Zakup i dostawa środków czystości dla Integracyjnego Centrum Dydaktyczno-Sportowego oraz jednostek obsługiwanych.

Data publikacji 2020-12-31
Data zakończenia 2021-01-07 00:00:00
Instytucja Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach
Miejscowość Łomianki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 776781-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza cenowego, stanowiącego integralną część SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczyć oraz rozładować przedmiot zamówienia, na własny koszt do magazynów Zamawiającego w podanych poniżej lokalizacjach:
a) Przedszkole Samorządowe w Dziekanowie Leśnym, 05-092 Łomianki, ul. M. Konopnickiej 65
b) Przedszkole Samorządowe nr 2 w Dziekanowie Leśnym, ul. Akinsa 8, 05-092 Łomianki,
c) Przedszkole Samorządowe w Łomiankach, Szpitalna 1, 05-092 Łomianki
d) Przedszkole Samorządowe w Dąbrowie, ul. Kolejowa 51, 05-092 Łomianki
e) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Kownackiej, ul. Warszawska 73, 05-092 Łomianki
f) Szkoła Podstawowa im. por. A. Pilcha ps. Góra- Dolina w Dziekanowie Polskim, ul. Rolnicza 435, 05-092 Łomianki
g) Szkoła Podstawowa im. Jadwigi i Romana Kobendzów w Sadowej, ul. Strzelecka 35, 05-092 Łomianki
h) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Dziekanowie Leśnym, ul. Akinsa 6, 05-092 Łomianki
i) Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe, ul. Staszica 2, 05-092 Łomianki
j) Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Partyzantów 31, 05-092 Łomianki
k) Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomiankach ul. Szpitalnej 7, 05-092 Łomianki,

Dostawy będą realizowane sukcesywnie, partiami, we wskazane przez Zamawiającego miejsce, na koszt Dostawcy w asortymencie i ilościach określanych przez Zamawiającego w formie informacji pisemnej lub telefonicznej, w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od momentu powiadomienia w dni robocze (poniedziałek – piątek), w godzinach od 8:00 do 13:00, do lokalizacji wskazanych powyżej.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania zamówienia według rzeczywistych potrzeb i nie ma obowiązku realizacji zamówienia w maksymalnych ilościach.
3. Zamawiający zamierza zawrzeć dwie umowy jedna w imieniu Ośrodek Pomocy Społecznej Łomiankach ul. Szpitalnej 7, 05-092 Łomianki, oraz druga dla Integracyjnego Centrum Dydaktyczno Sportowego, ul. Staszica 2, 05-092 Łomianki oraz jednostek obsługiwanych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ff7a7dcf-fc32-47cc-b64c-15be16485455
Biuletyn 776781-N-2020
Zamawiajacy nazwa Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach
Regon 01563355800000
Zamawiajacy adres ulica Staszica
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Łomianki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-092
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227510474
Zamawiajacy fax 227515915
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@icds.pl
Adres strony url http://bip.icds.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://bip.icds.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843.) Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach działa w imieniu jednostek a) Przedszkole Samorządowe w Dziekanowie Leśnym, 05-092 Łomianki, ul. M. Konopnickiej 65 b) Przedszkole Samorządowe nr 2 w Dziekanowie Leśnym, ul. Akinsa 8, 05-092 Łomianki, c) Przedszkole Samorządowe w Łomiankach, Szpitalna 1, 05-092 Łomianki d) Przedszkole Samorządowe w Dąbrowie, ul. Kolejowa 51, 05-092 Łomianki e) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Kownackiej, ul. Warszawska 73, 05-092 Łomianki f) Szkoła Podstawowa im. por. A. Pilcha ps. Góra- Dolina w Dziekanowie Polskim, ul. Rolnicza 435, 05-092 Łomianki g) Szkoła Podstawowa im. Jadwigi i Romana Kobendzów w Sadowej, ul. Strzelecka 35, 05-092 Łomianki h) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Dziekanowie Leśnym, ul. Akinsa 6, 05-092 Łomianki i) Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe, ul. Staszica 2, 05-092 Łomianki j) Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Partyzantów 31, 05-092 Łomianki k) Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomiankach ul. Szpitalnej 7, 05-092 Łomianki,
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.icds.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.icds.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy złożyć w formie pisemnej pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach , ul.Staszica 2, Sekretariat, 05-092 Łomianki
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa środków czystości dla Integracyjnego Centrum Dydaktyczno-Sportowego oraz jednostek obsługiwanych.
