Przedmiot niniejszego zamówienia składa się z dwóch części:
Część 1: Dostawa zestawów komputerowych.
Przedmiotem tej części zamówienia jest dostawa 70 zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem do siedziby jednostek podległych Powiatowi oraz do gospodarstw domowych wraz z modernizacją, serwisem komputerów i ubezpieczeniem, tj. - 30 zestawów komputerów stacjonarnych (komputer, monitor, klawiatura, myszka) zostanie zainstalowanych w gospodarstwach domowych wytypowanych do udziału w projekcie przez Zamawiającego. Zamawiający odpowiadać będzie za właściwy dobór gospodarstw domowych. - 40 zestawów zostanie zainstalowanych w jednostkach podległych Powiatowi + 10 drukarek laserowych. Listę tych jednostek oraz ilości sprzętu do zainstalowania w poszczególnych jednostkach Wykonawca otrzyma od Zamawiającego po podpisaniu umowy z Wykonawcą.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy.
Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania wymaganego w SIWZ oprogramowania, uruchomienia sprzętu i podłączenia do sieci internetowej.
Dostarczony sprzęt Wykonawca na własny koszt ma ubezpieczyć.
Wykonawca zobowiązany jest w momencie dostawy do dostarczenia wraz ze sprzętem licencji dla wymaganego oprogramowania, a także niezbędnych do instalacji oprogramowania i jego legalnego użytkowania kluczy sprzętowych, numerów seryjnych, kodów aktywacyjnych i innych danych oraz instrukcje obsługi, karty gwarancyjne, deklaracje zgodności na oznaczenie CE i inne dokumenty wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ. Dokumenty mają być w języku polskim.
Zamawiający poprzez wskazanie nazw własnych w elementach opisu przedmiotu zamówienia dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ w kontekście osiągnięcia celu oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w formularzu cenowym.
Na dostarczony sprzęt komputerowy (komputer, myszka, monitor, klawiatura) Wykonawca udzieli 60-miesięcznej gwarancji; na drukarki - 24 miesiące.
Część II: Usługa - przyłączenie do Internetu.
Przedmiotem tej części zamówienia jest przyłączenie do sieci użytkowników końcowych, tj. 30 gospodarstw domowych i 10 jednostek podległych powiatowi oraz zapewnienie dostępu do sieci Internet poprzez zastosowanie dostępnych i osiągalnych rozwiązań technologicznych (systemy przewodowe, systemy bezprzewodowe). Szczegóły: Stały dostęp do sieci Internet (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu). Brak limitów wysyłania i pobierania danych. Dostępność usługi na poziomie 99%. Parametry Internetu: Dla jednostek organizacyjnych podległych samorządowi powiatowemu: Transfer do komputera (down) dla JST- 2Mb/s
Transfer od komputera (up) - 512 Kb/s. Dla gospodarstw domowych:
Transfer do komputera (down) dla odbiorców indywidualnych- 1Mb/s
Transfer od komputera (up) - 256 Kb/s
Dostęp do Internetu musi działać bezobsługowo, co oznacza, że po odłączeniu zasilania i ponownym jego odłączeniu musi być gotowy do pracy i umożliwić realizację usługi korzystania z Internetu. Dodatkowe niezbędne urządzenia / zestawy do prawidłowego działania usługi dostarczy Wykonawca.
OpisPrzedmiotem tej części zamówienia jest dostawa 70 zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem do siedziby jednostek podległych Powiatowi oraz do gospodarstw domowych wraz z modernizacją, serwisem komputerów i ubezpieczeniem, tj.
- 30 zestawów komputerów stacjonarnych (komputer, monitor, klawiatura, myszka) zostanie zainstalowanych w gospodarstwach domowych wytypowanych do udziału w projekcie przez Zamawiającego. Zamawiający odpowiadać będzie za właściwy dobór gospodarstw domowych.
- 40 zestawów zostanie zainstalowanych w jednostkach podległych Powiatowi + 10 drukarek laserowych. Listę tych jednostek oraz ilości sprzętu do zainstalowania w poszczególnych jednostkach Wykonawca otrzyma od Zamawiającego po podpisaniu umowy z Wykonawcą.
Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy.
Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania wymaganego w SIWZ oprogramowania, uruchomienia sprzętu i podłączenia do sieci internetowej.
Dostarczony sprzęt Wykonawca na własny koszt ma ubezpieczyć.
Wykonawca zobowiązany jest w momencie dostawy do dostarczenia wraz ze sprzętem licencji dla wymaganego oprogramowania, a także niezbędnych do instalacji oprogramowania i jego legalnego użytkowania kluczy sprzętowych, numerów seryjnych, kodów aktywacyjnych i innych danych oraz instrukcje obsługi, karty gwarancyjne, deklaracje zgodności na oznaczenie CE i inne dokumenty wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ. Dokumenty mają być w języku polskim.
