Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Łomża w ramach projektu Kolorowe oddziały przedszkolne w każdej naszej szkole o nr: WND-POKL.09.01.01-20-311/13

Data publikacji 2014-07-23
Data zakończenia 2014-07-31 09:00:00
Instytucja Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble różne,
  • Pomoce naukowe,
  • Wyposażenie domowe,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 246754 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 375352009, 375200009, 391510005, 392000004, 397000009, 444100007, 301900007, 302000001, 323220006, 480000008, 331416233, 349284727, 454211500, 454211452, 451127239, 451127105, 452332506
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Łomża w ramach projektu Kolorowe oddziały przedszkolne w każdej naszej szkole o nr: WND-POKL.09.01.01-20-311/13
W skład przedmiotowego zamówienia wchodzi:
1. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Czaplicach
2. Dostosowanie pomieszczeń oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Czaplicach.
3. Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Czaplicach.
4. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Jarnutach.
5. Dostosowanie pomieszczeń oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Jarnutach..
6. Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Jarnutach.
7. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej im. ppor. dh. Jadwigi Dziekońskiej ps. Jadzia w Konarzycach.
8. Dostosowanie pomieszczeń oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. ppor. dh. Jadwigi Dziekońskiej ps. Jadzia w Konarzycach.
9. Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. ppor. dh. Jadwigi Dziekońskiej ps. Jadzia w Konarzycach
10. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - oddziały przedszkolne przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kupiskach.
11. Dostosowanie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kupiskach.
12. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Kupiskach.
13. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - oddziały przedszkolne przy Szkole Podstawowej im. Rodziny Jabłońskich w Pniewie.
14. Dostosowanie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Rodziny Jabłońskich w Pniewie.
15. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Rodziny Jabłońskich w Pniewie.
16. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - oddziały przedszkolne przy Szkole Podstawowej im. Ks . Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Podgórzu.
17. Dostosowanie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Ks . Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Podgórzu.
18. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Ks . Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Podgórzu.
19. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Puchałach.
20. Dostosowanie pomieszczeń oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Puchałach.
21. Wyposażenie oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Puchałach.
22. Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - oddziały przedszkolne przy Szkole Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie.
23. Dostosowanie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie.
24. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie.
Podstawowe wymagania dotyczące wyposażenia placów zabaw:
1)urządzenia muszą być dostosowane do wymagań bezpieczeństwa w publicznych szkołach, posiadać stosowne certyfikaty na zgodność z normą PN-EN-1176 ,
2) muszą posiadać wysoką odporność na wpływ warunków atmosferycznych (deszcz, słońce, śnieg) oraz na uszkodzenia mechaniczne (uderzenia, obciążenia).
Na potwierdzenie spełnienia przez oferowane urządzenia wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty kart graficznych bądź zdjęć wszystkich urządzeń zabawowych oraz poświadczonych za zgodność przez oferenta kopii certyfikatów.
Wykonawca jest zobowiązany:
1) Wykonać umowę zgodnie ze złożoną ofertą i opisem zawartym w SIWZ (Załącznik nr 9) oraz w załącznikach do SIWZ od nr 10 do 37 .Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy o wysokim standardzie, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, należytą starannością i ustaleniami z Zamawiającym.
2) Dostarczyć wszelkie certyfikaty, atesty, gwarancje i inne dokumenty niezbędne do dopuszczenia przedmiotu zamówienia do użytku .

Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy.
3) Dostarczyć przedmiot zamówienia na adresy poszczególnych szkół , których zamówienie dotyczy:
- Szkoła Podstawowa w Czaplicach, Czaplice 59, 18-400 Łomża,
-Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana Pawła II w Jarnutach , Jarnuty 1, 18-400 Łomża,
-Szkoła Podstawowa im. ppor. dh. Jadwigi Dziekońskiej ps. Jadzia w Konarzycach. , ul. Szkolna 4, 18-400 Łomża,
-Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Kupiskach, Nowe Kupiski 137, 18-400 Łomża,
-Szkoła Podstawowa im. Rodziny Jabłońskich w Pniewie , ul. Akacjowa 1, 18-400 Łomża,
-Szkoła Podstawowa im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Podgórzu, ul Szkolna 1, 18-400 Łomża,
-Szkoła Podstawowa w Puchałach, Puchały 31, 18-400 Łomża ,
-Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie, ul. Łomżyńska 2 ,18-400 Łomża,
4) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
5) Ponosić odpowiedzialność za wszelkie szkody i uszkodzenia powstałe w czasie transportu, wnoszenia
i ustawiania bądź montażu przedmiotu zamówienia.
6) Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia m.in. koszt transportu i rozładunku, wniesienia do wskazanych pomieszczeń, ustawienia, sprawdzenia, a dla wyposażenia tego wymagającego, również montażu, a także inne koszty ponoszone przez Wykonawcę. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ oraz załączniki od nr 10 do 37,
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 24 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi na dostarczony przedmiot umowy oraz 36 miesięcy na realizację placów zabaw, poczynając od dnia odbioru końcowego dostawy/montażu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża
Ulica ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1A
Nr domu 1A
Miejscowość Łomża
Kod Pocztowy 18-400
Województwo podlaskie
Tel (086) 216 58 36
Fax (086) 215 12 39
Internet www.gminalomza.pl/bip/
Regon 45001112700000
E-mail oswiata@gminalomza.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 25/09/2014
Wadium 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Łomża Nr 77 8757 0001 0000 2554 2000 0020. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża woj. podlaskie pok. 18 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca załączy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych przez Wykonawcę głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (wzór załącznik Nr 5 do SIWZ) w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem do wykazu dowodów dotyczących co najmniej jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto polegającego na dostawie i montażu placów zabaw i pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia przedszkoli, określających, czy zamówienie to zostało wykonane w sposób należyty (np. referencje, poświadczenia); Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania potencjału technicznego. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu -zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.gminalomza.pl/bip
Adres uzyskania siwz Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej -Curie 1A 18-400 Łomża
Data składania wniosków 31/07/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Zarząd Ekonomiczny Szkół Gminy Łomża ul. Marii Skłodowskiej -Curie 1A 18-400 Łomża, pok nr 18
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie publiczne realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Ponadto Wykonawca dołączy do oferty: a.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wzór załącznik Nr 1) wraz z kosztorysem ofertowym (wzór załącznik Nr 2) b.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1, (wzór załącznik Nr 3) ; c. Dowód wpłaty wadium. d. Zakres rzeczowy oraz wartość robót budowlanych, usług lub dostaw objętych przedmiotem zamówienia publicznego, które zostaną powierzone do realizacji podwykonawcom (wzór załącznik Nr 7) -jeżeli dotyczy; e. Pełnomocnictwo (jeżeli jest konieczne) powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym) i winno być sporządzone w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego. f. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), każdy z Wykonawców oddzielnie musi złożyć dokumenty, których Zamawiający żąda w świetle art.24 ust.1 ustawy. g. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy w świetle art.24 ust.1 ustawy. h. Wykonawca, który zamierza powierzyć Podwykonawcy część zamówienia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zawartych umów o podwykonawstwo oraz ich zmian. Karty graficzne bądź zdjęcia wszystkich urządzeń zabawowych placów zabaw oraz poświadczone za zgodność kopie certyfikatów potwierdzających , że oferowane urządzenia placów zabaw są dostosowane do wymagań bezpieczeństwa w publicznych szkołach, posiadają stosowne certyfikaty na zgodność z normą PN-EN-1176.
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy na pisemny wniosek każdej ze stron umowy, jeżeli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: - nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowiązującego prawa; - rezygnacja zamawiającego z wykonania części zamówienia; - zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; - zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcy lub zmiany Podwykonawcy ; - zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia Umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy, Strony ustalają, że wszystkie zmiany postanowień umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej. Każda ze stron może wystąpić z inicjatywą zmiany umowy, z tym, że decyzja o zmianie należy każdorazowo do Zamawiającego.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)