Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych

Data publikacji 2013-03-19
Data zakończenia 2013-03-27 12:00:00
Instytucja Izba Celna w Białej Podlaskiej
Miejscowość Biała Podlaska
Województwo lubelskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 109108 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002, 301251005, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą, transportem i na koszt Wykonawcy, łącznie z wniesieniem do magazynu Zamawiającego, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych wraz z odbiorem zużytych materiałów eksploatacyjnych dostarczonych w ramach przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów eksploatacyjnych: 1) pochodzących od producenta urządzenia, 2) materiałów równoważnych, w stosunku do tych zalecanych przez producenta danego urządzenia. 3. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych muszą one posiadać parametry niegorsze (w zakresie: pojemność, wydajność w stronach i jakość wydruku) od materiałów eksploatacyjnych oferowanych przez producenta urządzenia. 4. Wykonawca oferujący produkty równoważne, będzie ponosił odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia urządzeń Zamawiającego, powstałe na skutek zastosowania w nich produktu równoważnego.
5. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru zużytych, a dostarczonych przez siebie w ramach udzielonego zamówienia materiałów eksploatacyjnych, w okresie do 30 czerwca 2014 r. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w miarę realnych potrzeb Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego faksem lub e-mailem. Fakt otrzymania zapotrzebowania, Wykonawca potwierdzi faksem lub e-mailem zwrotnym, w dniu jego otrzymania lub najpóźniej dnia następnego. 7. Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 7:30 - 13:00. 8. Dostarczany przedmiot zamówienia objęty będzie gwarancją przez okres minimum 24 miesięcy od daty dostarczenia materiałów do magazynu Zamawiającego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Celna w Białej Podlaskiej
Ulica ul. Celników Polskich 21
Nr domu 21
Miejscowość Biała Podlaska
Kod Pocztowy 21-500
Województwo lubelskie
Tel 83 344 98 33
Fax 83 342 76 73
Internet www.bialapodlaska.uc.gov.pl
Regon 00014379700000
E-mail 300000-ILGW@bpd.mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się realizacją minimum dwóch dostaw odpowiadającym swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o wartości minimum 250.000,00 zł każda oraz przedstawi dowody potwierdzające ich należyte wykonanie.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bialapodlaska.uc.gov.pl
Adres uzyskania siwz Izba Celna w Białej Podlaskiej, ul. Celników Polskich 21, 21-500 Biała Podlaska
Data składania wniosków 27/03/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Izba Celna w Białej Podlaskiej, ul. Celników Polskich 21, 21-500 Biała Podlaska, Pok. nr 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)