Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Jednostka Wojskowa 3811
|
Ulica |
Rząska, ul. Krakowska 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Kraków
|
Kod Pocztowy |
30-901
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
+48 12 4555059; 4555116
|
Fax |
+48 12 4555059, +48 12 4555103
|
Internet |
www.35wog.mil.pl
|
Regon |
12150664500000
|
E-mail |
szp@35wog.mil.pl
|
Obowiązkowa |
Nie
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Jednostka budżetowa
|
Rodzaj zam inny |
Jednostka budżetowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
29/12/2014
|
Wadium |
cześć nr 1 w kwocie - 1 400,00 zł (słownie zł: tysiąc czterysta)
cześć nr 2 w kwocie - 1 000,00 zł (słownie zł: tysiąc)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
a) aktualnego na dzień składania ofert odpisu z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) aktualną potwierdzoną w 2013 r. decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii
o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, lub decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego
o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres działalności
Podstawa prawna: ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.), ustawa z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127)
c) aktualny potwierdzony w 2013 r. dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HACCP:
10.1.c.1. certyfikat HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą;
lub
10.1.c.2. zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej
lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i 73, ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności
i żywienia;
lub
10.1.c.3. protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład którego wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
|
Wiedza |
a) Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
co najmniej jedną dostawę na kwotę co najmniej 10 tyś. zł (dziesięć tysięcy złotych) dla części pierwszej dot. mięsa drobiowego
co najmniej jedną dostawę na kwotę co najmniej 2 tyś. zł (dwa tysiące złotych) dla części drugiej dot. wędlin z mięsa drobiowego
z podaniem ich wartości, przedmiotu realizacji dostawy, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane (załącznik nr 10 do SIWZ).
b) Do wykazu wykonanych lub wykonywanych dostaw Wykonawca musi dołączyć dowody (poświadczenia) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert.
c) Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczeń to składa oświadczenie zawarte w załączniku nr 8 do SIWZ.
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja |
a) Aktualne zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie to ma być aktualne na dzień składania ofert.
b) Aktualne zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Zaświadczenie to ma być aktualne na dzień składania ofert.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
a) Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
co najmniej jedną dostawę na kwotę co najmniej 10 tyś. zł (dziesięć tysięcy złotych) dla części pierwszej dot. mięsa drobiowego
co najmniej jedną dostawę na kwotę co najmniej 2 tyś. zł (dwa tysiące złotych) dla części drugiej dot. wędlin z mięsa drobiowego
z podaniem ich wartości, przedmiotu realizacji dostawy, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane (załącznik nr 10 do SIWZ).
b) Do wykazu wykonanych lub wykonywanych dostaw Wykonawca musi dołączyć dowody (poświadczenia) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert.
c) Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczeń to składa oświadczenie zawarte w załączniku nr 8 do SIWZ.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.35wog.mil.pl/przetargi-rok/2013
|
Adres uzyskania siwz |
Jednostka Wojskowa 3811
ul. Krakowska 2, Rząska
woj. małopolskie
|
Data składania wniosków |
12/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
13:30
|
Miejsce |
Jednostka Wojskowa 3811
ul. Krakowska 2, Rząska
30-901 Kraków
Kancelaria jawna, budynek nr 1, pokój nr 116 (piętro I) w godzinach 8.00 - 11.15 i 13.00 - 15.00
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|