Dostawa i montaż: wyposażenia łazienek, mebli biurowych, mebli pod zabudowę oraz wyposażenia multimedialnego i komputerowego. Zadanie nr 1: Dostawa i montaż wyposażenia łazienek, Zadanie nr 2: Dostawa i montaż mebli , Zadanie nr 3: Dostawa i montaż mebli pod zabudowę , Zadanie nr 4: Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i komputerowego.

Data publikacji 2013-11-05
Data zakończenia 2013-11-13 12:00:00
Instytucja Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
Miejscowość Konstancin-Jeziorna
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Meble,
  • Meble biurowe,
  • Telewizyjny sprzęt projekcyjny,
  • Serwery sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 450112 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 444100007, 391000003, 391300002, 302131006, 302300000, 302330001, 323212001, 488210009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie I Dostawa i montaż wyposażenia łazienek
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia łazienek.

Zadanie II Dostawa i montaż mebli
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli.

Zadanie III Dostawa i montaż mebli pod zabudowę
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli na wymiar dla modernizowanego na potrzeby Konstancińskiego Domu Kultury budynku Hugonówka.

Zadanie IV - Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i komputerowego

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i komputerowego - wyposażenia serwerowni dla modernizowanego budynku Hugonówka na potrzeby Konstancińskiego Domu Kultury.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego wyposażenia łazienekPrzedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli na wyposażenie budynku HugonówkaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli na wymiar dla modernizowanego na potrzeby Konstancińskiego Domu Kultury budynku Hugonówka.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu multimedialnego i komputerowego - wyposażenia serwerowni dla modernizowanego budynku Hugonówka na potrzeby Konstancińskiego Domu Kultury

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
Ulica ul. Warszawska 32
Nr domu 32
Miejscowość Konstancin-Jeziorna
Kod Pocztowy 05-520
Województwo mazowieckie
Tel +48 22 7564810, +48 22 2011975
Fax +48 22 7564885, +48 222011975
Internet www.konstancinjeziorna.pl
Regon 01327104500000
E-mail zamowienia@konstancinjeziorna.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 10/12/2013
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla zadań 1,3 i 4. Przystępując do przetargu na Zadanie nr 2: Dostawa i montaż mebli, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
Wiedza Dla zadania I - Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Dla zadania II - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej dwie dostawy mebli o wartości minimum 150.000,00 zł brutto każda. Dla zadania III- Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Dla zadania IV - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej dwie dostawy sprzętu multimedialnego lub komputerowego o wartości minimum 40.000,00 zł brutto każda.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku;
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Zamawiający wymaga załączenia do oferty wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia certyfikatów lub atestów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dla zadania nr 1: Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie.: 1) zmian prawa mających wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia, 2) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. 3) zmian wartości brutto umowy, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki VAT w następstwie zmian przepisów podatkowych, 4) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, 5) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, 6) działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, 7) z powodu działań/zaniechań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron. Dla zadania nr 2: Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie.: 1) zmian prawa mających wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia, 2) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. 3) zmian wartości brutto umowy, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki VAT w następstwie zmian przepisów podatkowych, 4) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, 5) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, 6) działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, 7) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 8) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron. Dla zadania nr 3: Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie.: 1) zmian prawa mających wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia, 2) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. 3) zmian wartości brutto umowy, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki VAT w następstwie zmian przepisów podatkowych, 4) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, 5) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, 6) działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, 7) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 8) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron. Dla zadania nr 4: Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie.: 1) zmian prawa mających wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia, 2) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. 3) zmian wartości brutto umowy, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki VAT w następstwie zmian przepisów podatkowych, 4) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, 5) działania siły wyższej, przez którą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy, uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, 6) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.konstancinjeziorna.pl
Adres uzyskania siwz UMiG Konstancin-Jeziorna, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 23, 05-520 Konstancin-Jeziorna.
Data składania wniosków 13/11/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce UMiG Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 23 pok. nr 4 - kancelaria, 05-520 Konstancin-Jeziorna.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)