Numer referencyjny DA.26.16.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości wg. zestawienia, zawartego i zgodnego ze wzorem formularza cenowego, stanowiącego integralną część SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczyć oraz rozładować przedmiot zamówienia, na własny koszt do magazynów Zamawiającego w podanych poniżej lokalizacjach: a) Przedszkole Samorządowe w Dziekanowie Leśnym, 05-092 Łomianki, ul. M. Konopnickiej 65 b) Przedszkole Samorządowe nr 2 w Dziekanowie Leśnym, ul. Akinsa 8, 05-092 Łomianki, c) Przedszkole Samorządowe w Łomiankach, Szpitalna 1, 05-092 Łomianki d) Przedszkole Samorządowe w Dąbrowie, ul. Kolejowa 51, 05-092 Łomianki e) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marii Kownackiej, ul. Warszawska 73, 05-092 Łomianki f) Szkoła Podstawowa im. por. A. Pilcha ps. Góra- Dolina w Dziekanowie Polskim, ul. Rolnicza 435, 05-092 Łomianki g) Szkoła Podstawowa im. Jadwigi i Romana Kobendzów w Sadowej, ul. Strzelecka 35, 05-092 Łomianki h) Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Dziekanowie Leśnym, ul. Akinsa 6, 05-092 Łomianki i) Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe, ul. Staszica 2, 05-092 Łomianki j) Szkoła Podstawowa nr 2, ul. Partyzantów 31, 05-092 Łomianki k) Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomiankach ul. Szpitalnej 7, 05-092 Łomianki, Dostawy będą realizowane sukcesywnie, partiami, we wskazane przez Zamawiającego miejsce, na koszt Dostawcy w asortymencie i ilościach określanych przez Zamawiającego w formie informacji pisemnej lub telefonicznej, w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od momentu powiadomienia w dni robocze (poniedziałek – piątek), w godzinach od 8:00 do 13:00, do lokalizacji wskazanych powyżej. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania zamówienia według rzeczywistych potrzeb i nie ma obowiązku realizacji zamówienia w maksymalnych ilościach. 3. Zamawiający zamierza zawrzeć dwie umowy jedna w imieniu Ośrodek Pomocy Społecznej Łomiankach ul. Szpitalnej 7, 05-092 Łomianki, oraz druga dla Integracyjnego Centrum Dydaktyczno Sportowego, ul. Staszica 2, 05-092 Łomianki oraz jednostek obsługiwanych.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: warunek posiadania wiedzy i doświadczenia: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca składający ofertę wykaże, że: - wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia dla danej części o wartości; -co najmniej 20 000,00 zł brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; — lub nie wezwie, jeżeli Zamawiający uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych 2) w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy ( który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art.22a ustawy)-dokumenty wymienione w części 1) 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4ust. 1): 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca składający ofertę wykaże, że: - wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia dla danej części o wartości; -co najmniej 20 000,00 zł brutto każda, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz dostaw- załącznik nr 7 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub umocowania prawnego w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie, udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego .Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności łub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - 5 000,00 P LN (słownie: pięć tysięcy zł 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 3. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w złotych polskich (PLN). 4. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w niniejszej umowie w szczególności: pkt.1) i 2 ) ustawy Pzp w sytuacji gdy zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień niniejszej umowy zgodnie z zapisami art. 144 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp, w szczególności gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ogłoszenia dotyczące zamówień ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zawrze umowę z Zamawiającym na warunkach określonych we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2021-01-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)