MODERNIZACJA REGIONALNEGO OŚRODKA INFORMACJI, WRAZ Z ADAPTACJĄ POMIESZCZEŃ I BUDOWĄ STANOWISK PRACY W URZĘDZIE STATYSTYCZNYM W KRAKOWIE 1. Część I - modernizacja pomieszczeń biurowych na potrzeby stworzenia Informatorium w ramach projektu SISP-2 2. Część II - rozbudowa sieci energetycznej i strukturalnej (punkty dostępowe) - 12 sztuk 3. Cześć III - dostawa 7 sztuk UPS do Urzędu Statystycznego w Krakowie 4. Część IV - Wyposażenie w meble pomieszczeń Informatorium w ramach projektu SISP-2.

Data publikacji 2014-07-22
Data zakończenia 2014-08-05 11:00:00
Instytucja Urząd Statystyczny w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Lokalna sieć komputerowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 159589 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 454000001, 441110001, 324100000, 453100003, 311540000, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część I modernizacja pomieszczeń biurowych na potrzeby stworzenia Informatorium w ramach projektu SISP2
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń biurowych na potrzeby stworzenia Informatorium w ramach projektu SISP2.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera przedmiar załącznik nr 8, specyfikacja techniczna, opis projektu aranżacji oraz rzuty załączniki nr 8a8d
Część II rozbudowa sieci energetycznej i strukturalnej punkty dostępowe 12 sztuk
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci energetycznej i strukturalnej punkty dostępowe12 szt.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 9 i 9a do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej zrealizowanego systemu okablowania strukturalnego wraz z dedykowanym zasilaniem elektrycznym i przekazania jej Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w języku polskim w formie papierowej oraz w formie elektronicznej w ogólnie przyjętym standardzie plików np. dwg lub pdf.
Cześć III dostawa 7 sztuk UPS do Urzędu Statystycznego w Krakowie
Dostawa 7 sztuk UPS
Wszystkie dostarczone UPS powinny być tego samego producenta
Nazwa elementu, parametru lub cechy Opis wymagań
Moc pozorna 3000 VA
Moc rzeczywista 2700 W
Architektura UPSa podwójne przetwarzanie online, VFI wg PNEN 620403
Maks. czas przełączenia na baterię 0 ms
Kształt napięcia wyjściowego przy pracy bateryjnejSinusoidalny
Typ gniazda wejściowego IEC320 C20 16A
Czas podtrzymania dla obciążenia 100% przy współczynniku cos 0,9min. 3 minuty
Czas podtrzymania przy obciążeniu 50% przy współczynniku cos 0,9min.9 minut
Czas podtrzymania dla obciążenia 100% z dodatkowym modułem baterii przy współczynniku cos 0,9min.18 minut
Czas podtrzymania przy obciążeniu 50% z dodatkowym modułem baterii przy współczynniku cos 0,9min.45 minut
Zakres napięcia wejściowego w trybie podstawowym 180 276 V
Zakres zmian napięcia wyjściowego maksymalnie 2% wartości nominalnej
Baterie wymieniane przez użytkownika na gorąco Tak
Możliwość uruchomienia zasilacza z baterii tzw. Zimny start Tak
Baterie wewnętrzne, bezobsługowe o minimalnej pojemności 9Ah 12V.
Dodatkowy moduł baterii Tak
Porty komunikacji RS232, USB, gniazdo rozszerzenia opcji komunikacji do instalacji karty SNMPWeb z możliwością monitorowania środowiska, gniazdo wyłącznika awaryjnego p.poż.
Panel komunikacyjny Graficzny panel LCD z odczytem parametrów zasilacza, informacjami o stanie jego pracy i informacjami o alarmach
Typ obudowy Rack 19 maksymalna wysokość 2U
Dołączone oprogramowanie Do bezpiecznego zamykania systemów operacyjnych przy wyczerpaniu baterii minimum:
Windows: 7 2008 Vista 2003 XP
Linux: Debian GNU Linux Lenny,
SUSE/Novell: SLES 11, OpenSUSE 11.2,
Redhat Enterprise Linux: RHEL 5.3, 5.4, 5.5, Fedora core 12
Ubuntu: 10.04
VMWare: ESX 4, ESXi 4 wersja komercyjna, ESXi 4.10 wersja komercyjnaHyperV: Hyper-V i Hyper V Server. Oprogramowanie pozwlające na integrację z platformą wirtualizacyjną Vmware: vCenter Server
System zarządzania pracą baterii System nieciągłego ładowania baterii. Do oferty dołączyć należy opis algorytmu ładowania nieciągłego baterii. W opisie znaleźć się muszą informacje nt. trwania okresów ładowania forsującego, konserwującego i okresu spoczynkowego tzw. restingu. Okres spoczynkowy w jednym cyklu nie może być krótszy niż 14 dni. Opis powinien być materiałem firmowym producenta lub musi być przez niego potwierdzony.
