DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W SŁUBICACH

Data publikacji 2013-11-06
Data zakończenia 2013-11-14 10:00:00
Instytucja Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe
Miejscowość Słubice
Województwo lubuskie
Branża
  • Tablice,
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 452310 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 444234005, 349284703, 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Słubicach. Zamówienie obejmuje:

1) dostawę następujących tablic rejestracyjnych spełniających wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.):

1 Tablice rejestracyjne samochodowe jedno/dwurzędowe (zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe) - Przewidywana ilość - 22 000 szt.
2 Tablice rejestracyjne motocyklowo/ciągnikowe
(zwyczajne, zabytkowe, indywidualne) - Przewidywana ilość - 800 szt.
3 Tablice rejestracyjne motorowerowe (zwyczajne) - Przewidywana ilość - 700 szt.

2) odbiór z siedziby zamawiającego i złomowanie starych, zniszczonych i wycofanych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji,
3) użyczenie i instalację oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne wraz z zapewnieniem przeszkolenia minimum 2 użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania; zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące możliwości funkcjonalne:
a) automatyczne generowanie pozycji zamówienia zawierające kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu - wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane,
b) sprawdzanie zgodności wprowadzonych numerów już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów ze szczególnym uwzględnieniem:
- zgodności długości wprowadzonego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian tablic,
- blokowania niedozwolonych liter dla określonych typów tablic.
c) możliwość początkowego wprowadzenia numerów już zamówionych przez zamawiającego i uwzględnienie (pomijanie) tych numerów podczas składania nowych zamówień,
d) możliwość wydruku zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF (Portable Document Format),
e) możliwość wysłania formularza zamówień z poziomu programu z potwierdzeniem jego przyjęcia i realizacji,
f) baza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) instalowana lokalnie u zamawiającego,
g) dostępność wszystkich wyróżników wynikających z rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, jak i możliwość definiowania podzakresów wyróżników w celu wydzielenia przydziału numerów rejestracyjnych dla określonych potrzeb np. wydzielona spośród tablic motocyklowych pula numerów dla przyczep,
h) elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji,
i) automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych - zabezpieczenie przed błędami w zamówieniach (tzw. gospodarka numerami),
j) ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy,
k) możliwość odszukania zamówionej tablicy rejestracyjnej oraz zamówienia na podstawie, której została zamówiona (zarówno dla tablic nowych jak i wtórników),
l) możliwość odszukania wycofanej tablicy rejestracyjnej oraz zlecenia na podstawie, którego została przekazana do zniszczenia,
m) możliwość korzystania z programu na wielu stanowiskach (bez ograniczeń),
n) możliwość dostępu z poziomu programu do danych zawartych w istniejącej - a później z archiwizowanej - bazie danych Microsoft SQL Server programu do elektronicznego składania zamówień na tablice rejestracyjne (obecnie baza zajmuje ok. 400 MB),
o) możliwość zarządzania prawami dostępu do programu,
p) możliwość wykonania kopii bezpieczeństwa bazy danych oraz możliwość przywrócenia danych z wykonanej wcześniej kopii bazy danych,
q) funkcjonowanie programu m. in. w następujących systemach operacyjnych: Windows XP, Windows 7, Windows 8 zarówno na platformie 32 jak i 64 bitowej.
r) wykonawca powinien zapewnić serwis i możliwość aktualizacji programu w przypadku zmiany w przepisach.

2. Wymagane warunki realizacji zamówienia:

1) dostawa tablic będzie realizowana sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego, każdorazowo na podstawie odrębnych zamówień składanych elektronicznie, w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia, a w trybie pilnym w ciągu 48 godzin licząc od daty i godziny złożenia zamówienia,
2) zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych tablic mogą ulec zmianie oraz zastrzega możliwość niewykorzystania pełnego limitu ilościowego tablic rejestracyjnych, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez wykonawcę,
3) protokolarny odbiór dostarczanych tablic oraz tablic przekazywanych do złomowania odbywać się będzie w terminach uzgodnionych pomiędzy wykonawcą a naczelnikiem Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa,
4) odbiór i złomowanie starych, zniszczonych i wycofanych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji odbywać się będzie na koszt wykonawcy,
5) wykonawca ponosić będzie koszty transportu związane z dostawą tablic rejestracyjnych i odbiorem tablic przeznaczonych do złomowania,
6) w przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych spowodowanej zmianą przepisów, o których mowa w pkt 1, wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice według nowych wzorów,
7) na wykonane tablice rejestracyjne wykonawca udzieli 36-miesięcznej gwarancji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Słubicki-Starostwo Powiatowe
Ulica ul. Piłsudskiego 20
Nr domu 20
Miejscowość Słubice
Kod Pocztowy 69-100
Województwo lubuskie
Tel 0-95 7592019, 7592010
Fax 0-95 7592011
Regon 21046695400000
E-mail b.chowaniec@powiatslubicki.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 36
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Za spełnienie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiający uzna posiadanie zezwolenia właściwego marszałka województwa na produkcję wszystkich typów tablic rejestracyjnych objętych niniejszym zamówieniem, wydanego zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego dokumentu o których mowa dziale VI ust. 1 pkt 1 SIWZ.
Wiedza Za spełnienie warunku dotyczącego posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przynajmniej jednej dostawy tablic rejestracyjnych (jednego lub różnych rodzajów) o wartości co najmniej 100 000 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wykazu i dokumentów o których mowa dziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ.
Potencjał Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - na formularzu wg wzoru jak w załączniku Nr 2 do SIWZ.
Zdolne Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - na formularzu wg wzoru jak w załączniku Nr 2 do SIWZ.
Sytuacja Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - na formularzu wg wzoru jak w załączniku Nr 2 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 wykaz wykonanych głównych dostaw zawierający przynajmniej jedną dostawę tablic rejestracyjnych (jednego lub różnych rodzajów) o wartości co najmniej 100 000 zł brutto.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru jak w załączniku Nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z innych przedłożonych dokumentów,
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Do treści umowy zostaną wprowadzone zapisy dot. obowiązków stron, w szczególności warunki wykonania i odbioru prac oraz płatności. Projekt umowy stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. Umowa może zostać zmieniona w drodze aneksu podpisanego przez obie strony w przypadku wystąpienia okoliczności obiektywnych niezawinionych przez zamawiającego i wykonawcę, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć, a w szczególności w razie: 1) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy spowodowanych zmianą osób reprezentujących strony umowy w sytuacji, kiedy nastąpi zmiana osób mogących składać oświadczenia woli w imieniu reprezentowanej strony, 2) zmiany terminu realizacji umowy (tj. terminu rozpoczęcia i/lub zakończenia) spowodowanej ograniczeniem zakresu dostaw będących przedmiotem umowy, wynikającym ze zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 3) zmian wynikających z przepisów podatkowych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.powiatslubicki.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Słubicach ul. Piłsudskiego 20 69-100 Słubice
Data składania wniosków 14/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Słubicach ul. Piłsudskiego 20 69-100 Słubice
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)