Dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Mokotów.

Data publikacji 2013-11-08
Data zakończenia 2013-11-18 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 456120 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Długopisy, karteczki samoprzylepne, zszywki, klej, korektory, koszulki, ołówki, zeszyty, segregatory, linijki, teczki, dziurkacze, markery, klipsy, grzbiety do bindownicy, gumki, temperówki, koperty,

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
Ulica ul. Rakowiecka 25/27
Nr domu 25/27
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-517
Województwo mazowieckie
Tel 022 5651562
Fax 022 5651562
Internet www.mokotow.waw.pl
Regon 01525966300050
E-mail zampubl@mokotow.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 13/12/2013
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Informacja o części zamówienia powierzonej podwykonawcom, jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom (wzór druku załącznik nr 3 do WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO LICYTACJI). Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia LE
Kod kryterium A
Etapy licytacji 1
Czas trwania etapu 10 min
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Licytacja IV.4.6 http://aukcje.um.warszawa.pl
Licytacja IV.4.7 www.mokotow.waw.pl/zampubl
Licytacja IV.4.8 1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek. O dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Złożenie większej liczby wniosków, spowoduje odrzucenie wszystkich wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. 2. Wniosek oraz wszelkie dokumenty wymagane muszą spełniać następujące wymogi: a)wniosek musi zostać sporządzony w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem. b)formularz wniosku i wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej, c)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii d)pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez właściwą osobę(-y), zgodnie z zasadą oraz muszą być one sporządzone w języku polskim, e)poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) we wniosku, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę (-y) podpisującą(-e) wniosek, f)dokumenty składające się na wniosek muszą być sporządzone wg wzorów i wymogów , g)dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej ( załącznik nr 1 do treści ogłoszenia ) dostępny na stronie www.mokotow.waw.pl/zampubl Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia. 3. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: być wyposażony w procesor 733 MHz i posiadać co najmniej 512 MB pamięci RAM posiadać zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub nowszy posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer 6.0. lub nowszą albo Mozilla Firefox 2.x lub nowszą posiadać połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 128 kb.s.
Licytacja IV.4.9 W trakcie licytacji Wykonawca licytuje cenę brutto za całość zamówienia. Minimalne postąpienie wynosi 1000,00 zł brutto. Cena wywoławcza za całość zamówienia wynosi 106.323,36 zł brutto. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp., Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w ofercie. Zaproponowana przez Wykonawcę cena będzie stała w czasie objętym umową. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie, w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto realizacji całego zamówienia. Wykonawca, który zaproponował najniższą cenę brutto realizacji przedmiotowego zamówienia, zostaje zwycięzcą licytacji elektronicznej. Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie. Zamawiający podpisze umowę, z Wykonawcą, który w chwili zamykania licytacji elektronicznej zaproponował najniższą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia. Po zamknięciu licytacji elektronicznej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy dostępny na stronie internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl/zampubl Wszystkie ceny muszą być wyrażone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. z 2002r. Nr 97, poz. 1050, ze zm.) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego (Dz. U. z 1994 r., Nr 84, poz. 386 ze zm.). O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego po dostarczeniu ww dokumentu.
