1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa technicznego w zakresie odbioru technicznego elektrycznych zespołów trakcyjnych (dalej: EZT).
2. Zamówienie składa się z dwóch części:
1) Część 1. Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi doradztwa technicznego w zakresie odbioru technicznego elektrycznych zespołów trakcyjnych, których dostawa nastąpi na podstawie Umowy dostawy taboru kolejowego do obsługi połączeń pasażerskich w aglomeracji krakowskiej zawartej z firmą Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A. (dalej: Umowa dostawy EZT POIiŚ 7.3-42), która realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) na lata 2007-2013 - projekt nr POIiŚ 7.3-42 Zakup taboru do obsługi połączeń pasażerskich w aglomeracji krakowskiej,
Zakres świadczonych usług obejmować będzie (w części 1):
a) Współpracę w zakresie związanym z realizacją Umowy dostawy EZT POIiŚ 7.3-42 oraz stałą konsultację w zakresie proponowanych rozwiązań.
b) Weryfikację i opiniowanie dokumentów oraz dokumentacji przekazanej przez Dostawcę pojazdów.
c) Kontrolę zgodności rzeczywistych parametrów, cech konstrukcyjnych, technologicznych, eksploatacyjnych, oznakowań i wyposażenia w zakresie zgodności z parametrami, cechami i oznaczeniami określonymi w Umowie dostawy EZT POIiŚ 7.3-42 i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Umowy dostawy EZT POIiŚ 7.3-42 oraz z obowiązującymi przepisami prawa.
d) Kontrolę zgodności dokumentacji technicznej z wymogami określonymi w załączniku do Umowy dostawy EZT POIiŚ 7.3-42 oraz z obowiązującymi przepisami prawa.
e) Kontrolę dokumentów umożliwiających dopuszczenie do eksploatacji EZT objętych zamówieniem.
f) Udział w procesie kontroli produkcji EZT, przewidzianych w Umowie dostawy EZT POIiŚ 7.3-42.
g) Udział w odbiorze technicznym i dokonanie odbioru technicznego oraz podpisanie protokołu odbioru technicznego w imieniu Zamawiającego dla każdego EZT (łącznie 10 szt. EZT), w terminach i na warunkach określonych w Umowie dostawy EZT POIiŚ 7.3-42.
h) Udział w odbiorze końcowym i dokonanie odbioru końcowego oraz podpisanie protokołu odbioru końcowego w imieniu Zamawiającego dla każdego EZT (łącznie 10 szt. EZT), w terminach i na warunkach określonych w Umowie dostawy EZT POIiŚ 7.3-42.
i) Reprezentowanie Zamawiającego przed właściwymi urzędami oraz podmiotami, w przypadku gdy jest to konieczne dla prawidłowej realizacji niniejszej umowy, na podstawie szczególnego pełnomocnictwa.
2) Część 2. Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi doradztwa technicznego w zakresie odbioru technicznego elektrycznych zespołów trakcyjnych, których dostawa nastąpi na podstawie Umowy dostawy fabrycznie nowych trójczłonowych pojazdów szynowych z napędem elektrycznym (EZT), przeznaczonych do obsługi kolejowych przewozów pasażerskich w ruchu wojewódzkim i międzywojewódzkim na terenie Województw: Świętokrzyskiego, Małopolskiego, Śląskiego i Podkarpackiego wraz z przeprowadzeniem szkoleń osób wskazanych przez Zamawiającego oraz ze świadczeniem usług serwisowych, utrzymaniowych i naprawczych zawartej z firmą NEWAG S.A. (dalej: Umowa dostawy EZT POIiŚ 7.1-47), która realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) na lata 2007-2013 - projekt POIiŚ 7.1-47 Zakup taboru kolejowego do połączeń międzywojewódzkich realizowanych przez Województwa: Małopolskie, Podkarpackie, Śląskie i Świętokrzyskie.
