Dostawa materiałów technicznych jednorazowego użytku - nr referencyjny P/104/IW/13

Data publikacji 2013-11-07
Data zakończenia 2013-11-15 10:30:00
Instytucja Jednostka Wojskowa 4620
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 454910 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 249600001, 92210004, 249500008, 249630002, 392242000, 398315001, 441115202, 443100006, 444250005, 445315109, 445316007, 445322000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów technicznych jednorazowego użytku, z podziałem na 4 zadania częściowe, wyszczególnionych w załącznikach nr 2.1 - 2.4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ producenta lub nazwy handlowej określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne, jakościowe, wydajnościowe i eksploatacyjne, jakie muszą spełniać oferowane produkty oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. Dostarczane materiały muszą być nowe, nieużywane, wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich. Jeżeli Zamawiający zaznaczył w specyfikacji, iż dane materiały ma współpracować lub być integralną częścią sprzętu już posiadanego przez Zamawiającego, wymaga się, aby zaoferowane materiały były w pełni zgodne, kompatybilne i prawidłowo współpracowały ze wskazanym sprzętem. Do dostawy produktów, w których jest to wymagane przepisami prawa, Wykonawca dostarczy w wersji papierowej karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego w myśl ustawy z dnia 25.02.2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach. Materiały dostarczone będą jednorazowo do magazynów 12 WOG w Toruniu ul. Okólna 37 (części I-III) oraz w Inowrocławiu ul. Jacewska 73 (część IV). W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy materiały na własny koszt i ryzyko, ponosząc także koszty załadunku, rozładunku, opakowania i zabezpieczenia podczas transportu oraz ubezpieczenia. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczanych towarów oraz do ich zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać je Zamawiającemu w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę materiałów do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe w czasie transportu). Odbiór ilościowy i jakościowy przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w miejscu dostawy. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego sprawdzi zgodność materiałów z umową (złożonym zamówieniem). Przedmiot zamówienia będzie uznany za dostarczony, jeżeli Wykonawca skutecznie przekaże go odbiorcy tj. na podstawie protokołu przyjęcia - przekazania podpisanego przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.

Opis

10 pozycji asortymentowych - zgodnie z SIWZ14 pozycji asortymentowych - zgodnie z SIWZPreparat Brunox Gun Care Spray lub równoważny zgodny z Wymaganiami eksploatacyjno-technicznymi - 75 szt.101 pozycji asortymentowych - zgodnie z SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa 4620
Ulica ul. Okólna 37
Nr domu 37
Miejscowość Toruń
Kod Pocztowy 87-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 653 36 94
Fax 56 653 36 60
Internet www.12wog.pl
Regon 34090172500000
E-mail 12wog.zamowienia@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Wadium Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane materiały spełniają wymogi określone przez Zamawiającego, w Wymaganiach eksploatacyjno-technicznych (załączniki nr 2.1 - 2.4 - w częściach, na które Wykonawca składa ofertę), Wykonawca zobowiązany jest podać odpowiednio: nazwę (producenta), model, typ, parametry (oraz kod - o ile występuje) oferowanego wyrobu. Zamawiający dopuszcza załączenie do oferty dokumentów producenta, kart katalogowych i innej dokumentacji potwierdzającej spełnianie wymagań (dokumenty w języku polskim lub przetłumaczone, potwierdzone za zgodność przez Wykonawcę)
Inne dokumenty 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców, zobowiązani oni są do dostarczenia dokumentu upoważniającego wybranego pełnomocnika do ich reprezentowania zgodnie z art. 23 ustawy, określając zakres udzielonego pełnomocnictwa i podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawców. 2. Wykaz części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom - jeżeli dotyczy (należy podać nazwę i adres podwykonawcy oraz wyszczególnienie części powierzonej).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie: 1. zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy (jeśli Wykonawca wskaże podwykonawcę), pod warunkiem, że Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie powoływał się na potencjał tego podwykonawcy. W przypadku powołania się na potencjał tego podwykonawcy, kolejny podwykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie warunków w zakresie wymaganym od Wykonawcy, pod rygorem nie wyrażenia przez Zamawiającego zgody na zmianę podwykonawcy; 2. zmiany oferowanych materiałów na materiały o parametrach lepszych niż oferowane (przy zachowaniu dotychczasowej ceny), jeżeli w trakcie realizacji umowy oferowane materiały zostały wycofane z rynku lub zastąpione nowszą technologią
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.12wog.pl
Adres uzyskania siwz JEDNOSTKA WOJSKOWA Nr 4620 87-100 Toruń ul. Okólna 37 Sekcja Zamówień Publicznych bud. nr 97 pok. nr 24
Data składania wniosków 15/11/2013
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce JEDNOSTKA WOJSKOWA Nr 4620 87-100 Toruń ul. Okólna 37 Kancelaria Jawna bud. nr 97 pok. nr 11
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)