Cechy Możliwość wydłużenia czasu podtrzymania do 65 min. przy 100% obc. poprzez dołączenie baterii zewnętrznych, wysokość systemu po wydłużeniu czasu podtrzymania do 65 min. nie może przekroczyć 10U
Gwarancja producenta minimum 24 miesiące Tak
Część IV Wyposażenie w meble pomieszczeń Informatorium w ramach projektu SISP2.
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie w meble pomieszczeń Informatorium w ramach projektu SISP2.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załączniki nr 20 i 20a-20e do SIWZ

Opis

- Szczegółowy zakres zamówienia zawiera przedmiar (załącznik nr 8), specyfikacja techniczna, opis projektu aranżacji oraz rzuty (załączniki nr 8a-8d)- Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załącznik nr 9 i 9a do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej zrealizowanego systemu okablowania strukturalnego wraz z dedykowanym zasilaniem elektrycznym i przekazania jej Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w języku polskim w formie papierowej oraz w formie elektronicznej w ogólnie przyjętym standardzie plików np. *.dwg lub *.pdf.Nazwa elementu, parametru lub cechy Opis wymagań
Moc pozorna 3000 VA
Moc rzeczywista 2700 W
Architektura UPSa podwójne przetwarzanie on-line, VFI wg PN-EN 62040 3
Maks. czas przełączenia na baterię 0 ms
Kształt napięcia wyjściowego przy pracy bateryjnej Sinusoidalny
Typ gniazda wejściowego IEC320 C20 16A
Czas podtrzymania dla obciążenia 100% przy współczynniku cos 0,9 min. 3 minut
Czas podtrzymania przy obciążeniu 50% przy współczynniku cos 0,9 min. 9 minut
Czas podtrzymania dla obciążenia 100% z dodatkowym modułem baterii przy współczynniku cos 0,9 min. 18 minut
Czas podtrzymania przy obciążeniu 50% z dodatkowym modułem baterii przy współczynniku cos 0,9 min. 45 minut
Zakres napięcia wejściowego w trybie podstawowym 180 276 V
Zakres zmian napięcia wyjściowego maksymalnie 2% wartości nominalnej
Baterie wymieniane przez użytkownika na gorąco Tak
Możliwość uruchomienia zasilacza z baterii tzw. Zimny start Tak
Baterie wewnętrzne, bezobsługowe o minimalnej pojemności 9Ah 12V, minimum 6 szt.
Dodatkowy moduł baterii Tak
Porty komunikacji RS232, USB, gniazdo rozszerzenia opcji komunikacji do instalacji karty SNMP Web z możliwością monitorowania środowiska, gniazdo wyłącznika awaryjnego p.poż.
Panel komunikacyjny Graficzny panel LCD z odczytem parametrów zasilacza, informacjami o stanie jego pracy i informacjami o alarmach
Typ obudowy Rack 19, maksymalna wysokość 2U
Dołączone oprogramowanie Do bezpiecznego zamykania systemów operacyjnych przy wyczerpaniu baterii minimum:
- Windows: 7 2008 Vista 2003 XP
- Linux: Debian GNU Linux: Lenny,
SUSE Novell: SLES 11, OpenSUSE 11.2,
Redhat Enterprise Linux: RHEL 5.3, 5.4, 5.5, Fedora core 12
Ubuntu: 10.04
- VMWare: ESX 4, ESXi 4 (wersja komercyjna), ESXi 4.10 (wersja komercyjna)
- Hyper-V: Hyper-V i Hyper V Server.) Oprogramowanie pozwlające na integrację z platformą wirtualizacyjną Vmware: vCenter Server
System zarządzania pracą baterii System nieciągłego ładowania baterii. Do oferty dołączyć należy opis algorytmu ładowania nieciągłego baterii. W opisie znaleźć się muszą informacje nt. trwania okresów ładowania forsującego, konserwującego i okresu spoczynkowego (tzw. restingu). Okres spoczynkowy w jednym cyklu nie może być krótszy niż 14 dni. Opis powinien być materiałem firmowym producenta lub musi być przez niego potwierdzony.
