I część: sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej oraz obuwia dla Uniwersytetu Gdańskiego. II część: sukcesywna dostawa kurtek terenowych i butów terenowych dla uniwersytetu Gdańskiego

Data publikacji 2014-07-17
Data zakończenia 2014-07-29 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Gdański
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Rękawice robocze,
  • Okulary ochronne,
  • Kurtki i blezery,
  • Buty

Szczegóły

Numer ogłoszenia 239844 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181310006, 181410009, 181420006, 182232000, 188150005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg części:
Część I
1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18131000-6; 18141000-9; 18142000-6; 18223200-0 Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej i obuwia zwanych w dalszej części artykułami wg załącznika nr 2 do SIWZ, część I .
2. Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ, część I.
3. Szczegółowy wykaz artykułów (opisy i ilości) zawarte są w załączniku nr 2 (do SIWZ, część I - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia).
4. Podane ilości poszczególnych asortymentów są wielkościami szacunkowymi i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość nie przekroczy kwoty określonej w umowie.
5. Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem, i zapewni rozładunek w miejscu przeznaczenia wskazanym przez Zamawiającego.
6. Dostawa zamówionej partii artykułów (do magazynu na adres 80-952 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58) następować będzie w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia (mailem lub faxem) od poniedziałku do piątku a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego.
7. Pracownik Zamawiającego odpowiedzialny za odbiór artykułów, wymieniony będzie w § 9 ust. 2 umowy.
8. Wykonawca skontaktuje się z w/w pracownikiem w celu potwierdzenia terminu dostawy.
9. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych artykułów, w przypadku:
1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych artykułów a przedstawionymi przez Wykonawcę w ofercie - załączniku nr 2 część I (do umowy),
2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie artykułów w ich pełnym zakresie.
10. W przypadkach określonych w pkt. 9, Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania artykułów, a Wykonawca jest obowiązany do ich niezwłocznej wymiany na nowe, wolne od wad w terminie 7 dni kalendarzowych od daty dostarczenia Wykonawcy protokołu odmowy.
11. Zamawiający wymaga aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, opatrzone były wszytymi metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, temperaturą prania i rozmiarem.
12. Gwarancja 12 miesięcy, obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania przy czym Wykonawca może zaproponować czas gwarancji dłuższy.
13. Wykonawca przedstawi ważne deklaracje zgodności CE (B), na zaznaczone kolorem czerwonym pozycje w załączniku nr 2 do SIWZ (część I).
14. Zamawiający zastrzega prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, nie więcej niż 20 % wartości umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego z tytułu rezygnacji z części artykułów określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, część I.
15. Wykonawca zapewni niezmienność cen do końca realizacji zamówienia.
16. Ceny jednostkowe brutto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowy.
Część II
1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18223200-0; 18815000-5
2. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa kurtek terenowych i butów terenowych zwanych w dalszej części artykułami wg załącznika nr 2 do SIWZ część II.
3. Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ, część II.
4. Szczegółowy wykaz artykułów (opisy i ilości) zawarte są w załączniku nr 2 (do SIWZ, część II - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia).
5. Podane ilości poszczególnych asortymentów są wielkościami szacunkowymi i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość nie przekroczy kwoty określonej w umowie.
6. Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem, i zapewni rozładunek w miejscu przeznaczenia wskazanym przez Zamawiającego.
7. Dostawa zamówionej partii artykułów (do magazynu na adres 80-952 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58) następować będzie w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia (mailem lub faxem) od poniedziałku do piątku a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego.
8. Pracownik Zamawiającego odpowiedzialny za odbiór artykułów, wymieniony będzie w § 9 ust. 2 umowy.
9. Wykonawca skontaktuje się z w/w pracownikiem w celu potwierdzenia terminu dostawy.
10. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych artykułów, w przypadku:
1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych artykułów a przedstawionymi przez Wykonawcę w ofercie - załączniku nr 2 część II (do umowy),
2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie artykułów w ich pełnym zakresie.
11. W przypadkach określonych w pkt. 10, Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania artykułów, a Wykonawca jest obowiązany do ich niezwłocznej wymiany na nowe, wolne od wad w terminie 7 dni kalendarzowych od daty dostarczenia Wykonawcy protokołu odmowy.
