GuidZP400 |
906c6ef1-4281-48b6-be5b-078337db0b23
|
Biuletyn |
777531-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej Spółka Akcyjna
|
Regon |
20204230000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Solny
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-062
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 783 53 10
|
Zamawiajacy fax |
71 783 53 11
|
Zamawiajacy email |
dorota.korbiel@araw.pl
|
Adres strony url |
araw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka akcyjna prawa handlowego, której akcjonariuszami są Gmina Wrocław i inne gminy aglomeracji wrocławskiej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.araw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.araw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej, osobiście lub za pośrednictwem poczty lub kuriera
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie usługi sukcesywnej dostawy papierowego biuletynu wroclaw.pl do wyznaczonych punktów będących częścią sieci dystrybucji
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/8/2020/RED
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa papierowego biuletynu wroclaw.pl do wyznaczonych przez Zamawiającego punktów.
odbiór poprzednich numerów biuletynu z punktów.
przyjęcie biuletynu na magazyn od spedytora wraz z jego rozładunkiem
dezynfekcja stojaków.
transport stojaków pod wskazane adresy na terenie Wrocławia oraz inne usługi przewozowe
dokładna dokumentacja fotograficzna wykonanych usług.
|
Cpv glowny przedmiot |
22200000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej trzema osobami w oparciu o dowolną umowę.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej trzema samochodami (co najmniej dwa o ładowności nie mniejszej niż 700 kg i co najmniej jeden o ładowności nie mniejszej niż 500 kg)
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 ustawy Pzp, chodzi
o następujące dokumenty: a) Oświadczenie o braku wykluczeń, stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ. b)
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – w przypadku braku możliwości pobrania
dokumentu ze strony internetowej wskazanej przez Wykonawcę, należy dostarczyć na wezwanie
Zamawiającego; c) Oświadczenia zawarte w Załączniku nr 7 do SIWZ tj.: - oświadczenie Wykonawcy o
braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o
zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w
przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności
tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w
sprawie spłat tych należności; - oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego tytułem środka
zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; - oświadczenie Wykonawcy o braku
wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia
wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6
ustawy Pzp; - oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji
administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony
środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na
podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp; - oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach
lokalnych
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących
zdolności technicznej lub zawodowej, chodzi o następujące dokumenty: wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego: „Wykonanie usługi sukcesywnej dostawy papierowego biuletynu wroclaw.pl do wyznaczonych punktów będących częścią sieci dystrybucji” oraz wykaz narzędzi dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego dla przetargu nieograniczonego na: „Wykonanie usługi sukcesywnej dostawy papierowego biuletynu wroclaw.pl do wyznaczonych punktów będących częścią sieci dystrybucji”
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli
konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie
podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze wszystkimi skutkami wprowadzenia
takich zmian lub jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia
umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: 1) terminu realizacji
przedmiotu umowy wraz ze wszystkimi skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana
spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub
okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy. Za skutki wprowadzenia
zmiany dotyczącej zmiany terminu oraz jej zakres - uznaje się przedłużenie lub skrócenie terminu o czas
wynikający z zaistniałych okoliczności, w szczególności z uwagi na: a) przerwy w dostawie energii
elektrycznej lub innych mediów, od których uzależnione jest wykonanie przedmiotu umowy, pod warunkiem,
że przerwa nastąpiła z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy (zmiana o czas przerw), b) wystąpienie
siły wyższej - o czas wynikający z działania siły wyższej oraz w terminie uzgodnionym z tego powodu z
Zamawiającym, c) wstrzymanie wykonania przedmiotu umowy przez Zamawiającego z przyczyn nie
leżących po stronie Wykonawcy (zmiana o czas wstrzymania wykonania przedmiotu umowy przez
Zamawiającego), d) zmianę sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy czy też jej zakresu z
uzasadnionych okoliczności, w tym m.in. w zakresie dotychczasowych, wszelkich uzgodnień Zamawiającego
związanych z realizacją przedmiotu umowy w rozumieniu i w zakresie określonym w pkt 3) i pkt 4) poniżej -
i przełożenie tych zmian na przedłużenie lub skrócenie terminu o czas wynikający z zaistniałych
okoliczności, e) przedłużające się z przyczyn nie leżących ani po stronie Zamawiającego, ani też po stronie
Wykonawcy procedury związane z uzyskaniem wszelkiego rodzaju uzgodnień niezbędnych do realizacji
