Dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych dla: Sądu Rejonowego w Brodnicy i Sądu Rejonowego w Grudziądzu

Data publikacji 2013-11-07
Data zakończenia 2013-11-18 12:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Toruniu
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 235207 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1 ) część I zamówienia - Dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych dla Sądu Rejonowego w Brodnicy (szacunkowa ilość mb użytkowych półki - 761 ), miejsce dostawy i montażu: Sąd Rejonowy w Brodnicy, ul. Sądowa 5,
2) część II zamówienia - Dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych dla Sądu Rejonowego w Grudziądzu (szacunkowa ilość mb użytkowych półki - 3 085), miejsce dostawy i montażu: Sądu Rejonowy w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 19.
Przedmiot zamówienia musi być objęty 36 - miesięczną gwarancją, liczoną od dnia odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Okręgowy w Toruniu
Ulica ul. Piekary 51
Nr domu 51
Miejscowość Toruń
Kod Pocztowy 87-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 0-56 6105600, 6105665
Fax 0-56 6105687
Internet www.so.torun.pl
Regon 00057149300000
E-mail sekretariat_dyrektora@so.torun.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze
Czas D
Data zakończenia 23/12/2013
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: I część 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące zł), II część 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy zł). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy Pzp przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 18 listopada 2013r. do godz. 12:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto podane w pkt I SIWZ z adnotacją: Wadium - dot. G-351 - 9/2013. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 18 listopada 2013r do godz. 12:00. w siedzibie Zamawiającego, adres jak w pkt I SIWZ w KASIE Sądu Okręgowego. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą Pzp przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy Pzp, tj.: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Wiedza Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez zakres niezbędny do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy i montażu regałów o wartości co najmniej: a) dla części I zamówienia 50.000 zł brutto, b) dla części II zamówienia 200.000 zł brutto. Do wymienionych w wykazie dostaw Zamawiający żąda załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwie części zamówienia, wymagane wyżej wartości należy sumować
Potencjał Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Zdolne Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Sytuacja Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ Formularz ofertowy . 2. Szkic (schemat) rozmieszczenia regałów w pomieszczeniach opracowany przez Wykonawcę z podaniem łącznej ilości metrów bieżących półek użytkowych.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w przypadkach określonych w §12 ust. 2 załącznika nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.so.torun.pl
Adres uzyskania siwz Sąd Okregowy w Toruniu, ul. Piekary 51, pok. nr 102
Data składania wniosków 18/11/2013
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Sąd Okregowy w Toruniu, ul. Piekary 51, pok. nr 222
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)