| GuidZP400 |
d6d6cee9-d297-452e-b2f5-943406eca86a
|
| Biuletyn |
777546-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
|
| Regon |
36885458200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
al. Jana Pawła II
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-124
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
224684425, 601901066
|
| Zamawiajacy email |
akosmalska@niw.gov.pl, ejadachowska@niw.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.niw.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
agencja wykonawcza w rozumieniu przepisów ustawy o finansach publicznych
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://niw.ezamawiajacy.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://niw.ezamawiajacy.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://niw.ezamawiajacy.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
składanie dokumentów w wersji papierowej w siedzibie Zamawiąjacego
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Opracowanie, wykonanie i wdrożenie strony internetowej NIW-CRSO wraz z systemem zarządzania treścią i opieką serwisową.
|
| Numer referencyjny |
5/PN/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, wykonanie (z uwzględnieniem migracji treści z obecnie działającej strony niw.gov.pl) i wdrożenie w pełni responsywnej strony internetowej Narodowego Instytutu Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego (Portalu, strony) wraz ze stroną BIP (Biuletynu Informacji Publicznej) i systemem zarządzania treścią CMS.
Zamówienie obejmuje również zapewnienie wsparcia technicznego, a także wsparcia w zakresie rozwoju Portalu (tzw. opiekę serwisową), w tym pozycjonowanie SEO, od momentu uruchomienia strony do końca 2021 r.
|
| Cpv glowny przedmiot |
72413000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W zakresie warunku określonego w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp (posiadania wiedzy i doświadczenia):
Wykonawcy winni wykazać się wiedzą i doświadczeniem w realizacji zamówienia w postaci należytego wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
3 usług polegających na zaprojektowaniu i wdrożeniu portali internetowych działających
w sieci Internet dla zewnętrznych użytkowników wraz z systemem CMS o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto, z których każda była przedmiotem odrębnej umowy.
3 usług polegających na stworzeniu wyszukiwarki prezentującej informacje pobrane z bazy danych, o wartości co najmniej 7 500,00 zł brutto, z których każda była przedmiotem odrębnej umowy.
3 usługi polegające na świadczeniu opieki serwisowej o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto, z których każda była przedmiotem odrębnej umowy.
5 usług polegających na pozycjonowaniu SEO stron internetowych o wartości co najmniej 8 000,00 zł brutto, z których każda była przedmiotem odrębnej umowy.
Zamawiający dopuszcza wykazanie się realizacją projektu łączącego w sobie poszczególne warunki, o których mowa powyżej.
W zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia), Wykonawcy wykażą, ze dysponują lub zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp będą dysponować do realizacji zamówienia co najmniej:
Jednego specjalisty UX, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 5 usług polegających na wykonaniu projektu funkcjonalnego strony internetowej i posiada kwalifikacje potwierdzone ukończeniem odpowiednich kursów, studiów itp.
Jednego specjalisty UI, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 5 usług polegających na wykonaniu projektu graficznego strony internetowej i posiada kwalifikacje potwierdzone ukończeniem odpowiednich kursów, studiów itp.
Jednego specjalisty posiadającego doświadczenie w wytwarzaniu i wdrażaniu stron internetowych, który przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 2 usługi polegające na zaprojektowaniu i wdrożeniu portali internetowych działających w sieci Internet dla użytkowników zewnętrznych w oparciu o system CMS.
Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba pełniła maksymalnie dwie funkcje.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone dokumenty muszą potwierdzać w sposób bezsporny spełnienie warunku określonego pkt VII.1.2) lit. c. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 4 SIWZ.
Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. (Zamawiający pobierze samodzielnie dokument, w przypadku jego dostępności w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych).
4) Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w formie pisemnej (oryginał).
W powyższej sytuacji w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami
w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda, określenia w szczególności:
zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,
zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia,
czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany umowy w następujących przypadkach:
1. w zakresie przedłużenia terminu realizacji zamówienia pod warunkiem, że w trakcie realizacji tego zamówienia wystąpiły okoliczności niezależne od stron umowy, które uniemożliwiły wykonywanie zamówienia - w takim przypadku termin realizacji może zostać przedłużony o czas nie dłuższy niż okres, w jakim realizacja zamówienia była niemożliwa;
2. wykrycia omyłek, rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób,
a zmiana będzie umożliwiać ich usunięcie i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcę i Zamawiającego;
3. gdy powstanie możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań
w zakresie koncepcji, rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umów, zastosowanie których pozwoli na osiągniecie lepszych rezultatów;
4. przewiduje się także możliwość zmian umowy polegających na modyfikacji:
1) sposobu i terminów płatności wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy,
2) sposobu koordynacji wykonania umowy, w tym zasad podejmowania decyzji dotyczących sposobu wykonania umowy.
|
| IV 4 4 data |
2021-01-14T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|