Data składania wniosków 18/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce składania wniosków siedziba zamawiającego, pok. 116
Termin otwarcia licytacji 5 dni od dnia wysłania zaproszeń
Wartość zamknięcia licytacji Zam zamyka licytację gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub gdy w ciągu 5 min od złożenia oferty przez jednego z wykonawców nie zostanie złożona inna oferta jednakże nie wcześniej niż po upływie 10 min od otw
Wymagania zabezpieczenia umowy nie dotyczy
Istotne postanowienia U M O W A zawarta w dniu.. w Warszawie pomiędzy: Miastem Stołecznym Warszawa Dzielnica Mokotów z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 25.27, zwanym w dalszej części Zamawiającym, reprezentowanym na podstawie pełnomocnictw Prezydenta m.st. Warszawy Nr z dnia r. oraz Nr z dnia .r. przez a Firmą z siedzibą w ul. , wpisaną do pod numerem prowadzonej przez posiadającą Regon NIP, zwaną dalej Wykonawcą, który wyłoniony został w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej na podstawie art.74 ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2013 r . poz. 907 ze zm. o następującej treści: § 1 Przedmiotem umowy jest dostawa artykułów biurowych do magazynu Urzędu Dzielnicy Mokotów, ul. Rakowiecka 25.27, zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy. Dostawy wykonywane będą sukcesywnie. Termin realizacji umowy od dnia zawarcia umowy do dnia .13.12.2013r. Faktura za ostatnią dostawę powinna być wystawiona w dniu jej dostarczenia, nie później niż w dniu realizacji przedmiotu umowy. § 2 Wszelkie koszty dostawy artykułów biurowych ponosi Wykonawca. Dostawy realizowane będą w terminie 5 dni roboczych od daty częściowego zamówienia ilościowego asortymentu. O terminach dostaw Zamawiający informować będzie Wykonawcę telefonicznie, tel. nr: ,i faksem: nr: , lub na adres e mail nie później niż na 5 dni roboczych przed terminem dostawy. Wykonawca, w przypadku stwierdzenia wad przez Zamawiającego w dostarczonych artykułach biurowych jest zobowiązany, w terminie 5 dni od daty stwierdzenia wad potwierdzonych protokołem sporządzonym przez przedstawicieli obu stron umowy, wymienić wadliwy towar na wolny od wad. Wszelkie koszty wynikające z czynności określonych w ust. 3 ponosi Wykonawca. § 3 Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1ust. 1 umowy ustala się w wysokości nie przekraczającej kwoty łącznej brutto zł.: słownie: kropki Ostateczna wysokość wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1, wynikać będzie z ilości faktycznie dostarczonego przez Wykonawcę asortymentu przemnożonej przez ceny jednostkowe określone w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy i nie przekroczy kwoty określonej w ust.1.Ceny jednostkowe, przez cały okres realizacji przedmiotu umowy, nie ulegną podwyższeniu.Płatności mogą być dokonywane sukcesywnie na podstawie faktur częściowych. Uregulowanie należności za wykonaną część umowy nastąpi po przyjęciu przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń przez przedstawiciela Wydziału Administracyjno- Gospodarczego dla Dzielnicy Mokotów, dowodem przyjęcia, podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, przelewem w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego.Za asortymenty nie dostarczone przez Wykonawcę, wynagrodzenie nie przysługuje.Faktury VAT będą wystawiane w następujący sposób: 1 Nabywca: Miasto Stołeczne Warszawa, 00 950 Warszawa, Pl. Bankowy 3.5, NIP 525 22 48 481,a dostarczane do 2 Odbiorcy płatnika: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Mokotów, 02 517 Warszawa, ul. Rakowiecka 25 27. 8. Płatność zostanie przekazana na konto bankowe Wykonawcy nr : Zmiana numeru konta Wykonawcy nie wymaga aneksu do umowy, natomiast Wykonawca jest zobowiązany poinformować o tym fakcie Zamawiającego na piśmie.10. Za termin zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego poleceniem zapłaty. § 4 W przypadku zwłoki w dostawie części danego zamówienia, Zamawiający naliczy Wykonawcy kary umowne w wysokości 0,2% wartości brutto danego częściowego zamówienia za każdy rozpoczęty dzień zwłoki licząc od terminów określonych w § 2 ust. 2 umowy. W przypadku odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy , zapłaci on karę umowną w wysokości 20% wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1.Wykonawca, w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy, nie będzie obciążał Zamawiającego kosztami wynikającymi z nie zrealizowanej części umowy. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar z należnego wynagrodzenia. Zapłata kary umownej nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności odszkodowawczej na zasadach ogólnych określonych w Kodeksie cywilnym. § 5 W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Poza przypadkami przewidzianymi w obowiązujących przepisach prawa, Zamawiający może odstąpić od umowy z winy Wykonawcy także w razie rażącego naruszenia przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy .Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Z tytułów o których mowa w ust. 1 i 2 Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych z tytułu nie zrealizowanej części umowy. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową obowiązują przepisy: 1 ustawy z dn.29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2013 r, 907 ze zm. 2 Kodeksu cywilnego Strony zgodnie oświadczają, że do rozstrzygnięcia sporu powstałego w wyniku realizacji niniejszej umowy będzie sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. §6 Wykonanie niniejszej umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych t. j. Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm., dla których administratorem danych jest Prezydent m.st. Warszawy, a co za tym idzie nie wiąże się z dostępem do zasobów systemów informatycznych Urzędu m.st. Warszawy. §7 1.Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach: 1 egz. dla Wykonawcy 2 egz. dla Zamawiającego Załączniki: 1 Formularz ofertowy. WYKONAWCA ZAMAWIAJACY
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)