Dostawa regałów metalowych podwójnych oraz drewnianych frontów regałów dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Gdańskiego.

Data publikacji 2014-07-21
Data zakończenia 2014-07-30 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Gdański
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 158071 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391411003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów metalowych podwójnych oraz drewnianych frontów regałów dla Biblioteki Głównej Uniwersytetu Gdańskiego, zwanych dalej regałami.
2. Miejsce dostawy: Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego,ul. Wita Stwosza 53, 80-308 Gdańsk.
3. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
4. Gwarancja na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Wykonawca może zapewnić dłuższy czas gwarancji. Szczegóły dotyczące gwarancji i serwisu zawarte są w § 3 projektu umowy.
5. Wykonawca oświadcza, że:
1) przy wycenie regałów uwzględnił wszystkie wymogi Zamawiającego zawarte w SIWZ rozdział II i załączniku nr 2 do SIWZ,
2) ponosi koszty odprawy celnej oraz ponosi wszelkie konsekwencje finansowe, szczególnie w sytuacjach, gdy przedmiot umowy jest przetrzymywany przez Polski Urząd Celny z powodu braku, z winy Wykonawcy, faktury, świadectwa pochodzenia lub innych dokumentów niezbędnych do odprawy celnej,
3) przed planowaną dostawą (minimum dwa dni) Wykonawca skontaktuje się telefonicznie z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego celem potwierdzenia terminu dostawy zamówionych mebli,
4) dostarczy regały własnym transportem oraz zapewni rozładunek wraz z wstawieniem i montażem w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego,
5) na każde wezwanie Zamawiającego przedstawi dokumenty (atesty, certyfikaty) wymienione w SIWZ,
6. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonych regałów, w przypadku:
1.) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych regałów,
2.) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej ich użycie.
7. W przypadkach określonych w pkt. 6 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania regałów, a Wykonawca jest obowiązany do jego niezwłocznej wymiany
na nowy, wolny od wad.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Gdański
Ulica ul. Bażyńskiego 1A
Nr domu 1A
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-952
Województwo pomorskie
Tel 058 5232344
Fax 058 5232484, 5523741
Internet www.ug.du.pl
E-mail zpug@julia.univ.gda.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.pdzp.ug.edu.pl
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. 3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. 4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (w tym w ramach konsorcjum) warunki określone powyżej Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego. ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców, na zasadzie spełnia - nie spełnia, zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale V niniejszej SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: a) specyfikacji technicznej producenta mebli - specyfikacja producenta musi zawierać jego identyfikację, czyli np. podpis producenta lub jego znak firmowy czy adres strony internetowej w przypadku wydruku kart katalogowych z Internetu. Autentyczność specyfikacji musi zostać poświadczona przez Wykonawcę, przez umieszczenie zapisu np.: potwierdzam autentyczność dokumentu.
Inne dokumenty oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 5 do SIWZ; Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie ma obowiązku dołączenia do oferty tego załącznika,
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 2) zaistnienia siły wyższej, 3) zmiany dotyczącej terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, z przyczyn organizacyjnych lub technicznych, 4) zmiany dotyczącej w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdy zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony, z zastrzeżeniem § 10 ust. 2 umowy. 3. Wniosek o wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 1) - 5) musi być złożony na piśmie i uzasadniony.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ug.edu.pl
Adres uzyskania siwz www.pdzp.ug.edu.pl
Data składania wniosków 30/07/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Uniwersytet Gdański Dział Zamówień Publicznych, ul. Bażyńskiego 1A, pokój nr 124, I piętro; 80 - 952 Gdańsk,
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)