Opracowanie, wykonanie i wdrożenie strony internetowej NIW-CRSO wraz z systemem zarządzania treścią i opieką serwisową.

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-14 00:00:00
Instytucja Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 777546-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, wykonanie (z uwzględnieniem migracji treści z obecnie działającej strony niw.gov.pl) i wdrożenie w pełni responsywnej strony internetowej Narodowego Instytutu Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego (Portalu, strony) wraz ze stroną BIP (Biuletynu Informacji Publicznej) i systemem zarządzania treścią CMS.
Zamówienie obejmuje również zapewnienie wsparcia technicznego, a także wsparcia w zakresie rozwoju Portalu (tzw. opiekę serwisową), w tym pozycjonowanie SEO, od momentu uruchomienia strony do końca 2021 r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d6d6cee9-d297-452e-b2f5-943406eca86a
Biuletyn 777546-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowy Instytut Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego
Regon 36885458200000
Zamawiajacy adres ulica al. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-124
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 224684425, 601901066
Zamawiajacy email akosmalska@niw.gov.pl, ejadachowska@niw.gov.pl
Adres strony url www.niw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny agencja wykonawcza w rozumieniu przepisów ustawy o finansach publicznych
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://niw.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://niw.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://niw.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny składanie dokumentów w wersji papierowej w siedzibie Zamawiąjacego
Nazwa nadana zamowieniu Opracowanie, wykonanie i wdrożenie strony internetowej NIW-CRSO wraz z systemem zarządzania treścią i opieką serwisową.
Numer referencyjny 5/PN/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, wykonanie (z uwzględnieniem migracji treści z obecnie działającej strony niw.gov.pl) i wdrożenie w pełni responsywnej strony internetowej Narodowego Instytutu Wolności - Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego (Portalu, strony) wraz ze stroną BIP (Biuletynu Informacji Publicznej) i systemem zarządzania treścią CMS. Zamówienie obejmuje również zapewnienie wsparcia technicznego, a także wsparcia w zakresie rozwoju Portalu (tzw. opiekę serwisową), w tym pozycjonowanie SEO, od momentu uruchomienia strony do końca 2021 r.
Cpv glowny przedmiot 72413000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie warunku określonego w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp (posiadania wiedzy i doświadczenia): Wykonawcy winni wykazać się wiedzą i doświadczeniem w realizacji zamówienia w postaci należytego wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: 3 usług polegających na zaprojektowaniu i wdrożeniu portali internetowych działających w sieci Internet dla zewnętrznych użytkowników wraz z systemem CMS o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto, z których każda była przedmiotem odrębnej umowy. 3 usług polegających na stworzeniu wyszukiwarki prezentującej informacje pobrane z bazy danych, o wartości co najmniej 7 500,00 zł brutto, z których każda była przedmiotem odrębnej umowy. 3 usługi polegające na świadczeniu opieki serwisowej o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto, z których każda była przedmiotem odrębnej umowy. 5 usług polegających na pozycjonowaniu SEO stron internetowych o wartości co najmniej 8 000,00 zł brutto, z których każda była przedmiotem odrębnej umowy. Zamawiający dopuszcza wykazanie się realizacją projektu łączącego w sobie poszczególne warunki, o których mowa powyżej. W zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp (dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia), Wykonawcy wykażą, ze dysponują lub zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp będą dysponować do realizacji zamówienia co najmniej: Jednego specjalisty UX, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 5 usług polegających na wykonaniu projektu funkcjonalnego strony internetowej i posiada kwalifikacje potwierdzone ukończeniem odpowiednich kursów, studiów itp. Jednego specjalisty UI, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 5 usług polegających na wykonaniu projektu graficznego strony internetowej i posiada kwalifikacje potwierdzone ukończeniem odpowiednich kursów, studiów itp. Jednego specjalisty posiadającego doświadczenie w wytwarzaniu i wdrażaniu stron internetowych, który przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 2 usługi polegające na zaprojektowaniu i wdrożeniu portali internetowych działających w sieci Internet dla użytkowników zewnętrznych w oparciu o system CMS. Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba pełniła maksymalnie dwie funkcje.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone dokumenty muszą potwierdzać w sposób bezsporny spełnienie warunku określonego pkt VII.1.2) lit. c. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 4 SIWZ. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. (Zamawiający pobierze samodzielnie dokument, w przypadku jego dostępności w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych). 4) Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w formie pisemnej (oryginał). W powyższej sytuacji w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda, określenia w szczególności: zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany umowy w następujących przypadkach: 1. w zakresie przedłużenia terminu realizacji zamówienia pod warunkiem, że w trakcie realizacji tego zamówienia wystąpiły okoliczności niezależne od stron umowy, które uniemożliwiły wykonywanie zamówienia - w takim przypadku termin realizacji może zostać przedłużony o czas nie dłuższy niż okres, w jakim realizacja zamówienia była niemożliwa; 2. wykrycia omyłek, rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać ich usunięcie i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcę i Zamawiającego; 3. gdy powstanie możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań w zakresie koncepcji, rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umów, zastosowanie których pozwoli na osiągniecie lepszych rezultatów; 4. przewiduje się także możliwość zmian umowy polegających na modyfikacji: 1) sposobu i terminów płatności wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy, 2) sposobu koordynacji wykonania umowy, w tym zasad podejmowania decyzji dotyczących sposobu wykonania umowy.
IV 4 4 data 2021-01-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria zdolność specjalisty UI
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 40,00
  
Kryteria zdolność specjalisty UX
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)