Zamawiający poprzez wskazanie nazw własnych w elementach opisu przedmiotu zamówienia dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ w kontekście osiągnięcia celu oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w formularzu cenowym.
Na dostarczony sprzęt komputerowy (komputer, myszka, monitor, klawiatura) Wykonawca udzieli 60-miesięcznej gwarancji; na drukarki - 24 miesiące.Przedmiotem tej części zamówienia jest przyłączenie do sieci użytkowników końcowych, tj. 30 gospodarstw domowych i 10 jednostek podległych powiatowi oraz zapewnienie dostępu do sieci Internet poprzez zastosowanie dostępnych i osiągalnych rozwiązań technologicznych (systemy przewodowe, systemy bezprzewodowe).
Szczegóły:
Stały dostęp do sieci Internet (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu).
Brak limitów wysyłania i pobierania danych.
Dostępność usługi na poziomie 99%.
Parametry Internetu:
Dla jednostek organizacyjnych podległych samorządowi powiatowemu:
Transfer do komputera (down) dla JST- 2Mb/s
Transfer od komputera (up) - 512 Kb/s
Dla gospodarstw domowych:
Transfer do komputera (down) dla odbiorców indywidualnych- 1Mb/s
Transfer od komputera (up) - 256 Kb/s
Dostęp do Internetu musi działać bezobsługowo, co oznacza, że po odłączeniu zasilania i ponownym jego odłączeniu musi być gotowy do pracy i umożliwić realizację usługi korzystania z Internetu
Dodatkowe niezbędne urządzenia / zestawy do prawidłowego działania usługi dostarczy Wykonawca. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Starostwo Powiatowe w Sierpcu
|
Ulica |
ul. Świętokrzyska 2a
|
Nr domu |
2a
|
Miejscowość |
Sierpc
|
Kod Pocztowy |
09-200
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
024 2754648, 2758918
|
Fax |
024 2754806
|
Regon |
61101920000000
|
E-mail |
starosta@powiat.sierpc.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
21
|
Wadium |
Wadium w wysokości 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) na I część zamówienia i 3.000 zł (trzy tysiące zł) na II część zamówienia.
Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późń. zm.).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Ciechanowie Oddział w Sierpcu
Nr konta: 95 8213 0008 2007 0500 5345 0009 z adnotacją KOMPUTERY lub INTERNET
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w części I nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w części II wymaga, aby Wykonawca był wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Zamawiający uzna warunek za spełniony po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentu rejestracyjnego.
|
Wiedza |
Wykonawcy powinni udokumentować, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zrealizowane lub realizowane zamówienia powinny być rodzajowo i wartościowo zbliżone do przedmiotu zamówienia.
W części I zamówienia oznacza to dwukrotne zrealizowanie w ciągu ostatnich trzech lat dostaw co najmniej 70 zestawów komputerowych każdorazowo wraz z podstawowym oprogramowaniem z dostarczeniem ich do użytkowników wraz z modernizacją, serwisem, kosztami odtworzeniowymi komputerów i ubezpieczeniem, przy czym wartość każdej dostawy powinna wynieść co najmniej 300.000 zł brutto.
W części II zamówienia oznacza to dwukrotne zrealizowanie w ciągu trzech lat usług na przyłączenie do sieci każdorazowo co najmniej 40 użytkowników oraz zapewnienie dostępu do sieci Internet poprzez zastosowanie dostępnych i osiągalnych rozwiązań technologicznych (systemy przewodowe, systemy bezprzewodowe), przy czym wartość każdej usługi powinna wynieść co najmniej 150.000,00 zł brutto.
|
Potencjał |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp.
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży informację banku, w którym posiada rachunek, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniejszą niż 300.000 zł w przypadku oferty na cześć I zamówienia oraz nie mniejszą jak 150000 zł w przypadku oferty na część II zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Sprawozdanie calosc 2 |
Tak
|
Lata obrotowe 2 |
1
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 14 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Formularz oferty, podpisany wzór umowy.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach :
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
2) zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, powodującymi konieczność zmiany niniejszej umowy,
3) zmiany każdego z elementów umowy, o ile zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego,
4) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na :
a) dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów,
b) przyczyny obiektywne - niezależne od stron umowy i nie dające się przewidzieć w momencie podpisania umowy,
c) z przyczyn nie dających się przewidzieć w momencie podpisania umowy konieczna stanie się modyfikacja terminów realizacji przedmiotu umowy
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.powiat.sierpc.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Starostwo Powiatowe w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 108.
|
Data składania wniosków |
07/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Starostwo Powiatowe w Sierpcu, ul. Świętokrzyska 2a, pok. Nr 101.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|