Zakres świadczonych usług obejmować będzie (w części 2):
a) Współpracę w zakresie związanym z realizacją Umowy dostawy EZT POIiŚ 7.1-47 oraz stałą konsultację w zakresie proponowanych rozwiązań.
b) Weryfikację i opiniowanie dokumentów oraz dokumentacji przekazanej przez Dostawcę pojazdów.
c) Kontrolę zgodności rzeczywistych parametrów, cech konstrukcyjnych, technologicznych, eksploatacyjnych, oznakowań i wyposażenia w zakresie zgodności z parametrami, cechami i oznaczeniami określonymi w Umowie dostawy EZT POIiŚ 7.1-47 i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiących załącznik do Umowy dostawy EZT POIiŚ 7.1-47 oraz z obowiązującymi przepisami prawa.
d) Kontrolę zgodności dokumentacji technicznej z wymogami określonymi w załączniku do Umowy dostawy EZT POIiŚ 7.1-47 oraz z obowiązującymi przepisami prawa.
e) Kontrolę dokumentów umożliwiających dopuszczenie do eksploatacji EZT objętych zamówieniem.
f) Udział w procesie kontroli produkcji EZT, przewidzianych w umowie dostawy EZT POIiŚ 7.1-47.
g) Udział w odbiorze technicznym i dokonanie odbioru technicznego oraz podpisanie protokołu odbioru technicznego dla każdego EZT (łącznie 6 szt. EZT), w terminach i na warunkach określonych w Umowie dostawy EZT POIiŚ 7.1-47.
h) Udział w odbiorze końcowym i dokonanie odbioru końcowego oraz podpisanie protokołu odbioru końcowego w imieniu Zamawiającego dla każdego EZT (łącznie 6 szt. EZT), w terminach i na warunkach określonych w Umowie dostawy EZT POIiŚ 7.1-47.
i) Reprezentowanie Zamawiającego przed właściwymi urzędami oraz podmiotami, w przypadku gdy jest to konieczne dla prawidłowej realizacji niniejszej umowy, na podstawie szczególnego pełnomocnictwa
Opis1) Część 1. Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi doradztwa technicznego w zakresie odbioru technicznego elektrycznych zespołów trakcyjnych, których dostawa nastąpi na podstawie Umowy dostawy taboru kolejowego do obsługi połączeń pasażerskich w aglomeracji krakowskiej zawartej z firmą Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A. (dalej: Umowa dostawy EZT POIiŚ 7.3-42), która realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) na lata 2007-2013 - projekt nr POIiŚ 7.3-42 Zakup taboru do obsługi połączeń pasażerskich w aglomeracji krakowskiej.
Zakres świadczonych usług obejmować będzie (w części 1):
a) Współpracę w zakresie związanym z realizacją Umowy dostawy EZT POIiŚ 7.3-42 oraz stałą konsultację w zakresie proponowanych rozwiązań.
b) Weryfikację i opiniowanie dokumentów oraz dokumentacji przekazanej przez Dostawcę pojazdów.
c) Kontrolę zgodności rzeczywistych parametrów, cech konstrukcyjnych, technologicznych, eksploatacyjnych, oznakowań i wyposażenia w zakresie zgodności z parametrami, cechami i oznaczeniami określonymi w Umowie dostawy EZT POIiŚ 7.3-42 i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do Umowy dostawy EZT POIiŚ 7.3-42 oraz z obowiązującymi przepisami prawa.
d) Kontrolę zgodności dokumentacji technicznej z wymogami określonymi w załączniku do Umowy dostawy EZT POIiŚ 7.3-42 oraz z obowiązującymi przepisami prawa.
e) Kontrolę dokumentów umożliwiających dopuszczenie do eksploatacji EZT objętych zamówieniem.
f) Udział w procesie kontroli produkcji EZT, przewidzianych w Umowie dostawy EZT POIiŚ 7.3-42.
g) Udział w odbiorze technicznym i dokonanie odbioru technicznego oraz podpisanie protokołu odbioru technicznego w imieniu Zamawiającego dla każdego EZT (łącznie 10 szt. EZT), w terminach i na warunkach określonych w Umowie dostawy EZT POIiŚ 7.3-42.
h) Udział w odbiorze końcowym i dokonanie odbioru końcowego oraz podpisanie protokołu odbioru końcowego w imieniu Zamawiającego dla każdego EZT (łącznie 10 szt. EZT), w terminach i na warunkach określonych w Umowie dostawy EZT POIiŚ 7.3-42.
