Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Centralne Muzeum Pożarnictwa
|
Ulica |
ul. Stadionowa 7a
|
Nr domu |
7a
|
Miejscowość |
Mysłowice
|
Kod Pocztowy |
41-400
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
032 2223733
|
Fax |
032 3166199
|
Internet |
www.cmp-muzeum.pl
|
Regon |
27016195200000
|
E-mail |
mstawski@cmp-muzeum.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: porządek i bezpieczeństwo publiczne
|
Rodzaj zam inny |
porządek i bezpieczeństwo publiczne
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
3
|
Wadium |
Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia 7tyś zł (słowenie: siedem tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu;
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.5)).
2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca sie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie zamawiającego do dnia 06.08.2014r. do godz. 10:00.
3. Zasady przetrzymywania i zwrotu wadium wniesionego w pieniądzu zgodne z art. 46 ustawy Pzp.
4. Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ustawy, mianowicie: Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - zgłoszone w terminie związania ofertą - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art.46 ust. 4 a i 5 ustawy - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w Kasie CMP (budynek sekretariatu CMP), wskazanego jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert tj. do 06.08.2014r. do godz. 10:00.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika - wymagane jest Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniony jest pełnomocnik. Do pełnomocnictwa stosuje się ustawy: Kodeks Cywilny.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ). 3.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP (załącznik nr 4 do SIWZ).
4. Oświadczenie o okresie na jaki zostanie udzielona gwarancja, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wykaz osób (i podmiotów), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia tj. Kierownika budowy, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz kierowników robót branżowych (propozycję wykazu zawarto w załączniku nr 6 do SIWZ); 6. Dokumenty stwierdzające, że osoba kierownika budowy, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa i dokument potwierdzający figurowanie w centralnym rejestrze osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy PB (o ile podlegają temu obowiązkowi), Oprócz stosownych uprawnień należy załączyć ważne zaświadczenie o członkostwie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (DZ.U. z 2001 Nr 5 z poz. 42 art. 6).
7. Wykaz co najmniej 1 roboty budowlanej wykonanej w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez zleceniodawcę, że robota ta została wykonana należycie. Robota musi być wykonana na kwotę co najmniej 400 tys. zł brutto. UWAGA! Zamawiający do oceny wykazu uwzględni wyłącznie robotę o wartości nie niższej niż 400 tys. zł brutto z załączonymi referencjami.
8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wymaganej wartości;
9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskie, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
W przypadku składania oferty przez konsorcjum, dokumenty wymienione w pkt: 1 - 3 muszą być złożone przez każdego uczestnika konsorcjum oddzielnie, natomiast dokumenty wymienione w pkt: 4 - 8 mogą uczestnicy konsorcjum złożyć łącznie. Ponadto, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić Pełnomocnika. Stosowne pełnomocnictwo, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
|
Wiedza |
Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a)w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej: 1 robotę budowlaną w obiektach odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto większej lub równej 400 tys. zł.
b)przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zaangażują osobę posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kierowników robót branżowych. Osoba kierownika budowy musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa oraz figurować w centralnym rejestrze osób posiadających uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy PB (o ile podlega temu obowiązkowi).
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w formie złożenia oświadczenia (załącznik nr 9 do SIWZ)
|
Zdolne |
Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP.
|
Sytuacja |
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 400 tys. zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 17 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 17 |
Zobowiązanie o dysponowaniu zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.cmp-muzeum.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Centralne Muzeum Pożarnictwa 41-400 Mysłowice ul. Stadionowa 7a sekretariat
|
Data składania wniosków |
06/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Centralne Muzeum Pożarnictwa 41-400 Mysłowice ul. Stadionowa 7a sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|