1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu informatycznego określonego w załączniku nr 3 do ogłoszenia - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu.
2. Szczegółowe informacje dotyczące minimalnych parametrów technicznych oraz ilości zakupywanego sprzętu znajdują się w załączniku nr 3 do ogłoszenia - formularzu cenowym -specyfikacji sprzętu. W załączniku nr 3 do ogłoszenia - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu Zamawiający powołuje się na wyniki testów procesorów opublikowanych na stronnie PassMark http://cpubenchmark.net z dnia 06.11.2013 r. Załącznik nr 4 do ogłoszenia - test PassMark zawiera pełne wyniki testów z dnia 06.11.2013 r. w celu oceny zaoferowanych procesorów równoważnych.
3. Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia opcję zwiększenia ilości zakupywanego sprzętu.
3.1 Ilości zakupywanego sprzętu podane w załączniku nr 3 do ogłoszenia - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu stanowią minimum, które Zamawiający na pewno zrealizuje w ramach zamówienia.
3.2 ilości zakupywanego sprzętu w ramach opcji będzie wynikać z kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą przewidzianą przez Zamawiającego na realizację zamówienia, a najniższą ceną z licytacji elektronicznej.
3.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj. zakupu dodatkowego sprzętu.
3.4 Cena jednostkowa sprzętu zakupywanego w ramach opcji będzie taka jak cena sprzętu wskazana przez Wykonawcę w wypełnionym załączniku nr 3 do ogłoszenia - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu złożonym po przeprowadzeniu licytacji elektronicznej dotyczy zwycięscy licytacji.
3.5 Dostawa sprzętu zakupywanego w ramach opcji będzie musiała się odbyć w terminie określonym dla realizacji niniejszego zadania tj. w terminie do 20.12.2013.. Tym samym Wykonawcy nie będzie przysługiwał dodatkowy czas na realizację zamówienia w ramach opcji.
3.6 Sprzęt zakupywany w ramach opcji musi być tego samego producenta ten sam modeli i o tych samych parametrach co sprzęt oferowany w ramach zakupu podstawowego wskazanego w wypełnionym w załączniku nr 3 do ogłoszenia - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu.
4. Zamawiający wymaga aby przedmiot dostawy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go ponadto zaoferowany sprzęt dla każdej pozycji asortymentowej winien być tego samego modelu. (np. wszystkie monitory w poz. Nr 2 mają być tego samego producenta i ten sam model).
5. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanego sprzętu jak również dodatkowych urządzeń wchodzących w skład danej pozycji sprzętu w kolumnie nr 4 załącznika nr 3 do ogłoszenia - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu. Podany model będzie porównywany przez Zamawiającego na podstawie ogólnodostępnych parametrów technicznych z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczany w ramach realizacji umowy posiadał deklarację zgodności CE
7. Zamawiający wymaga aby w przypadku awarii dysku twardego w okresie gwarancji uszkodzony dysk pozostał u Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nowego dysku w ramach udzielonej gwarancji bez dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego.
8. Zamawiający wymaga gwarancji określonej w Załączniku nr 3 do ogłoszenia. Gwarancja będzie liczona od dnia dostawy. Zamawiający wymaga aby sprzęt określony w pozycjach od 1 do 5 oraz 8 Załącznika nr 3 do ogłoszenia formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu posiadał indywidualną gwarancję producenta sprzętu z serwisem gwarancyjnym realizowanym w ciągu 1 dnia roboczego z naprawą świadczoną na miejscu u Zamawiającego. Odpowiednie dokumenty gwarancyjne Wykonawca dostarczy przy dostawie sprzętu.
9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, który wygra licytację dostarczenia wraz z Formularzem ofertowym - załącznik nr 5 do ogłoszenia oraz załącznikiem nr 3 do ogłoszenia - formularz cenowy dostarczenia oświadczenia producenta sprzętu określonego w pozycjach od 1 do 5 oraz 8 Załącznika nr 3 do ogłoszenia formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu o spełnieniu warunków określonych w załączniku nr 3 do ogłoszenia formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu dotyczącego gwarancji oraz serwisowania sprzętu.
