Dostawa mieszanek nasiennych, pasz granulowanych, gammarusa i pęczków ulistnionych gałęzi do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego

Data publikacji 2020-12-27
Data zakończenia 2021-01-14 00:00:00
Instytucja Gdański Ogród Zoologiczny
Miejscowość Gdańsk Oliwa
Województwo pomorskie
Branża
  • Susz paszowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 771839-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 157120002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) Zadanie I: Pokarm dla drobnych zwierząt egzotycznych CPV 15.71.00.00-8 Terminy realizacji dostaw – raz na dwa miesiące do magazynu GOZ. Rozpoczęcie: marzec 2021 roku ; Zakończenie: 28 lutego 2022 roku 2) Zadanie II Mieszanki nasienne CPV 15.71.00.00-8 Terminy realizacji dostaw – raz na dwa miesiące do magazynu GOZ. Rozpoczęcie: marzec 2021 roku ; Zakończenie: 28 lutego 2022 roku 3) Zadanie III Pokarmy granulowane 1 CPV 15.71.20.00-2 Każda dostarczona partia poszczególnych granulatów musi posiadać wynik badania mikrobiologicznego określającego jakość paszy. Terminy realizacji dostaw – raz na trzy miesiące do magazynu GOZ. Rozpoczęcie: marzec 2021 roku; Zakończenie: 28 lutego 2022 roku 4) Zadanie IV: Pokarmy granulowane 2 CPV 15.71.20.00-2 Każda dostarczona partia poszczególnych granulatów musi posiadać wynik badania mikrobiologicznego określającego jakość paszy. Terminy realizacji dostaw – raz na trzy miesiące do magazynu GOZ. Rozpoczęcie: marzec 2021 roku; Zakończenie: 28 lutego 2022 roku 5) Zadanie V: Granulowana lucerna CPV 15.71.20.00-2 1.Granulowana lucerna (alfalfa) [granulacja 5mm-10mm] Każda dostarczona partia granulowanej lucerny musi posiadać wynik badania mikrobiologicznego określającego jakość paszy. Terminy realizacji – raz na trzy miesiące do magazynu GOZ. Rozpoczęcie: marzec 2021 roku; Zakończenie: 28 lutego 2022 roku 6) Zadanie VI gammarus CPV 15.71.00.00-8 1.Gammarus Terminy realizacji dostaw – raz na dwa miesiące do magazynu GOZ. Rozpoczęcie: marzec 2021 roku; Zakończenie: 28 lutego 20212 7) Zadanie VII: Pęczki gałęzi Terminy realizacji dostaw – od lipca do 15 października 2021 roku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bed66df5-422c-4878-aa8f-3f0a6ddddb84
Biuletyn 771839-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gdański Ogród Zoologiczny
Regon ---00000000000
Zamawiajacy adres ulica Karwieńska
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk Oliwa
Zamawiajacy kod pocztowy 80-328
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 5520041
Zamawiajacy fax 58 5521751
Zamawiajacy email zoo@zoo.gda.pl
Adres strony url www.zoo.gda.pl / podstrona - o zoo /zamówienia publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zoo.gda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoo.gda.pl / podstrona - o zoo /zamówienia publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2016 r. poz. 113, 1250, 1823 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 1128 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w sekretariacie Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 80-328 Gdańsk - Oliwa ul. Karwieńska 3
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mieszanek nasiennych, pasz granulowanych, gammarusa i pęczków ulistnionych gałęzi do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) Zadanie I: Pokarm dla drobnych zwierząt egzotycznych CPV 15.71.00.00-8 Terminy realizacji dostaw – raz na dwa miesiące do magazynu GOZ. Rozpoczęcie: marzec 2021 roku ; Zakończenie: 28 lutego 2022 roku 2) Zadanie II Mieszanki nasienne CPV 15.71.00.00-8 Terminy realizacji dostaw – raz na dwa miesiące do magazynu GOZ. Rozpoczęcie: marzec 2021 roku ; Zakończenie: 28 lutego 2022 roku 3) Zadanie III Pokarmy granulowane 1 CPV 15.71.20.00-2 Każda dostarczona partia poszczególnych granulatów musi posiadać wynik badania