12. Zamawiający wymaga aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania:
1) kurtki terenowe opatrzone były wszytymi metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, temperaturą prania i rozmiarem,
2) buty terenowe metkami z nazwą producenta, opisem sposobu konserwacji
i rozmiarem.
13. Zamawiający dopuszcza w części II możliwość składania ofert równoważnych, ( nie gorszych jakościowo niż proponowane przez Zamawiającego).
14. Jeżeli Wykonawca proponuje artykuł równoważny musi skreślić (nie jest wymagane parafowanie skreśleń) artykuł proponowany przez Zamawiającego i wpisać (załącznik nr 2, część II - rubryka 3 - odpowiednio pozycjami ) proponowany artykuł równoważny z dokładną nazwą tkaniny, z podaniem producenta wyrobu, numerem katalogowym, dokładnym opisem cech jakościowych i parametrów technicznych produktu. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowany artykuł jest równoważny do wymaganego (wskazanego) przez Zamawiającego.
15. Gwarancja 12 miesięcy, obejmować będzie wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przy czym Wykonawca może zaproponować czas gwarancji dłuższy.
16. Zamawiający zastrzega prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, jednak nie więcej niż 20 % wartości umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego z tytułu rezygnacji z części artykułów określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, część II.
17. Wykonawca zapewni niezmienność cen do końca realizacji zamówienia.
18. Ceny jednostkowe brutto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowy

Opis

Część I
1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18131000-6; 18141000-9; 18142000-6; 18223200-0 Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej i obuwia zwanych w dalszej części artykułami wg załącznika nr 2 do SIWZ, część I .
2. Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ, część I.
3. Szczegółowy wykaz artykułów (opisy i ilości) zawarte są w załączniku nr 2 (do SIWZ, część I - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia).
4. Podane ilości poszczególnych asortymentów są wielkościami szacunkowymi i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość nie przekroczy kwoty określonej w umowie.
5. Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem, i zapewni rozładunek w miejscu przeznaczenia wskazanym przez Zamawiającego.
6. Dostawa zamówionej partii artykułów (do magazynu na adres 80-952 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58) następować będzie w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia (mailem lub faxem) od poniedziałku do piątku a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego.
7. Pracownik Zamawiającego odpowiedzialny za odbiór artykułów, wymieniony będzie w § 9 ust. 2 umowy.
8. Wykonawca skontaktuje się z w/w pracownikiem w celu potwierdzenia terminu dostawy.
9. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych artykułów, w przypadku:
1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych artykułów a przedstawionymi przez Wykonawcę w ofercie - załączniku nr 2 część I (do umowy),
2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie artykułów w ich pełnym zakresie.
10. W przypadkach określonych w pkt. 9, Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania artykułów, a Wykonawca jest obowiązany do ich niezwłocznej wymiany na nowe, wolne od wad w terminie 7 dni kalendarzowych od daty dostarczenia Wykonawcy protokołu odmowy.
11. Zamawiający wymaga aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, opatrzone były wszytymi metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, temperaturą prania i rozmiarem.
12. Gwarancja 12 miesięcy, obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania przy czym Wykonawca może zaproponować czas gwarancji dłuższy.
13. Wykonawca przedstawi ważne deklaracje zgodności CE (B), na zaznaczone kolorem czerwonym pozycje w załączniku nr 2 do SIWZ (część I).
14. Zamawiający zastrzega prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, nie więcej niż 20 % wartości umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego z tytułu rezygnacji z części artykułów określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, część I.
15. Wykonawca zapewni niezmienność cen do końca realizacji zamówienia.
16. Ceny jednostkowe brutto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowyCzęść II
1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18223200-0; 18815000-5
2. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa kurtek terenowych i butów terenowych zwanych w dalszej części artykułami wg załącznika nr 2 do SIWZ część II.
3. Zamawiający wymaga aby oferowane artykuły w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ, część II.
4. Szczegółowy wykaz artykułów (opisy i ilości) zawarte są w załączniku nr 2 (do SIWZ, część II - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia).
5. Podane ilości poszczególnych asortymentów są wielkościami szacunkowymi i mogą być zarówno mniejsze jak i większe, lecz ogólna wartość nie przekroczy kwoty określonej w umowie.