10. Zamawiający wymaga, aby sprzęt określony w pozycjach od 1 do 4 Załącznika nr 3 do ogłoszenia formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu, spełniał wymogi normy Energy Star 5.0. Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - potwierdzony wydrukiem ze strony internetowej dostarczonym przez Wykonawcę, który wygra licytację wraz z Formularzem ofertowym - załącznik nr 5 do ogłoszenia
11. Zamawiający wymaga, aby sprzęt określony w pozycjach 1 i 3 Załącznika nr 3 doogłoszenia formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu spełniał kryteria środowiskowe w tym zgodności z Dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w formie oświadczenia producenta jednostki dostarczone przez Wykonawcę, który wygra licytację wraz z Formularzem ofertowy - załącznik nr 5 do ogłoszenia
12. Zamawiający wymaga, aby producent sprzętu określonego w pozycjach od 1 do 5 oraz 8 Załącznika nr 3 do SIWZ formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu posiadał Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu w formie dokumentu potwierdzającego dostarczonym przez Wykonawcę, który wygra licytację wraz z Formularzem ofertowym - załącznik nr 5 do ogłoszenia
13. Zamawiający wymaga aby zaoferowany sprzęt w poz. 1 i 3 posiadał głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego oraz IDLE ma wynosić maksymalnie 24 dB (załączyć oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę) dostarczone przez Wykonawcę, który wygra licytację wraz z Formularzem ofertowy - załącznik nr 5 do ogłoszenia
14. Zamawiający wymaga, aby serwis sprzętu określonego w pozycjach od 1 do 5 oraz 8 Załącznika nr 3 do SIWZ formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu był realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera. Wykonawca, który wygra licytację wraz z Formularzem ofertowym - załącznik nr 5 do ogłoszenia dostarczy odpowiednie dokumenty potwierdzające.
15. Realizacja umowy jest jednorazowa, a za zgodą zamawiającego w kilku transzach.
16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia zaoferowanego sprzętu z minimalnymi parametrami technicznymi podanymi w Załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu. W takim wypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu sprzęt do testu w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego.
17. Zamawiający w przypadku zestawu komputerowego zastrzega sobie prawo otwarcia obudowy celem zweryfikowania zamontowanych elementów. Każdy asortyment musi być zaplombowany przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający przypadkowe jej zerwanie.
18. W przypadku podania przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej: norm, certyfikatów, nazw własnych - znaków towarowych np.: System operacyjny Windows 7, Windows 8, ISO9001 itp. - Zamawiający dopuszcza też inne równoważne normy, certyfikaty oraz systemy operacyjne które będą w stanie zapewnić pełną funkcjonalność i kompatybilność ze stosowanym u Zamawiającego oprogramowaniem (SWD, FREJZAP, AFIS, KCIK, SKOP (ZSILP), SWOP, EKSD, MWD. Jednocześnie zgodnie z obowiązującymi przepisami udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy
19. Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie sprzętu do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego.
20. Zamawiający wymaga aby w okresie gwarancji sprzęt podlegający naprawie był odbierany z, oraz po naprawie dostarczany (w tym wniesiony) do pomieszczeń Wydziału Teleinformatyki KWP w Katowicach przy ul. J. Lompy 19 bez dodatkowych kosztów dojazdu i kosztów wniesienia.
21. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na wniosku o dopuszczenie do udziału oraz w formularzu ofertowym w postępowaniu Wykonawca składa oświadczenie wskazujące zakres dostawy, jaki będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów.
22. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
|
Ulica |
ul. J. Lompy 19
|
Nr domu |
19
|
Miejscowość |
Katowice
|
Kod Pocztowy |
40-038
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
032 2002050
|
Fax |
032 2002060
|
Internet |
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
|
Regon |
27020829200000
|
E-mail |
zamowienia@slaska.policja.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
20/12/2013
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. Zamawiający wymaga gwarancji określonej w Załączniku nr 3 do ogłoszenia. Gwarancja będzie liczona od dnia dostawy. Zamawiający wymaga aby sprzęt określony w pozycjach od 1 do 5 oraz 8 Załącznika nr 3 do ogłoszenia formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu posiadał indywidualną gwarancję producenta sprzętu z serwisem gwarancyjnym realizowanym w ciągu 1 dnia roboczego z naprawą świadczoną na miejscu u Zamawiającego. Odpowiednie dokumenty gwarancyjne Wykonawca dostarczy przy dostawie sprzętu.
