Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
|
Ulica |
ul. Warszawska 32
|
Nr domu |
32
|
Miejscowość |
Konstancin-Jeziorna
|
Kod Pocztowy |
05-520
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
+48 22 7564810, +48 22 2011975
|
Fax |
+48 22 7564885, +48 222011975
|
Internet |
www.konstancinjeziorna.pl
|
Regon |
01327104500000
|
E-mail |
zamowienia@konstancinjeziorna.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
4
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
10/12/2013
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla zadań 1,3 i 4.
Przystępując do przetargu na Zadanie nr 2: Dostawa i montaż mebli, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
|
Wiedza |
Dla zadania I - Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Dla zadania II - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej dwie dostawy mebli o wartości minimum 150.000,00 zł brutto każda.
Dla zadania III- Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Dla zadania IV - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej dwie dostawy sprzętu multimedialnego lub komputerowego o wartości minimum 40.000,00 zł brutto każda.
|
Potencjał |
Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
|
Zdolne |
Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
|
Sytuacja |
Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Zamawiający wymaga załączenia do oferty wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia certyfikatów lub atestów.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dla zadania nr 1:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie.:
1) zmian prawa mających wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia,
2) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
3) zmian wartości brutto umowy, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki VAT w następstwie zmian przepisów podatkowych,
4) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia,
5) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ,
6) działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia,
7) z powodu działań/zaniechań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron.
Dla zadania nr 2:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie.:
1) zmian prawa mających wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia,
2) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
3) zmian wartości brutto umowy, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki VAT w następstwie zmian przepisów podatkowych,
4) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia,
5) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ,
6) działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia,
7) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
8) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron.
Dla zadania nr 3:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie.:
1) zmian prawa mających wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia,
2) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
3) zmian wartości brutto umowy, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki VAT w następstwie zmian przepisów podatkowych,
4) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia,
5) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ,
6) działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia,
7) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
8) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron.
Dla zadania nr 4:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie.:
1) zmian prawa mających wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia,
2) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
3) zmian wartości brutto umowy, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki VAT w następstwie zmian przepisów podatkowych,
4) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ,
5) działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia,
6) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.konstancinjeziorna.pl
|
Adres uzyskania siwz |
UMiG Konstancin-Jeziorna, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 23, 05-520 Konstancin-Jeziorna.
|
Data składania wniosków |
13/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
UMiG Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 23 pok. nr 4 - kancelaria, 05-520 Konstancin-Jeziorna.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|