Cechy Możliwość wydłużenia czasu podtrzymania do 65 min. przy 100% obc. poprzez dołączenie baterii zewnętrznych, wysokość systemu po wydłużeniu czasu podtrzymania do 65 min. nie może przekroczyć 10U
Gwarancja producenta minimum 24 miesiące TakPrzedmiotem zamówienia jest wyposażenie w meble pomieszczeń Informatorium w ramach projektu SISP-2.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący załączniki nr 20 i 20a-20e do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Statystyczny w Krakowie
Ulica ul. Kazimierza Wyki 3
Nr domu 3
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-223
Województwo małopolskie
Tel (012) 4204050, 4154051
Fax (012) 415 40 58
Internet www.krakow.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
Regon 00033161300000
E-mail d.piech@stat.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam B
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Część I Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3.600 zł - słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100 Część II Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 320 zł - słownie: trzysta dwadzieścia złotych 00/100 Część III Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 780 zł - słownie: siedemset osiemdziesiąt złotych 00/100 Część IV Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 960,00 zł słownie: dziewięćset sześćdziesiąt złotych
Zaliczka Nie
Uprawnienie Część I Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8 SIWZ (Część I - Załącznik nr 2), według formuły spełnia/nie spełnia. Część II-IV Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8 SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia.
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że należycie wykonał w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na remoncie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej w rozumieniu § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. (Dz.U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z póżn. zm.) o wartości nie niższej niż 180 000 PLN brutto. W celu wykazania, że wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego wykazu/oświadczenia /informacji, według formuły spełnia/nie spełnia Część II-IV Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8 SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia.
Potencjał W celu wykazania, że wykonawca posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu osób i oświadczenia, o których mowa odpowiednio w pkt 8.3 i 8.4 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego wykazu/oświadczenia /informacji, według formuły spełnia/nie spełnia Część II-IV Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8 SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia.
Zdolne W celu wykazania, że wykonawca posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu osób i oświadczenia, o których mowa odpowiednio w pkt 8.3 i 8.4 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego wykazu/oświadczenia /informacji, według formuły spełnia/nie spełnia Część II-IV Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8 SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 180 000 PLN. W celu wykazania, że wykonawca posiada zdolność ekonomiczną i finansową Zamawiający wymaga przedstawienia informacji, o której mowa w pkt 8.2 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie złożonego wykazu/oświadczenia /informacji, według formuły spełnia/nie spełnia Część II-IV Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8 SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty brak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści Umowy w przypadku gdy: 1) zaistnieją okoliczności skutkujące koniecznością dokonania zmian, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, a są korzystne dla Zamawiającego, przy czym zmiany te nie mogą wpływać na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy, 2) zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności w sytuacji gdy zaistnieją okoliczności wskazujące na wystąpienie siły wyższej. 2. Zamawiający dopuszcza w wyjątkowych wypadkach możliwość ewentualnego zastąpienia określonych elementów przedmiotu Umowy innymi (elementami równoważnymi), jeżeli powstaną obiektywne przyczyny uniemożliwiające dostarczenie zaoferowanych elementów przedmiotu Umowy, a dostarczone elementy zamienne będą tej samej lub wyższej, jakości, niż te elementy, które są nimi zastępowane (elementy te muszą spełniać, co najmniej wymagania określone w SIWZ). W takim przypadku dokonanie zamiany odbywa się za zgodą wyrażoną na piśmie przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego na wyłączny koszt Wykonawcy. 3. Zaistnienie sytuacji określonej w ust. 1 pkt 2) może stanowić podstawę do wystąpienia przez Wykonawcę do Zamawiającego o przedłużenie terminu realizacji Umowy o okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.krakow.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us/
Adres uzyskania siwz Urząd Statystyczny w Krakowie ul. Kazimierza Wyki 3 31-223 Kraków pok. 021
Data składania wniosków 05/08/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Statystyczny w Krakowie ul. Kazimierza Wyki 3 31-223 Kraków pok. 021
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)