2. Zamawiającego wymaga od Wykonawcy, który wygra licytację dostarczenia wraz z Formularzem ofertowym - załącznik nr 5 do ogłoszenia oraz załącznikiem nr 3 do ogłoszenia - formularz cenowy dostarczenia oświadczenia producenta sprzętu określonego w pozycjach od 1 do 5 oraz 8 Załącznika nr 3 do ogłoszenia formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu o spełnieniu warunków określonych w załączniku nr 3 do ogłoszenia formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu dotyczącego gwarancji oraz serwisowania sprzętu.
3. Zamawiający wymaga, aby sprzęt określony w pozycjach od 1 do 4 Załącznika nr 3 do ogłoszenia formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu, spełniał wymogi normy Energy Star 5.0. Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - potwierdzony wydrukiem ze strony internetowej dostarczonym przez Wykonawcę, który wygra licytację wraz z Formularzem ofertowym - załącznik nr 5 do ogłoszenia
4. Zamawiający wymaga, aby sprzęt określony w pozycjach 1 i 3 Załącznika nr 3 doogłoszenia formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu spełniał kryteria środowiskowe w tym zgodności z Dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w formie oświadczenia producenta jednostki dostarczone przez Wykonawcę, który wygra licytację wraz z Formularzem ofertowy - załącznik nr 5 do ogłoszenia
5. Zamawiający wymaga, aby producent sprzętu określonego w pozycjach od 1 do 5 oraz 8 Załącznika nr 3 do SIWZ formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu posiadał Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu w formie dokumentu potwierdzającego dostarczonym przez Wykonawcę, który wygra licytację wraz z Formularzem ofertowym - załącznik nr 5 do ogłoszenia
6. Zamawiający wymaga aby zaoferowany sprzęt w poz. 1 i 3 posiadał głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego oraz IDLE ma wynosić maksymalnie 24 dB (załączyć oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę) dostarczone przez Wykonawcę, który wygra licytację wraz z Formularzem ofertowy - załącznik nr 5 do ogłoszenia
7. Zamawiający wymaga, aby serwis sprzętu określonego w pozycjach od 1 do 5 oraz 8 Załącznika nr 3 do SIWZ formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu był realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera. Wykonawca, który wygra licytację wraz z Formularzem ofertowym - załącznik nr 5 do ogłoszenia dostarczy odpowiednie dokumenty potwierdzające.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
LE
|
Kod kryterium |
A
|
Etapy licytacji |
1
|
Czas trwania etapu |
10 minut od ostatniego postąpienia
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Licytacja IV.4.6 |
https://licytacje.uzp.gov.pl
|
Licytacja IV.4.7 |
http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
|
Licytacja IV.4.8 |
1. Wymagania formalne: 1.1. Licytacja prowadzona
będzie na platformie Urzędu Zamówień Publicznych znajdującej się na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl 1.2.
Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod
adresem https://licytacje.uzp.gov.pl 1.3. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do
udziału w licytacji, winien wraz z wnioskiem o dopuszczenie go do udziału w licytacji przekazać informację o
swoim loginie. Login winien być przekazany Zamawiającemu w oryginalnej pisowni tzn. z zachowaniem
pisowni dużych i małych liter, numerów, spacji itp. 1.4. W przypadku podania przez Wykonawcę
niewłaściwego loginu bądź nie przekazania go Zamawiającemu wraz z wnioskiem, Zamawiający dopuszcza
przekazanie loginu najpóźniej dwa dni przed terminem otwarcia licytacji. Brak loginu bądź brak poprawnego
loginu będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. 2. Wymagania
techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez
producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox
w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z ww. przeglądarek lub przeglądarką równoważną,
podłączony do sieci Internet.
|
Licytacja IV.4.9 |
1. Licytacja elektroniczna na: zakup sprzętu informatycznego - postępowanie nr 2 2.
Po zalogowaniu się na platformie, Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji uzyskują dostęp do
aplikacji umożliwiającej składanie ofert. Wykonawcy składają swoje oferty cenowe w postaci elektronicznej.
3. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji składają kolejne
korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 4.
Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 5. W toku
licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w
groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 6.Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania
zamówienia obejmujący cały asortyment z kosztami dostaw oraz inne koszty z tym związane. Przed
przystąpieniem do złożenia postąpienia Wykonawca winien obliczyć cenę oferty tak, aby ceny jednostkowe
wymnożone przez ilości po zsumowaniu wszystkich pozycji dawały wylicytowaną wartość brutto. 7. Oferta
złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego
postąpienia. 8. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 500,00 PLN. System nie przyjmie
postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od określonego minimalnego postąpienia. 9. W toku licytacji
system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert,
liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że
do momentu zamknięcia licytacji nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 10.
Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą brutto za całość zamówienia i koszty związane i dostawami
przedmiotu zamówienia w wysokości 506 005,00 PLN 11. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który
zaoferuje najniższą cenę brutto. W przypadku podania w trakcie licytacji ceny, której nie da się przeliczyć
przez ilość zamawianego asortymentu wskazaną w załączniku nr 3 do ogłoszenia Wykonawca w trakcie
wypełniania formularza ofertowego zobowiązany jest do prawidłowego przeliczenia ceny, przy czym wartość
zaoferowanego asortymentu nie może przekroczyć ceny, wylicytowanej w trakcie licytacji elektronicznej.
|
Data składania wniosków |
18/11/2013
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce składania wniosków |
Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach 40-038 Katowice ul. Lompy 19. Zespół Zamówień Publicznych KWP blok C piętro VII pokój 735
|
Termin otwarcia licytacji |
5 dni od dnia przekazania Wykonawcom zaproszenia do
składania ofert, godz. 09:00
|
Wartość zamknięcia licytacji |
Licytacja zostanie zamknięta jeżeli w ciągu 10 min od złożenia najkorzystniejszego postąpienia, żaden z Wykon. nie złoży korzystniejszego postąpienia lub gdy w okresie 10 min od otwarcia licytacji nie zostanie złożone
żadne postąpienie
|
Wymagania zabezpieczenia umowy |
nie dotyczy
|
Istotne postanowienia |
Szczegółowe warunki umowy zawarte są w załączonym projekcie umowy w załączniku nr 2 do ogłoszenia dostępnym na stronie www.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
|
Informacje dodatkowe |
CENA: Wykonawca, który wygra licytację, przed zawarciem umowy wypełni Formularz
ofertowy - załącznik nr 5 do ogłoszenia dostępny na stronie http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz
załącznik nr 3 do ogłoszenia - formularz cenowy - specyfikacja sprzętu, dostępny na stronie http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl,
podając w nim ceny jednostkowe brutto dla każdej pozycji poszczególnego asortymentu ( np.
sztukę,opakowanie), które po wymnożeniu przez ilości i zsumowaniu wszystkich wartości pozycji dadzą
wylicytowaną cenę oferty brutto. Formularz cenowy stanowić będzie załącznik do umowy PRZEKAZANIE
WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI: 1.Wniosek ma być złożony w zamkniętej,
zabezpieczonej kopercie (kopertach) nie jest dopuszczalne złożenie wniosku w formie elektroniczne - za
sposób zabezpieczenia kopert/y odpowiada Wykonawca. 2. Koperta ma być zaadresowana na
Zamawiającego i oznaczona:ZP-2380-857/13 Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej na Zakup stanowisk komputerowych dla jednostek garnizonu śląskiego oraz KMP Dąbrowa Górnicza. Adres Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19 blok C piętro VII pokój 735 Nie otwierać przed komisyjnym otwarciem wniosków 3. Ponadto koperta winna spełniać warunek uniemożliwiający odczytanie
jej zawartości i oznaczona nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy z uwagi na pkt. 4. 4. Wnioski złożone po
terminie nie będą rozpatrywane. Wszystkie wnioski otrzymane po terminie składania zostaną zwrócone
Wykonawcom po upływie ostatecznego terminu składania wniosków. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA
WNIOSKÓW: 1. Wykonawca składa: wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wg.