i) Reprezentowanie Zamawiającego przed właściwymi urzędami oraz podmiotami, w przypadku gdy jest to konieczne dla prawidłowej realizacji niniejszej umowy, na podstawie szczególnego pełnomocnictwa1. Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi doradztwa technicznego w zakresie odbioru technicznego elektrycznych zespołów trakcyjnych, których dostawa nastąpi na podstawie Umowy dostawy fabrycznie nowych trójczłonowych pojazdów szynowych z napędem elektrycznym (EZT), przeznaczonych do obsługi kolejowych przewozów pasażerskich w ruchu wojewódzkim i międzywojewódzkim na terenie Województw: Świętokrzyskiego, Małopolskiego, Śląskiego i Podkarpackiego wraz z przeprowadzeniem szkoleń osób wskazanych przez Zamawiającego oraz ze świadczeniem usług serwisowych, utrzymaniowych i naprawczych zawartej z firmą NEWAG S.A. (dalej: Umowa dostawy EZT POIiŚ 7.1-47), która realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) na lata 2007-2013 - projekt POIiŚ 7.1-47 Zakup taboru kolejowego do połączeń międzywojewódzkich realizowanych przez Województwa: Małopolskie, Podkarpackie, Śląskie i Świętokrzyskie.
Zakres świadczonych usług obejmować będzie (w części 2):
a) Współpracę w zakresie związanym z realizacją Umowy dostawy EZT POIiŚ 7.1-47 oraz stałą konsultację w zakresie proponowanych rozwiązań.
b) Weryfikację i opiniowanie dokumentów oraz dokumentacji przekazanej przez Dostawcę pojazdów.
c) Kontrolę zgodności rzeczywistych parametrów, cech konstrukcyjnych, technologicznych, eksploatacyjnych, oznakowań i wyposażenia w zakresie zgodności z parametrami, cechami i oznaczeniami określonymi w Umowie dostawy EZT POIiŚ 7.1-47 i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiących załącznik do Umowy dostawy EZT POIiŚ 7.1-47 oraz z obowiązującymi przepisami prawa.
d) Kontrolę zgodności dokumentacji technicznej z wymogami określonymi w załączniku do Umowy dostawy EZT POIiŚ 7.1-47 oraz z obowiązującymi przepisami prawa.
e) Kontrolę dokumentów umożliwiających dopuszczenie do eksploatacji EZT objętych zamówieniem.
f) Udział w procesie kontroli produkcji EZT, przewidzianych w umowie dostawy EZT POIiŚ 7.1-47.
g) Udział w odbiorze technicznym i dokonanie odbioru technicznego oraz podpisanie protokołu odbioru technicznego dla każdego EZT (łącznie 6 szt. EZT), w terminach i na warunkach określonych w Umowie dostawy EZT POIiŚ 7.1-47.
h) Udział w odbiorze końcowym i dokonanie odbioru końcowego oraz podpisanie protokołu odbioru końcowego w imieniu Zamawiającego dla każdego EZT (łącznie 6 szt. EZT), w terminach i na warunkach określonych w Umowie dostawy EZT POIiŚ 7.1-47.
i) Reprezentowanie Zamawiającego przed właściwymi urzędami oraz podmiotami, w przypadku gdy jest to konieczne dla prawidłowej realizacji niniejszej umowy, na podstawie szczególnego pełnomocnictwa |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Województwo Małopolskie
|
Ulica |
ul. Basztowa 22
|
Nr domu |
22
|
Miejscowość |
Kraków
|
Kod Pocztowy |
31-156
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
012 4300394, 6303408,6303122
|
Fax |
012 6160144,6303126
|
Internet |
www.malopolskie.pl
|
Regon |
35155428700000
|
E-mail |
przetargi@malopolska.mw.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/01/2015
|
Zaliczka |
Nie
|
Zdolne |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt 3 zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.:
a) dysponuje co najmniej jedną osobą, przeznaczoną do pełnienia funkcji komisarza odbiorczego, która posiada wiedzę i doświadczenie tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert dokonała odbioru co najmniej 2 kolejowych elektrycznych pojazdów trakcyjnych,
b) dysponuje co najmniej jedną osobą, przeznaczoną do pełnienia funkcji informatyka/elektronika, która posiada wiedzę i doświadczenie tzn. posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie związane z projektowaniem, wdrażaniem lub obsługą systemów elektronicznych i informatycznych zastosowanych w pasażerskich pojazdach szynowych,
c) dysponuje co najmniej jedną osobą, przeznaczoną do pełnienia funkcji maszynisty, która posiada wiedzę i doświadczenie tzn. posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie związane z prowadzeniem elektrycznych zespołów trakcyjnych.
