Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin, na potrzeby stworzenia INFORMATORIUM wraz z modernizacją sieci LAN w ramach projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej-2 (SISP-2). Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, Wykonawcy mogą składać ofertę na dwie lub jedną część. Przedmiot zamówienia części I obejmuje następujące zadania: 1.Modernizację pomieszczeń na potrzeby Informatorium i strefy obsługi klientów w następującym zakresie: 1)zerwanie wykładziny dywanowej i wykładziny z tworzyw sztucznych, 2)położenie wykładziny dywanowej w płytkach oraz listew przypodłogowych, 3)rozebranie posadzki i wykładziny ściennej z płytek oraz ułożenie nowych płytek, 4)demontaż umywalek i miski ustępowej, montaż nowej armatury, 5)przesuniecie instalacji wentylacyjnej i tryskaczowej, 6)malowanie pomieszczeń, 7)wykonanie zabudowy stałej z drzwiami przesuwnymi szklanymi, 8)demontaż istniejącej zabudowy - ścianka PCV i szkło, 9)modernizacja instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw oświetleniowych, 10)modernizacja instalacji sieci zasilającej gniazd wtykowych komputerowych w pom. 056, 11)wymiana systemu wertikali, 12)modernizacja instalacji telefonicznej, 13)zamontowanie telewizorów będących na wyposażeniu Zamawiającego, 14)dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia m.in.: szafki i szafy biurowe, szafy ubraniowe, biurka, fotele, kontenery, krzesła, regały biurowe, stół konferencyjny, stoliki, wieszaki ubraniowe, suszarka do rąk, tablica magnetyczna suchościeralna, gablota sklepowa, kosze na śmieci, 15)przygotowanie pełnej dokumentacji powykonawczej - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. 2.Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób niepełnosprawnych 3.Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów budowlanych zapewnionych przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia, że wszystkie materiały będą posiadały wymagane prawem polskim dowody dopuszczenia do powszechnego stosowania w budownictwie.
Meble i wyposażenie, będące przedmiotem umowy muszą być nowe, wysokiej jakości potwierdzone certyfikatami, atestami lub deklaracją zgodności z PN-EN zapewniające bezpieczne użytkowanie, wolne od wad fizycznych. 4.Wykonawca jest zobowiązany, bez dodatkowego wezwania, do dostarczenia Zamawiającemu w dniu dostawy mebli i wyposażenia dokumentów gwarancyjnych, kompletu dokumentów dopuszczających wyrobu do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, pod rygorem odmowy dokonania przez zamawiającego odbioru dostarczonych mebli i wyposażenia. 5.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć meble, wyposażenie oraz materiały budowlane niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i ryzyko. Szczegółowy zakres robót określają załączniki: nr 9,10,11,12,13,14,15,16,17,18. 2.Przedmiot zamówienia części II obejmuje następujące zadania: 1. Rozbudowę sieci o dodatkowe punkty dostępowe do sieci logicznej w pokojach na VIII piętrze - 90 szt. 2. Przebudowę instalacji sieci zasilającej gniazd wtykowych komputerowych w siedzibie Urzędu na IV i VIII piętrze - 162 szt. 3. Modernizację krosownicy w CPD na VIII piętrze poprzez instalację 24 portowych patch-paneli RJ-45 zapewniających 300 punktów dostępowych w miejsce istniejących przyłączy. 4. Wymianę połączeń światłowodowych między CPD na piętrze VIII i LPD na piętrze IV, I oraz 0 piętrze wraz z wymianą paneli światłowodowych na I i IV piętrze na 8 portowe. 5. Przeniesienie punktu LPD z pokoju 317 na IV piętrze na korytarz - zakup i montaż wiszącej szafki LPD typu rack 19 o wysokości min. 10U i doposażenie w 2 szt.24-portowych patch-paneli RJ-45. 6. Doposażenie CPD w UPSa do zamontowania w szafie Rack 19- tabela1.
7. Utworzenie nowego punktu LPD w pokoju 723 na VIII piętrze. LPD będzie się składać z wiszącej szafki typu rack 19 o wysokości 10U z dwoma patch-panelami 24-portowymi, zasilonej odrębnym obwodem elektrycznym 230V doprowadzonym z tablicy rozdzielczej. Doprowadzenie do krosownicy w CPD pod podłogą techniczną 24 szt. przewodów UTP. Projekt uwzględnia możliwość podłączenia urządzeń Wi-Fi. 8. Instalację dodatkowych punktów dostępowych do sieci logicznej do Informatorium na piętrze VIII i na poziomie 0-33 szt wraz z instalacją szafki LPD w pokoju 056. 9. Przygotowanie pełnej dokumentacji powykonawczej - 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. 2. Wszystkie elementy pasywne aprojektowanej sieci LAN muszą pochodzić od jednego producenta, aby spełnić warunki uzyskania gwarancji systemowej producenta 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał instalację okablowania zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami dotyczącymi systemów okablowania strukturalnego, przy uwzględnieniu wymagań minimalnych opisanych w dokumentacji projektowej Szczegółowy zakres robót określają załączniki: nr 19,20,21,22.
