyjny |
znak spr. 2020/PN/07
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych: instalacji elektrycznej na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile zgodnie z wykazem materiałów przeznaczonych do zakupu w 2021 roku stanowiącym załącznik nr 1a do siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
31682000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, pkt 12-23 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz na podst. art. 24 ust. 5 pkt 1,4,8 w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy składane razem z ofertą – według załacznika nr 3 do siwz.
2) oświadczenia o przynależności lub nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej w związku z art. 24 ust. 1 pkt 23 – według załącznika nr 4 do siwz
UWAGA: zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu powyższy dokument w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji , o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1b ustawy Pzp w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy składane razem z ofertą – według załacznika nr 2 do siwz
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do siwz,
2) Wypełniony wykaz materiałów budowlanych: instalacji elektrycznej do zakupu w 2021 r. – załącznik nr 1a do siwz,
3) Parafowany wzór umowy – załącznik nr 6 do siwz,
4) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik także pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:
a) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, a w szczególności na jej zakres i termin – w tym przypadku zamawiający będzie uprawniony do zmiany umowy tylko w tym zakresie, w jakim zmiana przepisów prawa wpływa na prawa i obowiązki stron umowy, w szczególności zmiana stawki podatku vat w odniesieniu do wynagrodzenia ( w takim przypadku nie może ulec zmianie wartość wynagrodzenia brutto)
b) zamiany danych podmiotowych po stronie Wykonawcy, tzn. W wyniku połączenia, podziału, przekszatłcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociągnie to za sobą innych istotnych zmian umowy w myśl art. 144 ust. 1e ustawy Pzp
c) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej podwykonawcom,
2. Szczegółowe zapisy umowy zawarte zostały we wzorze umowy – załącznik nr 6
|
IV 4 4 data |
2021-01-05T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|