Dostawa dla Domu Pomocy Społecznej im. L.A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2 zgodnie z Wykazem Asortymentu Nr 1 i Nr 2 : 1. ŚRODKÓW PRALNICZYCH W PŁYNIE ( załącznik P-0 do P-7 ) 2.1. ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DO SPRZĄTANIA 2.2. PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W GASTRONOMII 2.3. PROFESJONALNYCH PŁYNÓW DO ZMYWAREK PRZEMYSŁOWYCH w okresie od 01.01.2014r. do 31.12.2014r

Data publikacji 2013-11-05
Data zakończenia 2013-11-18 08:30:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Preparaty piorące,
  • Produkty do zmywania naczyń

Szczegóły

Numer ogłoszenia 231825 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398310006, 398000000, 398320003, 398312101
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa dla Domu Pomocy Społecznej im. L.A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2 zgodnie z Wykazem Asortymentu Nr 1 i Nr 2
1. ŚRODKÓW PRALNICZYCH W PŁYNIE ( załącznik P-0 do P-7 )
2.1. ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DO SPRZĄTANIA
2.2. PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W GASTRONOMII
2.3. PROFESJONALNYCH PŁYNÓW DO ZMYWAREK PRZEMYSŁOWYCH
w okresie od 01.01.2014r. do 31.12.2014r
Szczegółowy przedmiot zamówienia został wyspecyfikowany w SIWZ z dnia 04.11.2013r. w Wykazie Asortymentu Nr 1, (np. Podkład, pościel,jasne - 92000 kg; Fartuchy, obrusy, serwetki - 15100 kg; Kolory - 4900 kg; Kolory delikatne, narzuty, koce, kołdry, zasłony, kurtki - 34500 kg; pościel z kory - 11800 kg; Firanki - 3500 kg oraz w Wykazie Asortymentu Nr 2 (2.1. - Środki czystości do sprzątania - np. Środek do gruntownego czyszczenia podłóg i wykładzin PCV oraz zdzierania starych powłok akrylowych - 20 l; Wysoko połyskowa powłoka akrylowa odporna na alkohol i środki dezynfekcyjne - 20 l; Preparat do gruntownego czyszczenia sanitariatów i usuwania osadów wapiennych i rdzy - 100 l; Super koncentrat do codziennego czyszczenia łazienek na bazie kwasu cytrynowego - 220 l; Niskopieniący koncentrat na bazie alkoholi do codziennego mycia powierzchni wodoodpornych , takich jak: podłogi (PCV, terakota), meble, szkło (mycie ręcznie lub maszynowo) - 1300 l ; Preparat do mycia, pielęgnacji i konserwacji podłóg drewnianych lakierowanych i nie lakierowanych do rozcieńczania z wodą - 20 l; Skoncentrowany preparat do mycia podłóg laminowanych i lakierowanego parkietu, do rozcieńczania z wodą - 490 l ; 2.2. - Profesjonalne środki utrzymania czystości w gastronomii, np. Płyn do ręcznego mycia naczyń - koncentrat o zawartości czynnika aktywnego nie mniej niż 10 % - 760 l; Zasadowy płyn do mycia i dezynfekcji wszelkich zmywalnych podłóg ,ścian i urządzeń gastronomicznych o działaniu odtłuszczającym,
bakteriobójczym , wirusobójczym i grzybobójczym do codziennego mycia przeznaczony do stosowania w gastronomii - 70 l; Zasadowy płyn do codziennego mycia wszelkich zmywalnych podłóg , ścian i urządzeń na kuchni o działaniu rozpuszczającym tłuszcz i antybakteryjnym. Maksymalne stężenie robocze 2%. - 70 l; Kwasowy płyn do codziennego mycia wszelkich zmywalnych podłóg , ścian i urządzeń na kuchni o działaniu odtłuszczającym , odkamieniającym i anty-bakteryjnym. Maksymalne stężenie robocze 5% - 60 l; Zasadowy płyn do mycia okapów kuchennych , niskopieniący , usuwający olej i tłuszcz. Maksymalne stężenie 10 %. - 40 l; Płyn do odkamieniania wszystkich przemysłowych maszyn i automatów kuchennych oraz do wszystkich innych urządzeń wykonanych ze stali kwasoodpornej - 40 l; Mydło bakteriobójcze przeznaczone do gastronomii, dozowane z dozowników łokciowych - 40 l; 2.3 - Płyny do zmywarek przemysłowych , np. Płyn do mechanicznego mycia naczyń w zmywarkach przemysłowych - nie zawierających
chloru - 900 kg; Płyny do nabłyszczania naczyń w zmywarkach przemysłowych - 210 kg) itp.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów
Ulica ul. Helclów 2
Nr domu 2
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-148
Województwo małopolskie
Tel 012 6330828
Fax 012 6343151
Internet www.helcle.republika.pl
Regon 00029317200000
E-mail dpshelsekret@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży : a) oświadczenie na zał. nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ; b) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków jakościowym zgodnych z obowiązującym prawem dopuszczającym do obrotu i do użytku w placówkach szpitalnych, stosownie do wymagań Zamawiającego, np : 1. atesty PZH, 2. świadectwa dopuszczenia do obrotu oferowanych produktów, 3. karty charakterystyki oferowanych produktów, 4. opisy środka (ulotka oferowanego produktu).
Wiedza Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 2 do SIWZ- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 2 do SIWZ- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 2 do SIWZ- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Inne dokumenty Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ oraz wypełnione WYKAZY ASORTYMENTU Nr 1 ( załączniki Nr : P-0 ; P-1 ; P-2 ; P-3 ; P-4 ; P-5 ; P-6 ; P-7 ) i/lub Nr 2 ( załączniki 2.1. ; 2.2 ; 2.3 ), b) WZÓR UMOWY ( zaparafowany ) stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ ; c) dokumenty potwierdzające spełnienie warunków jakościowym zgodnych z obowiązującym prawem dopuszczającym do obrotu i do użytku w placówkach szpitalnych, stosownie do wymagań Zamawiającego, np. : 1. atesty PZH, 2. świadectwa dopuszczenia do obrotu oferowanych produktów, 3. karty charakterystyki oferowanych produktów, 4. opisy środka (ulotka oferowanego produktu) .
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. 2. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia, o którym mowa w ust.1. 3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania większej ilości poszczególnego asortymentu niż określone w SIWZ, w miarę potrzeb zamawiającego i posiadanych środków finansowych. W takim przypadku cena ofertowa pozostanie niezmienna.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.helcle.republika.pl
Adres uzyskania siwz DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM. L.A. HELCLÓW , 31-148 KRAKÓW, UL. HELCLÓW 2
Data składania wniosków 18/11/2013
Godzina składania wniosków 08:30
Miejsce DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM. L.A. HELCLÓW , 31-148 KRAKÓW, UL. HELCLÓW 2 - sekretariat - pokój Nr 8 (parter)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)