Dostawa mebli i krzeseł do budynku filii MDK - Podzwierzyniec w Łańcucie

Data publikacji 2013-10-29
Data zakończenia 2013-11-07 08:30:00
Instytucja Miasto Łańcut
Miejscowość Łańcut
Województwo podkarpackie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 440202 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli i krzeseł do budynku filii MDK - Podzwierzyniec
w Łańcucie. Szczegółowy zakres zamówienia okreslony został w zał. nr 4 do SIWZ.
Zamawiający przewiduje mozliwość składania ofert częściowych: część 1 - krzesła,
część 2 - pozostałe meble, część 3 - wyposażenie biblioteki

Opis

Część 1 zamówienia obejmuje dostawę 210 szt. krzesełCzęść 2 meble pozostałe obejmuję dostawę stolików, stołów, stolików komputerowych, regałów, foteli komputerowych, szaf, biurek, krzeseł, zestawu mebli, wieszakaCzęść 3 wyposażenie biblioteki obejmuje dostawę regałów,półek, stolików, szafek,ławek, skrzynek na nieformatowe książki, lady bibliotecznej, blatów pod stanowiska komputerowe, stolików,Krzeseł, foteli, rolet,ram aluminiowych, postumentów ekspozycyjnych, sztalug aluminiowych, gablot muzealne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Łańcut
Ulica Plac Sobieskiego 18
Nr domu 18
Miejscowość Łańcut
Kod Pocztowy 37-100
Województwo podkarpackie
Tel 017 2252202
Fax 017 2252021
Internet www.lancut.pl
Regon 69058175500000
E-mail urzad@um-lancut.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Cz. 1 krzesła - 1000,00 zł Cz. 2 meble pozostałe - 1000,00 zł Cz. 3 wyposażenie biblioteki - 500,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku składając oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
Wiedza Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku składając oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
Potencjał Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku składając oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
Zdolne Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku składając oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
Sytuacja Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku składając oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Dokument - wadium. 2. Wykaz zakresu zamówienia, który będzie realizowany przez Podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje zaangażowanie podwykonawców do wykonania zamówienia). Uwaga: W przypadku powierzenia realizacji zamówinia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów (w formie oryginału) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia zawierające: 1) okres jakiego zobowiązanie dotyczy, 2) informację wskazującą, który konkretny zasób jest udostępniany, tj. w przypadku udostępnienia: a) wiedzy i doświadczenia należy wskazać konkretną formę uczestnictwa w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo), b) osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert może zastrzec, które informacje nie mogą zostać udostępniane, gdyż stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; brak zastrzeżeń oznaczać będzie, że wszelkie złożone przez wykonawcę informację są jawne i mogą być udostępniane.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawarte zostało w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_lancut
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Łańcuta, Plac Sobieskiego 18, 37-100 Łańcut, pok. 2.
Data składania wniosków 07/11/2013
Godzina składania wniosków 08:30
Miejsce Urząd Miasta Łańcuta, Plac Sobieskiego 18, 37-100 Łańcut, pok. 2.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)