Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w roku 2013.

Data publikacji 2013-03-21
Data zakończenia 2013-04-04 10:00:00
Instytucja Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pińczów
Miejscowość Pińczów
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki,
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 113802 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181150008, 180000009, 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego w roku 2013 w ilości : marynarka gabardyna - 8 szt. spodnie gabardyna - 35 szt. marynarka gabardyna - 2 szt. spódnica gabardyna - 7 szt. koszula biała męska z długim rękawem - 20 szt. krawat - 8 szt. płaszcz wiosenno - jesienny męski - 3 szt. kapelusz męski - 6 szt. kurtka zimowa damska - 1 szt. kurtka zimowa męska - 11 szt. czapka mundurowa - 3 szt. szalik - 6 szt. skarpety letnie termo-aktywne - 66 szt. półbuty wyjściowe - 5 szt. koszula męska z długim rękawem 100% bawełna - 42 szt. sweter - 18 szt. kamizelka - 13 szt. bluza z polaru z membraną - 18 szt. kurtka - 8 szt. peleryna - 1 szt. półbuty codzienne - 15 szt. bluza + kamizelka moro - 3 szt. spodnie moro - 25 szt. czapka moro - 2 szt. spodnie zimowe moro - 10 szt. czapka zimowa moro - 3 szt. rękawice skórzane czarne zimowe - 6 szt. Trzewiki terenowe Sympatex zimowe - 11 szt. buty Gore-Tex ocieplane (wysokie) zimowe - 18 szt. oznaki służbowe - 10 szt. buty gumowe ze skarpetą - 28 szt. buty gumowo - filcowe z kołnierzem - 28 szt. kurtka przeciw deszczowa - 6 szt. ubranie drelichowe letnie - 1 szt. ubranie drelichowe zimowe - 1 szt. bezrękawnik ocieplacz - 1 szt. czapla letnie golfówka - 1 szt. czapka robocza ocieplana - 1 szt. koszula flanelowa - 1 szt. trzewiki przemysłowe - 1 szt. rękawice drelichowe - 5 szt. rękawice robocze wzmacniane skórą - 3 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pińczów
Ulica ul. 3 Maja 23
Nr domu 23
Miejscowość Pińczów
Kod Pocztowy 28-400
Województwo świętokrzyskie
Tel 041 3572211
Fax 041 3572211
Regon 29002007000000
E-mail nadlesnictwo.pinczow@radom.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace W okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, o którym mowa w art.67 ust.1 pkt.7 ustawy, w rozmiarze do 20 % wartości zamówienia podstawowego, polegającego na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zajdzie potrzeba rozszerzenia dostawy.
Czas D
Data zakończenia 31/12/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną dostawę sortów mundurowych dla jednostek Lasów Państwowych, Parków Narodowych, wojska, policji, straży pożarnych lub innych służb mundurowych o wartości łącznej minimum 50 000,00 zł brutto, - Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja W przypadku wykonawców ubiegających się o zamówienie Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony gdy wykonawca wykaże że posiadają środki finansowe lub zdolność finansowa lub zdolność kredytową w wys. Min. 50.000 PLN. Ocena spełniała w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
Inne dokumenty Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwości zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. Zmiana obowiązującej stawki VAT: - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę. 2. Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. Takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie zlecone i wykonane dostawy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy w wyjątkowych sytuacjach, zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający powiadomi na piśmie o wynikach postępowania wszystkich wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. Wybranemu wykonawcy, zamawiający określi miejsce i termin podpisania umowy, zgodnie z treścią art. 94 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.radom.lasy.gov.pl/pinczow
Adres uzyskania siwz Nadleśnictwo Pińczów ul. 3-go Maja 23 28-400 Pińczów
Data składania wniosków 04/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Siedziba zamawiającego pok. Nr 3 (sekretariat).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)