Zakup i dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych, programów edukacyjnych i sprzętu multimedialnego do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu UDA - POKL.09.01.02-14-195/13-00 pod nazwą: Wiedza - moją przyszłością.

Data publikacji 2013-10-25
Data zakończenia 2013-11-05 12:00:00
Instytucja Gmina Gielniów
Miejscowość Gielniów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Drukowane książki,
  • Komputery osobiste,
  • Pomoce naukowe,
  • Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 435256 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 375241008, 391621109, 302131006, 323000006, 481900006, 221100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych, programów edukacyjnych i sprzętu multimedialnego do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu UDA-POKL.09.01.02-14-195/13-00 pod nazwą: Wiedza - moją przyszłością do Publicznej Szkoły Podstawowej w Bielinach, do ZSO - Publicznej Szkoły Podstawowej w Gielniowie, do Publicznej Szkoły Podstawowej w Rozwadach w roku szkolnym 2013/2014 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet: IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
1. Zamawiający wymaga, żeby dostarczony sprzęt i pomoce dydaktyczne, programy edukacyjne i sprzęt multimedialny były nowe, kompletne, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz żeby spełniały wymagania obowiązujących norm, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.
2. Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim. Sprzęt i pomoce dydaktyczne dostarczone w ramach zawartej umowy winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać odpowiednio do asortymentu niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
3. Wszystkie urządzenia i sprzęt muszą posiadać certyfikaty i atesty dopuszczające do użytku w szkole określone w odrębnych przepisach.
4. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach.
5. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w pudełkach uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu.
6. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
7. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.
8. Wykonawca dostarczy produkty bezpośrednio do szkół, w dniach prac Publicznej Szkoły Podstawowej w Bielinach, ZSO - Publicznej Szkoły Podstawowej w Gielniowie, Publicznej Szkoły Podstawowej w Rozwadach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. Każda dostawa będzie uzgodniona szczegółowo pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
9. Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonych pomocy dydaktycznych.
Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia np. tytuły książek, znaki towarowe, patenty są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia oraz sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego /innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w załącznikach nr 1a - nr 3a do SIWZ/ Wykonawcy zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy oraz będzie spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wszystkie wymienione w Zał. nr 1a- nr 3a do SIWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. W przypadku zaoferowania towaru równoważnego Wykonawca obowiązany jest do oferty koniecznie załączyć szczegółową specyfikację, zdjęcia oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją. Wszelkie ryzyko/w tym koszty ewentualnych ekspertyz/ związane z udowodnieniem tzw./równoważności/ sprzętu i pomocy dydaktycznych oraz programów edukacyjnych i sprzętu multimedialnego wskazanych w załącznikach nr 1a-nr 3a do SIWZ, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min.12 miesięcy od dnia odbioru dostawy bez zastrzeżeń.

Opis

1. Zakup i dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2. Zakup i dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 3. Zakup i dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych. 4. Zakup i dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych teatralnie.1. Zakup i dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2. Zakup i dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 3. Zakup i dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 4.Zakup i dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z języka polskiego. 5. Zakup i dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z matematyki. 6. Zakup i dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z muzyki.1. Zakup i dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2. Zakup i dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 3. Zakup i dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych z matematyki. 4. Zakup i dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych teatralnie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Gielniów
Ulica pl. Wolności 75
Nr domu 75
Miejscowość Gielniów
Kod Pocztowy 26-434
Województwo mazowieckie
Tel 048 6720166
Fax 048 6720004
Internet www.gielniow.radom.pl
Regon 00053478200000
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy zgodny z formularzem stanowiącym załącznik nr1. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności do wykonywania których pełnomocnik jest powołany. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Postanowienia umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do treści oferty, jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i będą one dotyczyć następujących przypadków : a) wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy, b) wystąpienie siły wyższej, której strony nie mogły przewidzieć, c) zmiany osób realizujących przedmiot umowy z uwagi na niezależne od stron umowy okoliczności (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy, d) wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność zawarcia aneksu.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.uggielniow.nv.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Gielniów , Plac Wolności 75,pok. Nr 9
Data składania wniosków 05/11/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Gminy Gielniów , Plac Wolności 75, 26-434 Gielniów - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Program realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, projekt pt.: Wiedza- moją przyszłością.
Czy unieważnienie Tak
Okres trwania zamówienia 7
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)