6. Wykonawca dostarczy artykuły własnym transportem, i zapewni rozładunek w miejscu przeznaczenia wskazanym przez Zamawiającego.
7. Dostawa zamówionej partii artykułów (do magazynu na adres 80-952 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58) następować będzie w terminie nie dłuższym niż 10 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia (mailem lub faxem) od poniedziałku do piątku a ich wielkość i częstotliwość wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego.
8. Pracownik Zamawiającego odpowiedzialny za odbiór artykułów, wymieniony będzie w § 9 ust. 2 umowy.
9. Wykonawca skontaktuje się z w/w pracownikiem w celu potwierdzenia terminu dostawy.
10. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych artykułów, w przypadku:
1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych artykułów a przedstawionymi przez Wykonawcę w ofercie - załączniku nr 2 część II (do umowy),
2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie artykułów w ich pełnym zakresie.
11. W przypadkach określonych w pkt. 10, Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania artykułów, a Wykonawca jest obowiązany do ich niezwłocznej wymiany na nowe, wolne od wad w terminie 7 dni kalendarzowych od daty dostarczenia Wykonawcy protokołu odmowy.
12. Zamawiający wymaga aby dostarczone artykuły posiadały nienaruszone cechy pierwotnego opakowania:
1) kurtki terenowe opatrzone były wszytymi metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, temperaturą prania i rozmiarem,
2) buty terenowe metkami z nazwą producenta, opisem sposobu konserwacji
i rozmiarem.
13. Zamawiający dopuszcza w części II możliwość składania ofert równoważnych, ( nie gorszych jakościowo niż proponowane przez Zamawiającego).
14. Jeżeli Wykonawca proponuje artykuł równoważny musi skreślić (nie jest wymagane parafowanie skreśleń) artykuł proponowany przez Zamawiającego i wpisać (załącznik nr 2, część II - rubryka 3 - odpowiednio pozycjami ) proponowany artykuł równoważny z dokładną nazwą tkaniny, z podaniem producenta wyrobu, numerem katalogowym, dokładnym opisem cech jakościowych i parametrów technicznych produktu. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż proponowany artykuł jest równoważny do wymaganego (wskazanego) przez Zamawiającego.
15. Gwarancja 12 miesięcy, obejmować będzie wszystkie wykryte podczas eksploatacji wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z przeznaczeniem użytkowania, przy czym Wykonawca może zaproponować czas gwarancji dłuższy.
16. Zamawiający zastrzega prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, jednak nie więcej niż 20 % wartości umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego z tytułu rezygnacji z części artykułów określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, część II.
17. Wykonawca zapewni niezmienność cen do końca realizacji zamówienia.
18. Ceny jednostkowe brutto będą podstawą przy rozliczeniach faktur przez cały okres trwania umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Gdański
Ulica ul. Bażyńskiego 1A
Nr domu 1A
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-952
Województwo pomorskie
Tel 058 5232344
Fax 058 5232484, 5523741
Internet www.univ.gda.pl
E-mail zpug@julia.univ.gda.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Wiedza w części I Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę, wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej głównej dostawy odzieży ochronnej, roboczej i obuwia - o wartości nie mniejszej niż 69.000,00 zł brutto. w części II Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę, wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej głównej dostawy kurtek terenowych i butów terenowych - o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 6 do SIWZ (cz. I, II); Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie ma obowiązku dołączenia do oferty tego załącznika, 2. Zaakceptowane przez Wykonawcę projekty umowy - załącznik nr 7 do SIWZ (cz. I, II) , Wykonawca może też zastosować się do informacji zawartej w rozdz. XVI pkt. 1.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 2) zaistnienia siły wyższej, 3) zmiany dotyczącej terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, z przyczyn organizacyjnych lub technicznych, 4) zmiany dotyczącej w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdy zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, 5) w przypadku zmiany stawek podatku VAT, zmianie ulegną ceny jednostkowe brutto, bez zmiany wartości brutto umowy określonej w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, 2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony, z zastrzeżeniem § 9 ust. 2 umowy. 3. Wniosek o wprowadzenie zmian, o których mowa w ust.1 pkt. 1-5 musi być złożony na piśmie i uzasadniony
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ug.edu.pl
Adres uzyskania siwz Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1 A pokój 124
Data składania wniosków 29/07/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1 A pokój 124