przedmiotu umowy; 2) wynagrodzenia wraz ze wszystkimi skutkami wprowadzenia takiej zmiany. Za skutki
wprowadzenia zmiany dotyczącej zmiany wynagrodzenia oraz jej zakres - uznaje się zmniejszenie lub
zwiększenie wynagrodzenia o kwotę odpowiadającą wysokości należycie udokumentowanych i
uzasadnionych kosztów związanych z: a) zmianą terminów wykonania przedmiotu umowy, rozumianą w
sposób określony w pkt 1) powyżej, b) zmianą sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy oraz
zakresu przedmiotowego umowy, rozumianą w sposób określony w pkt 3) i pkt 4) poniżej, c) zaistnieniem
siły wyższej, rozumianą w sposób określony w pkt 6) poniżej; 3) sposobu wykonywania/realizacji
przedmiotu umowy oraz zakresu przedmiotowego umowy, niezbędnego do prawidłowej realizacji
zamówienia związanego z zaistnieniem w trakcie realizacji przedmiotu umowy, niemożliwych do
wcześniejszego przewidzenia i niezależnych od Stron umowy okoliczności korzystnych z punktu widzenia
Zamawiającego - wraz ze wszystkimi skutkami wprowadzenia takiej zmiany w szczególności, w poniższym
zakresie: a) rezygnację lub wyłączenie z realizacji określonego zakresu przedmiotu zamówienia lub sposobu
wykonywania/realizacji przedmiotu umowy przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego o
wartość niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia i/lub ewentualne przełożenie tych zmian na
skrócenie terminu o czas wynikający z zaistniałych okoliczności, b) włączenie do realizacji umowy
określonego zakresu przedmiotu zamówienia lub innego sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy
przy jednoczesnym zwiększeniu wynagrodzenia umownego o wartość zmienionych elementów przedmiotu
zamówienia i przełożenie tych zmian na ewentualne przedłużenie lub skrócenie terminu o czas wynikający z
zaistniałych okoliczności, c) zmiany zakresu czynności do wykonania rozumiane jako zmiana czynności na
inną czynność i przełożenie tych zmian na ewentualne przedłużenie lub skrócenie terminu o czas wynikający
z zaistniałych okoliczności i/lub zmiana wynagrodzenia (jego zmniejszenie lub wzrost), - jednak w każdym
powyższym przypadku nie więcej niż 10 % w stosunku do całości danego zakresu zamówienia; 4) zakresu
przedmiotu zamówienia oraz sposobu wykonywania/realizacji przedmiotu umowy oraz zakresu
przedmiotowego umowy, na skutek zmian wynikających z zakresu dotychczasowych decyzji, uzgodnień, na
podstawie których realizowana jest umowa, przez które rozumie się m.in. zmiany zakresu przedmiotu
zamówienia oraz zmianę sposobu wykonania/realizacji przedmiotu umowy w rozumieniu i w zakresie
określonym w pkt 3) powyżej - i przełożenie tych zmian na ewentualne przedłużenie lub skrócenie terminu o
czas wynikający z zaistniałych okoliczności oraz zmianę wynagrodzenia (jego zmniejszenie lub wzrost); -
jednak nie więcej niż 10 % w stosunku do całości danego zakresu zamówienia; 5) siły wyższej
uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uznawane będą zdarzenia takie jak wojna,
atak terrorystyczny, katastrofa, stan klęski żywiołowej, zamieszki, strajki, pożar, epidemia na które Strony nie
mają wpływu, a które mają bezpośredni wpływ na realizację umowy. Za skutki wprowadzenia zmiany
wynikającej z siły wyższej oraz jej zakres - uznaje się w szczególności: a) zmianę sposobu
wykonywania/realizacji przedmiotu umowy oraz zakresu przedmiotowego umowy, z uwagi na skutki
zaistniałej siły wyższej, b) zmianę wysokości wynagrodzenia (jego zmniejszenie lub wzrost) z uwagi na
skutki zaistniałej siły wyższej, c) zmianę terminu realizacji umowy tj. przedłużenie lub skrócenie terminu o
czas wynikający z zaistniałej siły wyższej; 6) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub
Wykonawcy, wynikającego z dokonanych formalnie zmian; 7) zmiany osób o których mowa w § 8 umowy a
także osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia, są możliwe jedynie o ile osoby te spełniają
warunki/wymagania stawiane im w postępowaniu, w którym dokonano wyboru Wykonawcy oraz
wymagania/uprawnienia określone przepisami prawa dla danych specjalizacji; 8) jeżeli dotyczy - zmiany
zakresu części przedmiotu umowy powierzonej podwykonawcy lub zmiany podwykonawcy albo
wprowadzenia podwykonawcy. W przypadku zmiany zakresu części przedmiotu umowy powierzonej
podwykonawcy lub zmiany podwykonawcy chodzi o okoliczności leżące po stronie podwykonawcy, w
szczególności zmianę na skutek braku należytej realizacji powierzonej podwykonawcy do realizacji części
przedmiotu umowy, jego likwidacji, upadłości lub też zamknięcia działalności przez podwykonawcę. W
przypadku wprowadzenia podwykonawcy chodzi o obiektywny brak możliwości realizacji przedmiotu
zamówienia siłami własnymi przez Wykonawcę. Za skutki wprowadzenia zmiany dotyczącej zmiany zakresu
części przedmiotu umowy powierzonej podwykonawcy lub zmiany podwykonawcy albo wprowadzenia
podwykonawcy, jej zakres - uznaje się w szczególności: odpowiednią zmianę zakresu czynności, powierzenie
określonej części przedmiotu umowy zmienionemu lub wprowadzanemu nowemu podwykonawcy oraz
przedłużenie lub skrócenie terminu o czas wynikający z zaistniałej zmiany; 9) zmian spowodowanych innymi
uzasadnionymi przyczynami, które są korzystne dla Zamawiającego oraz mają wpływ/znaczenie i
przełożenie na pierwotnie określone warunki/sposób wykonywania/realizacji przedmiotu umowy/zakres
przedmiotu umowy pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia Umowy – w zakresie i o czas trwania tych przyczyn a także zmiany wynagrodzenia (jego
zwiększenia, zmniejszenia).
|
IV 4 4 data |
2021-01-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|