Zarząd Powiatu Żuromińskiego ogłasza przetarg pn:Dostawa mebli z montażem oraz dostawa akcesoriów sanitarnych wraz z montażem do budynku hali sportowej przy Liceum Ogólnokształcącym im. M. Dąbrowskiej w Żurominie.

Data publikacji 2012-08-10
Data zakończenia 2012-08-20 10:00:00
Instytucja
Miejscowość Żuromin
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Wieszaki na odzież,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Wyroby szklane,
  • Maszyny wydające

Szczegóły

Numer ogłoszenia 296954 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002, 392990004, 429683002, 427162000, 392243104, 392243403, 391360004
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli z montażem oraz dostawa akcesoriów sanitarnych wraz z montażem do budynku hali sportowej przy Liceum Ogólnokształcącym im. M. Dąbrowskiej w Żurominie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zamawiany asortyment zawiera formularz cenowy i opis przedmiotu zamówienia do siwz.

Część I- Dostawa mebli z montażem

Przedmiot zamówienia musi posiadać atest higieniczności na płytę wiórową i farbę proszkową, atesty na krzesła i materiał tapicerski
Wykonawca musi załączyć do oferty wizualizacje w wersji papierowej ( w kolorze) dla poszczególnych pomieszczeń: hol wejściowy pom.0.1; pokój sędziego pom.0.15; sala konferencyjna pom.0.2; Recepcja hotelowa pom.1.18a zgodnie z opisem formularza cenowego. Do wizualizacji należy dołączyć wersje katalogową lub zdjęcia oferowanych mebli.

Część II- Dostawa akcesoriów sanitarnych wraz z montażem
Zamawiający zastrzega sobie przy złożeniu oferty konieczność załączenia prospektów (zdjęć) wszystkich akcesoriów.

Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji jakości na cały
dostarczany asortyment z części I i części II.

Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia Deklaracji Zgodności dla każdego z dostarczanych produktów. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wymaganego dokumentu. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny (zgodny z żądanymi parametrami) posiadający Deklarację Zgodności.
Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodziły z bieżącej produkcji.
5.2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w SIWZ.
5.3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia dotyczącą niniejszego postępowania można pobrać osobiście w siedzibie zamawiającego (pok. Nr 24 - I piętro) oraz uzyskać drogą pocztową lub elektroniczną. Specyfikacja wydawana jest bezpłatnie.
5.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienia podzielone jest na 2 części. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną ilość części.

5.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia podwykonawcom całości lub części zamówienia z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia są dostawy. Wykonawca, który będzie realizował zamówienie może dokonywać zakupów w dowolnych miejscach, przy czym nie będzie to podwykonawstwo.
5.7.Gwarancja na wyposażenie i montaż 36 miesięcy od daty protokolarnego odbioru.
5.8.Na dzień odbioru końcowego Wykonawca obowiązany jest przekazać kartę gwarancyjną na cały zakres wykonanej dostawy z montażem.
5.9.W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie zapewnić obsługę serwisową zainstalowanego wyposażenia w zakresie niezbędnym do utrzymania właściwego funkcjonowania w okresie gwarancji.
5.10.W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zapewni na terenie wykonywanych prac należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych.
5.11. W czasie prac montażowych Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spowodowane przez siebie zniszczenia i uszkodzenia oraz jest zobowiązany do ich usunięcia i przywrócenia do stanu pierwotnego na własny koszt.
5.12. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni również transport, rozładunek, wniesienie wyposażenia do pomieszczeń, rozpakowanie, montaż i ustawienie w pomieszczeniach oraz wstępne uruchomienie jeśli jest to wymagane.
5.13. Zamawiający w drodze aneksu może dokonać następujących zmian:
1) przedłużenia terminu wykonania robót:
- w przypadku działania siły wyższej , tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności,
- z powodu wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych lub atmosferycznych,

Opis

Część I- Dostawa mebli z montażem

Przedmiot zamówienia musi posiadać atest higieniczności na płytę wiórową i farbę proszkową, atesty na krzesła i materiał tapicerski
Wykonawca musi załączyć do oferty wizualizacje w wersji papierowej ( w kolorze) dla poszczególnych pomieszczeń: hol wejściowy pom.0.1; pokój sędziego pom.0.15; sala konferencyjna pom.0.2; Recepcja hotelowa pom.1.18a zgodnie z opisem formularza cenowego. Do wizualizacji należy dołączyć wersje katalogową lub zdjęcia oferowanych mebli.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji jakości na cały
dostarczany asortyment.

Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia Deklaracji Zgodności dla każdego z dostarczanych produktów. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wymaganego dokumentu. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny (zgodny z żądanymi parametrami) posiadający Deklarację Zgodności.
Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodziły z bieżącej produkcji.
5.2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w SIWZ.
5.3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia dotyczącą niniejszego postępowania można pobrać osobiście w siedzibie zamawiającego (pok. Nr 24 - I piętro) oraz uzyskać drogą pocztową lub elektroniczną. Specyfikacja wydawana jest bezpłatnie.
5.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienia podzielone jest na 2 części. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną ilość części.

5.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia podwykonawcom całości lub części zamówienia z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia są dostawy. Wykonawca, który będzie realizował zamówienie może dokonywać zakupów w dowolnych miejscach, przy czym nie będzie to podwykonawstwo.
5.7.Gwarancja na wyposażenie i montaż 36 miesięcy od daty protokolarnego odbioru.
5.8.Na dzień odbioru końcowego Wykonawca obowiązany jest przekazać kartę gwarancyjną na cały zakres wykonanej dostawy z montażem.
5.9.W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie zapewnić obsługę serwisową zainstalowanego wyposażenia w zakresie niezbędnym do utrzymania właściwego funkcjonowania w okresie gwarancji.
5.10.W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zapewni na terenie wykonywanych prac należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych.
5.11. W czasie prac montażowych Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spowodowane przez siebie zniszczenia i uszkodzenia oraz jest zobowiązany do ich usunięcia i przywrócenia do stanu pierwotnego na własny koszt.
5.12. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni również transport, rozładunek, wniesienie wyposażenia do pomieszczeń, rozpakowanie, montaż i ustawienie w pomieszczeniach oraz wstępne uruchomienie jeśli jest to wymagane.
5.13. Zamawiający w drodze aneksu może dokonać następujących zmian:
1) przedłużenia terminu wykonania robót:
- w przypadku działania siły wyższej , tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności,
- z powodu wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych lub atmosferycznych,Część II- Dostawa akcesoriów sanitarnych wraz z montażem
Zamawiający zastrzega sobie przy złożeniu oferty konieczność załączenia prospektów (zdjęć) wszystkich akcesoriów.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji jakości na cały
dostarczany asortyment.

Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia Deklaracji Zgodności dla każdego z dostarczanych produktów. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wymaganego dokumentu. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny (zgodny z żądanymi parametrami) posiadający Deklarację Zgodności.
Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodziły z bieżącej produkcji.
5.2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w SIWZ.
5.3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia dotyczącą niniejszego postępowania można pobrać osobiście w siedzibie zamawiającego (pok. Nr 24 - I piętro) oraz uzyskać drogą pocztową lub elektroniczną. Specyfikacja wydawana jest bezpłatnie.
5.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienia podzielone jest na 2 części. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną ilość części.

5.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia podwykonawcom całości lub części zamówienia z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia są dostawy. Wykonawca, który będzie realizował zamówienie może dokonywać zakupów w dowolnych miejscach, przy czym nie będzie to podwykonawstwo.
5.7.Gwarancja na wyposażenie i montaż 36 miesięcy od daty protokolarnego odbioru.
5.8.Na dzień odbioru końcowego Wykonawca obowiązany jest przekazać kartę gwarancyjną na cały zakres wykonanej dostawy z montażem.
5.9.W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie zapewnić obsługę serwisową zainstalowanego wyposażenia w zakresie niezbędnym do utrzymania właściwego funkcjonowania w okresie gwarancji.
5.10.W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zapewni na terenie wykonywanych prac należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych.
5.11. W czasie prac montażowych Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spowodowane przez siebie zniszczenia i uszkodzenia oraz jest zobowiązany do ich usunięcia i przywrócenia do stanu pierwotnego na własny koszt.
5.12. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni również transport, rozładunek, wniesienie wyposażenia do pomieszczeń, rozpakowanie, montaż i ustawienie w pomieszczeniach oraz wstępne uruchomienie jeśli jest to wymagane.
5.13. Zamawiający w drodze aneksu może dokonać następujących zmian:
1) przedłużenia terminu wykonania robót:
- w przypadku działania siły wyższej , tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności,
- z powodu wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych lub atmosferycznych,

Dodatkowe informacje

Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)