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. W przypadku, gdy oferta zawierać będzie propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych - oferta zostanie odrzucona. 2. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej jak i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3. Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według części I i II 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonania przedpłaty. 6. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych tylko w części II. 7. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie Wykonawcę. 8. Zamawiający udostępnia SIWZ na stronie internetowej www.ug.edu.pl od dnia zamieszczenia publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert. 9. SIWZ w formie papierowej na wniosek Wykonawcy przekazuje się odpłatnie (10 groszy za stronę + koszty przesyłki - listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) - art. 42 ust 2 ustawy. 10. Zamawiający w szczególnie uzasadnionych przypadkach może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ oraz zamieści na stronie internetowej Zamawiającego. 11. Jeżeli zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 12. Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. 13. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zamieści informację na stronie internetowej Zamawiającego - art. 38 ust. 6 ustawy. 14. Zgodnie z zapisem art. 8 ustawy Pzp oraz regulacją ustawy o dostępie do informacji publicznej postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Zamawiający może ograniczyć dostęp do informacji związanych z postępowaniem tylko w przypadkach określonych w ustawie. ............................................................................................................. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. ............................................................................................................. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z usług Podwykonawców - rozdział V pkt. 3 ppkt. 1) SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić, w załączniku nr 6 (do SIWZ), jaką część zamówienia zamierza powierzyć Podwykonawcom. 3. Zawarta umowa o podwykonawstwo między wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a Podwykonawcą musi mieć formę pisemną o charakterze odpłatnym, a także musi określać, jaka część zamówienia zostanie wykonana przez Podwykonawcę. .............................................................................................................. 1. Zamawiający przekazuje do wiadomości Wykonawców projekty umowy - załącznik nr 7 (do SIWZ) odpowiednio do części I, II. Wykonawca może nanieść parafkę akceptując projekt umowy na ostatniej stronie i załączyć do oferty albo ograniczyć się do oświadczenia odnoszącego się do treści umowy zawartego w formularzu ofertowym. 2. Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - art. 86 ust. 3 ustawy, odpowiednio do części I ,II. 3. Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jednak nie później niż w dniu, w którym upływa termin związania ofertą, chyba, że zaistnieją przesłanki przewidziane w art. 94 ust. 2 ustawy pkt. 1 lit. a i pkt. 3 lit a ustawy. 4. Miejscem zawarcia umowy jest siedziba Zamawiającego. Umowa będzie przesłana do podpisu Wykonawcy lub przedstawiona do podpisu w siedzibie Zamawiającego w zależności od ustaleń dokonanych przez strony. 5. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego oraz do niezwłocznego odesłania jej kurierem do Zamawiającego (na adres Działu Zamówień Publicznych UG, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1 A ), jednak nie później niż w ciągu 5 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku nie zachowania ww. terminu Zamawiający może uznać, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy. 6. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta także po upływie terminu związania ofertą, jeżeli Zamawiający przekazał Wykonawcom informację o wyborze oferty przed upływem terminu związania ofertą, a Wykonawca wyraził zgodę na zawarcie umowy na warunkach określonych w złożonej ofercie. 7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy. 8. Do dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 4 ustawy) - rozdział V pkt. 5 ppkt 11 SIWZ. 9. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy opisane są w § 6 załącznik nr 7 (do SIWZ) - projekt umowy odpowiednio do części I, II. 10. Zamawiający, poza innymi przypadkami określonymi w powszechnie obowiązujących przepisach, a zwłaszcza w Kodeksie cywilnym, może odstąpić od umowy zgodnie z zapisami w § 7 załącznik nr 7 (do SIWZ) - projekt umowy odpowiednio do części I, II. ............................................................................................................... Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. ............................................................................................................... 1. Zgodnie z art. 92 ustawy Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu informując o: 1) wyborze najkorzystniejszej oferty, w części I, części II, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom według kryterium oceny ofert, 2) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, 3) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podając uzasadnienie faktyczne i prawne, 4) terminie, określonym zgodnie z art. 94 ust. 1 lub 2 ustawy, po którego upływie umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta. 2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza informacje na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)