Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania i licencji dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Łodzi.

Data publikacji 2013-11-12
Data zakończenia 2013-11-20 10:00:00
Instytucja Urząd Kontroli Skarbowej w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Serwery sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 460366 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302330001, 480000008, 302482001, 488210009, 302340005, 301212005, 302360001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania i licencji dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Łodzi. Zamówienie składa się z dwóch zadań.

Opis

Zadanie Nr 1
- serwer - 1 szt.
Wymagania techniczne Zamawiającego, które musi spełnić oferowane urządzenie są określone w SIWZ - Rozdział III.Zadanie nr 2:
2.1. Notebook - 6 sztuk,
2.2. Zasilacz awaryjny UPS - 1 sztuka,
2.3. Przełącznik niezarządzalny 10/100 8 portowy - 12 sztuk,
2.4. Nagrywarka DVD RW zewnętrzna USB - 6 sztuk,
2.5. Dysk wewnętrzny 2TB - 7 sztuk,
2.6. Dysk wewnętrzny 500GB - 4 sztuki,
2.7. Dysk zewnętrzny 2TB USB 3.0 - 3 sztuki,
2.8. Taśma czyszcząca DAT 160 - 3 sztuki,
2.9. Taśma czyszcząca DDS - 10 sztuk,
2.10. Oprogramowanie biurowe - 7 sztuk,
2.11. Licencja dostępu do serwera - 80 sztuk,
2.12. Licencja - system operacyjny - 1 sztuka.

Wymagania techniczne Zamawiającego, które muszą spełnić oferowane urządzenia, oprogramowanie i licencje są określone w SIWZ - Rozdział III.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Kontroli Skarbowej w Łodzi
Ulica ul. ks. Brzóski 24
Nr domu 24
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 91-315
Województwo łódzkie
Tel 042 6539936
Internet http://uks.lodz.pl/
Regon 47001432800000
E-mail bogdan_xv@ld.mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 20
Wadium Nie jest wymagane.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wypełniony i załączony do oferty Załącznik Nr 2.
Wiedza Wypełniony i załączony do oferty Załącznik Nr 2.
Potencjał Wypełniony i załączony do oferty Załącznik Nr 2.
Zdolne Wypełniony i załączony do oferty Załącznik Nr 2.
Sytuacja Wypełniony i załączony do oferty Załącznik Nr 2.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie Wykonawcy o objęciu całości Przedmiotu Zamówienia gwarancją producenta sprzętu tzn. udzielenia gwarancji zapewniającej autoryzowany przez producenta serwis tego sprzętu, na takich samych warunkach, jakich wymaga Zamawiający od Wykonawcy, ze wskazaniem jej okresu - o ile dotyczy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://uks.lodz.pl/
Adres uzyskania siwz W siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 21/2
Data składania wniosków 20/11/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce W siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 22/2
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)