3. Wykonawca w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np konsorcjum, spółka cywilna), wskazane wyżej warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać łącznie.
5. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.
6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane usługi, wymagań określonych przez Zamawiającego (oświadczenie ujęte w formularzu oferty - załącznik nr 1 do siwz)
|
Inne dokumenty |
1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach, których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
3. Jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy:
1) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności poprzez przedstawienie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,
2) Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów potwierdzających, że wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz umożliwiającym ocenę, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, które winny w szczególności zawierać informacje dotyczące:
a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:
a) potrzeby dostosowania odpowiednich postanowień umownych, jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze Stron rażącą stratą, czego Strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy,
b) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w sytuacji gdy wprowadzenie zmian będzie następstwem zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie stawka i kwota podatku VAT oraz kwota wynagrodzenia brutto,
c) zmiany osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, wynikającej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym zmieniony zostanie wykaz osób stanowiący załącznik do umowy z zastrzeżeniem, iż liczba osób w poszczególnych zakresach wykonywanych czynności nie ulegnie zmianie i osoby te będą posiadały nie mniejszą wiedzę i doświadczenie niż wymagane w niniejszym postępowaniu.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.malopolska.pl/umwm
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków, pok. 206
|
Data składania wniosków |
30/07/2014
|
Godzina składania wniosków |
13:00
|
Miejsce |
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Dziennik podawczy (budynek B), ul. Racławicka 56, 30-017 Kraków
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. W uzupelnieniu informacji zawartych w sekcji II.2) oraz w załącznikach z informacjami dotyczącymi ofert częściowych, w zakresie CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMINU WYKONANIA: Zamówienie należy wykonać w terminie: od dnia zawarcia umów do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego ostatniego EZT będącego przedmiotem Umowy dostawy EZT POIiŚ 7.3-42 (dla części 1 zamówienia) oraz Umowy dostawy EZT POIiŚ 7.1-47 (dla części 2 zamówienia). Zgodnie z harmonogramem dostaw EZT termin odbioru końcowego ostatnich EZT, który został określony na 31.01.2015 r.
2. Przedmiot zamówienia będzie finansowany z następujących środków:
a) dla części 1: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) na lata 2007 - 2013; projekt nr POIiŚ 7.3-42 Zakup taboru do obsługi połączeń pasażerskich w aglomeracji krakowskiej,
b) dla części 2: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) na lata 2007 - 2013; projekt nr POIiŚ 7.1-47 Zakup taboru kolejowego do połączeń międzywojewódzkich realizowanych przez Województwa: Małopolskie, Podkarpackie, Śląskie i Świętokrzyskie
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Wadium |
1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości
a) dla części 1 3.000 zł słownie trzy tysiące złotych.
b) dla części 2 1.800 zł słownie jeden tysiąc osiemset złotych.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy.
3. Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na konto 48 1240 4575 1111 0010 5133 2243 z dopiskiem Wpłata wadium Świadczenie usług doradztwa, zakresie odbiorów technicznych EZT Część.
4. Wadium w pozostałych formach winno być wniesione do kasy w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, ul. Racławicka 56, 30 017 Kraków, (piętro III, pokój nr 316). Kasa jest czynna: w dni robocze w godzinach np. od 8.30 do 10.00 oraz od 13.00 do 15.00.
5. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
6. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium.
7. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 46 ustawy
|