Dostawa macierzy dyskowej wraz z usługą wsparcia technicznego dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie - ZNAK SPRAWY WSA-ZP-12/2014

Data publikacji 2014-07-22
Data zakończenia 2014-07-31 11:00:00
Instytucja Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt),
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 244266 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302331411, 302100004, 302330001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: 1) dostawa (1 kpl) macierzy dyskowej wraz z oprogramowaniem (systemem operacyjnym) w najnowszej, dostępnej na rynku wersji, 2) instalacja, konfiguracja i uruchomienie wraz z wdrożeniem do eksploatacji macierzy i oprogramowania wraz z licencjami, 3) migracja danych z obecnie eksploatowanej macierzy EMC NS20 na zaoferowaną macierz z odtworzeniem identycznych połączeń do hostów (4x MS Windows 2003/2008/2012, 1x CentOS 6.4, 1x Solaris 10, 1x SUSE Linux Enterprise Server 11 SP1) wykonana przez certyfikowanego inżyniera za pomocą dedykowanego oprogramowania producenta macierzy, 4) szkolenie administratorów Zamawiającego z zakresu konfiguracji i zarządzania macierzą dla 5 osób. Szkolenie przeprowadzone przez osobę posiadającą co najmniej certyfikat ukończonego szkolenia autoryzowanego przez producenta macierzy, 5) świadczenie usług gwarancyjnych obejmujących serwis oraz usługi wsparcia technicznego na dostarczony sprzęt i oprogramowanie dla: a) macierzy dyskowej: 60 miesięcy gwarancji i wsparcia technicznego, b) oprogramowania: 60 miesięcy wsparcia technicznego i prawo do (subskrypcji) otrzymywania poprawek oraz aktualizacji wersji oprogramowania dostarczonego z biblioteką wirtualną oraz oprogramowania wewnętrznego biblioteki wirtualnej, c) na nośniki oprogramowania: 90 dni gwarancji (jeżeli dotyczy).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie
Ulica ul. Jasna 2/4
Nr domu 2/4
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-013
Województwo mazowieckie
Tel 22 5537800
Fax 22 8269292
Internet www.bip.warszawa.wsa.gov.pl
Regon 01560870900000
E-mail piotr.kosicki@warszawa.wsa.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 60
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie, Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ), na zasadzie spełnia/nie spełnia
Wiedza Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (zakończył czyli zrealizował - liczy się data zakończenia umowy w przypadku zakończonych umów) w tym także w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych - co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie macierzy dyskowej, której wartość umowy wyniosła nie mniej niż 100.000,00 zł (sto tysięcy zł) brutto (każda z wykazanych umów) oraz potwierdzą to dokumentem (np. poświadczenia, referencje, protokół odbioru itp.), że dostawa ta została wykonana należycie
Potencjał Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie, Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ), na zasadzie spełnia/nie spełnia
Zdolne Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej 2 osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 1) osoba która przeprowadzi migrację danych za pomocą dedykowanego oprogramowania producenta macierzy - certyfikowany inżynier przeszkolony przez producenta macierzy, 2) osoba która przeprowadzi szkolenie - osoba posiadająca co najmniej certyfikat ukończonego autoryzowanego szkolenia przez producenta macierzy
Sytuacja Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 250.000,00 zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł). W przypadku, gdy suma polisy ubezpieczeniowej wyrażona jest w walucie obcej zamawiający przeliczy sumę polisy na PLN wg średniego kursu NBP danej waluty w dniu wszczęcia postępowania przetargowego
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy (odpowiednio) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - oryginał dokumentu lub kopia (odpis) poświadczona (-y) notarialnie. Dokument z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien zawierać z sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonaniu przedmiotu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łaczyły Wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie bral udzial przy wykonywaniu zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.warszawa.wsa.gov.pl
Adres uzyskania siwz Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego przy ulicy Jasnej 2/4 w Warszawie w godz.9.00 - 15.00
Data składania wniosków 31/07/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w Biurze Podawczym Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ulicy Jasnej 2/4. Biuro podawcze funkcjonuje w godz. 8.00 - 16.00 w dni pracujące
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują faksem lub formą elektroniczna na adres email. Wykonawcy przekazują korespondencję na : faks: 22 596-44-50 lub, email: piotr.kosicki@warszawa.wsa.gov.pl Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Wszelką korespondencję w formie pisemnej do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie, ul. Jasna 2/4, 00-013 Warszawa. 2. Każda ze stron na żądanie drugiej strony zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania przekazanych faksem i emailem oświadczeń, zawiadomień, wniosków oraz informacji. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę Zamawiający domniema iż pismo wysłane przez Zamawiającego na numer faksu lub adres email podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma chyba że Wykonawca wezwany przez Zamawiającego do potwierdzenia otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji w sposób określony w zdaniu pierwszym niniejszego pkt. oświadczy iż w/w wiadomości nie otrzymał. 3. We wszelkiej korespondencji dotyczącej niniejszego postępowania zaleca się wskazywać znak sprawy postępowania nadany przez zamawiającego lub nazwę zamówienia nadaną przez zamawiającego. Znak sprawy nadany przez Zamawiającego WSA-ZP-12/2014. 4. Osobami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: p. Piotr Kosicki - w zakresie zagadnień proceduralnych, tel. 22 596-44-49, p. Jacek Wołosiak - w zakresie przedmiotu zamówienia, tel. 22 553-78-39, p. Piotr Urbanowski - w zakresie przedmiotu zamówienia, tel. 22 553-78-37.
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) wypełnioną specyfikację techniczną sprzętu o treści zgodnej z określoną w załączniku Nr 9 do SIWZ - oryginał musi być podpisany przez Wykonawcę, 2) karta katalogowa lub inny dokument, zawierający opis parametrów oferowanego sprzętu wraz z podaniem parametrów technicznych i funkcjonalności oprogramowania - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, 3) oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań oraz świadczenia usług z nimi związanych - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)