OpisPrzedmiot zamówienia części I obejmuje następujące zadania: 1.Modernizację pomieszczeń na potrzeby Informatorium i strefy obsługi klientów w następującym zakresie: 1)zerwanie wykładziny dywanowej i wykładziny z tworzyw sztucznych, 2)położenie wykładziny dywanowej w płytkach oraz listew przypodłogowych, 3)rozebranie posadzki i wykładziny ściennej z płytek oraz ułożenie nowych płytek, 4)demontaż umywalek i miski ustępowej, montaż nowej armatury, 5)instalacji wentylacyjnej i tryskaczowej, 6)malowanie pomieszczeń, 7)wykonanie zabudowy stałej z drzwiami przesuwnymi szklanymi, 8)demontaż istniejącej zabudowy - ścianka PCV i szkło, 9)modernizacja instalacji elektrycznej wraz z wymianą opraw oświetleniowych, 10)modernizacja instalacji sieci zasilającej gniazd wtykowych komputerowych w pom. 056, 11)wymiana systemu wertikali, 12)modernizacja instalacji telefonicznej, 13)zamontowanie telewizorów będących na wyposażeniu Zamawiającego, 14)dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia m.in.: szafki i szafy biurowe, szafy ubraniowe, biurka, fotele, kontenery, krzesła, regały biurowe, stół konferencyjny, stoliki, wieszaki ubraniowe, suszarka do rąk, tablica magnetyczna suchościeralna, gablota sklepowa, kosze na śmieci, 15)przygotowanie pełnej dokumentacji powykonawczej. 2.Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób niepełnosprawnych 3.Przedmiot umowy zostanie wykonany z materiałów budowlanych zapewnionych przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia, że wszystkie materiały będą posiadały wymagane prawem polskim dowody dopuszczenia do powszechnego stosowania w budownictwie.
Meble i wyposażenie, będące przedmiotem umowy muszą być nowe, wysokiej jakości potwierdzone certyfikatami, atestami lub deklaracją zgodności z PN-EN zapewniające bezpieczne użytkowanie, wolne od wad fizycznych. 4.Wykonawca jest zobowiązany, bez dodatkowego wezwania, do dostarczenia Zamawiającemu w dniu dostawy mebli i wyposażenia dokumentów gwarancyjnych, kompletu dokumentów dopuszczających wyrobu do użytku, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, pod rygorem odmowy dokonania przez zamawiającego odbioru dostarczonych mebli i wyposażenia. 5.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć meble, wyposażenie oraz materiały budowlane niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, do siedziby Zamawiającego, własnym transportem, na własny koszt i ryzyko. Przedmiot zamówienia części II obejmuje następujące zadania: 1. Rozbudowę sieci o dodatkowe punkty dostępowe do sieci logicznej w pokojach na VIII piętrze - 90 szt . 2. Przebudowę instalacji sieci zasilającej gniazd wtykowych komputerowych w siedzibie Urzędu na IV i VIII piętrze - 162 szt. 3. Modernizację krosownicy w CPD na VIII piętrze poprzez instalację 24 portowych patch-paneli RJ-45 zapewniających 300 punktów dostępowych w miejsce istniejących przyłączy. 4. Wymianę połączeń światłowodowych między CPD na piętrze VIII i LPD na piętrze IV, I oraz 0 piętrze wraz z wymianą paneli światłowodowych na I i IV piętrze na 8 portowe. 5. Przeniesienie punktu LPD z pokoju 317 na IV piętrze na korytarz - zakup i montaż wiszącej szafki LPD typu rack 19 o wysokości min. 10U i doposażenie w 2 szt.24-portowych patch-paneli RJ-45. 6. Doposażenie CPD w UPSa do zamontowania w szafie Rack 19- tabela1.
7. Utworzenie nowego punktu LPD w pokoju 723 na VIII piętrze. LPD będzie się składać z wiszącej szafki typu rack 19 o wysokości 10U z dwoma patch-panelami 24-portowymi, zasilonej odrębnym obwodem elektrycznym 230V doprowadzonym z tablicy rozdzielczej. Doprowadzenie do krosownicy w CPD pod podłogą techniczną 24 szt przewodów UTP. Projekt uwzględnia możliwość podłączenia urządzeń Wi-Fi. 8. Instalację dodatkowych punktów dostępowych do sieci logicznej do Informatorium na piętrze VIII i na poziomie 0-33 szt wraz z instalacją szafki LPD w pokoju 056. 9. Przygotowanie pełnej dokumentacji powykonawczej . 2. Wszystkie elementy pasywne zaprojektowanej sieci LAN muszą pochodzić od jednego producenta, aby spełnić warunki uzyskania gwarancji systemowej producenta 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał instalację okablowania zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami dotyczącymi systemów okablowania strukturalnego, przy uwzględnieniu wymagań minimalnych opisanych w dokumentacji projektowej Szczegółowy zakres robót określają załączniki: nr 19,20,21,22. |