mikrobiologicznego określającego jakość paszy. Terminy realizacji dostaw – raz na trzy miesiące do magazynu GOZ. Rozpoczęcie: marzec 2021 roku; Zakończenie: 28 lutego 2022 roku 4) Zadanie IV: Pokarmy granulowane 2 CPV 15.71.20.00-2 Każda dostarczona partia poszczególnych granulatów musi posiadać wynik badania mikrobiologicznego określającego jakość paszy. Terminy realizacji dostaw – raz na trzy miesiące do magazynu GOZ. Rozpoczęcie: marzec 2021 roku; Zakończenie: 28 lutego 2022 roku 5) Zadanie V: Granulowana lucerna CPV 15.71.20.00-2 1.Granulowana lucerna (alfalfa) [granulacja 5mm-10mm] Każda dostarczona partia granulowanej lucerny musi posiadać wynik badania mikrobiologicznego określającego jakość paszy. Terminy realizacji – raz na trzy miesiące do magazynu GOZ. Rozpoczęcie: marzec 2021 roku; Zakończenie: 28 lutego 2022 roku 6) Zadanie VI gammarus CPV 15.71.00.00-8 1.Gammarus Terminy realizacji dostaw – raz na dwa miesiące do magazynu GOZ. Rozpoczęcie: marzec 2021 roku; Zakończenie: 28 lutego 20212 7) Zadanie VII: Pęczki gałęzi Terminy realizacji dostaw – od lipca do 15 października 2021 roku.
Cpv glowny przedmiot 15712000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-02-28T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający dla spełnienia powyższego warunku nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie (wskazane w rozdziale II pkt 1.5. lit. a) Specyfikacji.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Wykonawcy wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 zamówienia, polegające na dostawie przedmiotu zamówienia (tożsame z przedmiotem dostawy dla danego zadania) na który Wykonawca składa ofertę o wartości dostawy: Zadanie I – bez warunków Zadanie II – bez warunków Zadanie III – 50.000,00 zł Zadanie IV – 120.000,00 zł Zadanie V – bez warunków Zadanie VI – 30.000,00 zł Zadanie VII – 30.000,00 zł Przy czym okres wykonanego zamówienia nie był dłuższy niż 12 miesięcy. Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi spełnić warunki sumarycznie ( tzn. sumując wartości dostaw łącznie dla wybranych zadań.) Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: Producenci pokarmów wymienionych w przedmiocie zamówienia muszą posiadać Weterynaryjny Numer Identyfikacyjny. Nie dotyczy zadania VII.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według wzoru o którym mowa w rozdziale II pkt 1.5. lit. b) Specyfikacji; Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy określone w pkt. II.3.2. specyfikacji.
Zakresie warunkow udzialu 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru o którym mowa w rozdziale II pkt 1.5. lit. a) Specyfikacji; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; wg wzoru o którym mowa w rozdziale II pkt 1.5 lit. g) Specyfikacji;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Weterynaryjny Numer Identyfikacyjny producenta pokarmu dla zwierząt, 2) Wykaz producentów według wzoru o którym mowa w rozdziale II pkt 1.5. lit h) Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia danych zawartych w ofercie poprzez wizytację przedstawicieli Zamawiającego u wskazanych producentów.
Inne dokumenty niewymienione 1) pełnomocnictwo – w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 2) pełnomocnictwo – w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia – określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 Ustawy. 3) pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. 4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 Ustawy, w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, albo informacji o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej, sporządzone według wzoru o którym mowa w rozdziale II pkt 1.5. lit. c) Specyfikacji.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2021-01-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)