wzoru załącznika nr 1 do ogłoszenia oraz dokumenty i załączniki wskazane w Sekcji III.6 ogłoszenia 2.
Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wszystkie załączniki w tym dokumenty i
oświadczenia, mają być w całości sporządzone w języku polskim, ręcznie, na maszynie do pisania lub
komputerze (w sposób czytelny) oraz podpisany w sposób określony pkt. 3 przez osoby uprawnione
(podpisujące wniosek). Osoba uprawniona to osoba, która jest wymieniona w aktualnym odpisie z
właściwego rejestru lub działająca z jej upoważnienia. 3. Wszystkie dokumenty w złożonym wniosku muszą
być opieczętowane pieczątką imienną i podpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione i
opieczętowane pieczęciami firmowymi lub sporządzone na papierze firmowym i podpisane czytelnie przez
osoby uprawnione. Nie dotyczy załączników składanych jako oryginały wystawione i podpisane przez
uprawnione organy np. ZUS. Dokumenty wielostronicowe mogą być opieczętowane pieczątką imienną i
podpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione i opieczętowane pieczęciami firmowymi lub
sporządzone na papierze firmowym i podpisane czytelnie przez osoby uprawnione na pierwszej lub ostatniej
jego stronie. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez
Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku składania dokumentów wydanych w języku innym niż
język polski, dokumenty te są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez
Wykonawcę. Uwaga: Przez podpis czytelny Zamawiający rozumie podpis odręczny, zawierający imię i
nazwisko pozwalający na identyfikację osoby, która go złożyła. 4. W przypadku podpisywania wniosku przez
osobę nie wymienioną w aktualnym odpisie z właściwego rejestru,niezbędne jest we wniosku
pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu Wykonawcy w formie oryginału lub jego poświadczonej
notarialnie kopii. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona
jest osoba podpisująca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. W przypadku Wykonawców
ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 23 ust. 2
ustawy PZP wynika obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w prowadzonym
postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym
niezbędne jest przedłożenie w wniosku pełnomocnictwa w formie oryginału lub jego poświadczonej
notarialnie kopii w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców w
sposób umożliwiający identyfikację Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
Uwaga: W przypadku spółki cywilnej, wspólnicy nie przedstawiają osobnego dokumentu zawierającego
pełnomocnictwo, jednakże uprawnienia do reprezentacji spółki przysługujące każdemu ze wspólników ma
wynikać z samej umowy spółki cywilnej dołączonej do wniosku. 6. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca
naniósł poprawki, zmiany muszą być parafowane przez osobę podpisującą wniosek (osobę uprawnioną). 7.
Wszelkie dokumenty składane na papierze światłoczułym uznane zostaną za nieważne. 8. Wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu są jawne od dnia poinformowania o wynikach oceny spełniania
warunków udziału w postępowaniu art. 96 ust 3. Nie ujawnia się informacji umożliwiających identyfikację
Wykonawcy podczas licytacji (login) aż do momentu jej zamknięcia oraz informacji stanowiących tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie
później niż w terminie składania wniosku zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. 9. Jeżeli Wykonawca
chce zastrzec strony ww. wniosku wówczas składa je w dodatkowej zabezpieczonej kopercie, z opisem
INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA. 10. Podmiot prowadzący działalność
gospodarczą jako osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości
prawnej, może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, sam lub jako Partner
Konsorcjum firm. 11. W przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę dwóch lub więcej wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający uzna złożenie wniosku za ważne i dopuści
Wykonawcę do udziału w postępowaniu na podstawie wszystkich złożonych wniosków.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|